Pereiti prie turinio

Gruzoviko/micro autobuso/miniveno (darbui) paieska/pirkimas


marius-uaz

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 160
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

uz pigiai gal ir apsimoka jei nesuestas rudziu. mano patirtis, musu kontoroj buvo vienas, tai supuvo akyse.  ir pigus barskantis vidus. is mechanines puses nieko neatsimenu arba nebuvo. jis man rodos ten galoperio-mitsubishi pagrindu jei neapsimeluoju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Surizikavau, bala nematė :) savaigalį turėčiau pasiimt. Nėra supuvęs, šiaip smulkios rūdelės, variklis dirba gražiai, vedasi iš pusės vertimo. Bėgęs 186 000 km. Tik bėgių svirtis rezonuoja važiuojant, nemalonus tas zvimbimas, kažkokia jungtis išsidėvėjus tikriausiai. Didelis jis velniškai ir sunkus, bet kraut galima gausiai, virš 1300 kg.

 Kiek teko domėtis, kažkurių metų motorai (2,5 dyzeliai) turėjo problemų su alkūniniais, ir dar tipiška bėda- su amžium pradeda praleidinėt purkštukų abratkės, sunkiai vedasi šalta.

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uz pigiai gal ir apsimoka jei nesuestas rudziu. mano patirtis, musu kontoroj buvo vienas, tai supuvo akyse.  ir pigus barskantis vidus. is mechanines puses nieko neatsimenu arba nebuvo. jis man rodos ten galoperio-mitsubishi pagrindu jei neapsimeluoju

Geriau toyota hiace ane?:-):-):-):-):-):-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

H1 krovininiu važinėjau kelias dienas, nepatiko, siauras, nepatogus, nemanevringas. Nepatogu naudotis ir krovininiu skyriumi, (mažos durys, grindys aukštokai)

Nematyti nieko manevruojant atbulam ir išsukant iš šalutinio (dėl to, kad krovininis).

Tamsoje važiuojant kelis kartus teko krūptelti, kai šviesos prasilenkiančio automobilio atsispindėjo pertvaros stikle :)

 

Nepalyginsi su Citroen Jumpy/Peugeot Expert keleiviniu, kuriais teko po to pavažinėti ir važiuoju dabar, lengvai bėga, kaip lengvoji auto. (Sako ant lengvosios bazės padaryta, minusas gal ne taip patvaru, bet turi lengvosios pliusus). Aktualu tolesniems atstumams, daugiau važiuojant.

 

Mano išvada H1 ir panašūs su varančiu galu trečiosioms šalims, arba vietoje trintis trumpais atstumais, prastesniais keliais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

H1 krovininiu važinėjau kelias dienas, nepatiko, siauras, nepatogus, nemanevringas. Nepatogu naudotis ir krovininiu skyriumi, (mažos durys, grindys aukštokai)

Nematyti nieko manevruojant atbulam ir išsukant iš šalutinio (dėl to, kad krovininis).

Tamsoje važiuojant kelis kartus teko krūptelti, kai šviesos prasilenkiančio automobilio atsispindėjo pertvaros stikle :)

 

Nepalyginsi su Citroen Jumpy/Peugeot Expert keleiviniu, kuriais teko po to pavažinėti ir važiuoju dabar, lengvai bėga, kaip lengvoji auto. (Sako ant lengvosios bazės padaryta, minusas gal ne taip patvaru, bet turi lengvosios pliusus). Aktualu tolesniems atstumams, daugiau važiuojant.

 

Mano išvada H1 ir panašūs su varančiu galu trečiosioms šalims, arba vietoje trintis trumpais atstumais, prastesniais keliais...

Gerbiamas kolega :)

Bet kurie tamstos išvardinti trūkumai tam tikrose situacijose gali virsti privalumais :D

Kadangi pats irgi turiu Jumpy, tai galiu drąsiai pasakyti-tai dvi absoliučiai skirtingos mašinos, visai kita svorio kategorija...Hyundai H1 šiaip jau yra korėjietiškas Mitsubishi L400 (arba Delica) klonas, ir vos tik pagriebęs už durų rankenos, iškart jauti, iš kurios pasaulio dalies kilęs šitas automobilis :) Vakar parsivariau, šiandien iškart įdarbinau pustrečios tonos traliuką tempt.Nu ką aš galiu pasakyt-sėdi aukštai, matomumas į priekį ir į šonus puikus, o į galą žiūrint norėtųsi platesnių veidrodžių(kaip, pvz., Transite), nors iš esmės su bet kuriuo krovininiu busiku reikia pripratimo, orientuojantis pagal šoninius veidrodžius. Gal toli važiuot su juo ir nelabai smagu (triukšmingas variklis), na bet vietos būdoj daug, agregatai rimti autobusiniai, o ne iš lengvuškių surinkti, kaip Eurovane...Galinis tiltas tai išvis, reduktoriaus diametras nepadarytų gėdos nei TLC, nei kokiam nors NP GR... Kraut pagal popierius gali gerokai virš tonos, o kiek į Eurovaną, 700-800 kg?Gal ir į jį galima virš tonos, tik klausimas, kaip ilgai :) Žodžiu, apsitvarkysiu ir mėginsiu praeit TA, o vėliau matysim, bet kada galima paleist į marčias...

post-476-0-16348400-1485622557_thumb.jpg

post-476-0-77490400-1485622584_thumb.jpg

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.