Pereiti prie turinio

jeep grand ckerokee vairo kolonke


okagersma

Rekomenduojami pranešimai

cia yra liberty kolonkes schema. na mano kolonke truputi kitokia man is galo nesiardo kur 33nr yra parodytas(pas mane uzvalciuota). o man ta subyrejusi saibike buvo tarp 33nr ir 2 nr. manoji buvo tokia dantyta. vieno meistriuko klausiau sake atramine saiba.

. mano kolonkes kodas 26057628 su uzvalciuotu galu.

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia yra liberty kolonkes schema. na mano kolonke truputi kitokia man is galo nesiardo kur 33nr yra parodytas(pas mane uzvalciuota). o man ta subyrejusi saibike buvo tarp 33nr ir 2 nr. manoji buvo tokia dantyta. vieno meistriuko klausiau sake atramine saiba.

. mano kolonkes kodas 26057628 su uzvalciuotu galu.

  http://www.failai.lt/v6u6z4o5u6hj/EWJ_19.PDF

 

Čia taviškė

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, dėl to reduktoriaus (steering gearbox) - ar kitas galas (kur vairo ašis jungiasi) nesireguliuoja? Kiek teko skaityt, tai ir ten reiktų laisvumą pareguliuot, ne tik iš viršaus. Bet kaip suprantu kad ten pareguliuot, tai jau reikia išimt tą reduktorių iš mašinos?

 

Radau reduktoriaus restauracijos aprašą su foto, gal kam pravers (čia ZJ džipo, bet atrodo labai panašiai), rebuild kit'as kainuoja apie 25-30$ ir pasidaryt pačiam neatrodo labai sunku:

http://www.jeepforum.com/forum/f13/how-rebuild-your-saginaw-zj-steering-gear-1287958/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kolonkeje laisvumas reguliuojasi tik vienoje vietoje. o jei jau kliba i sonus ties isejimais i vairo kardaniuka ir i vairo traukes tai guoliam kaput. savo jau susitvarkiau gavau pirkt euro kolonke,tai katik susirinkau ir jau isbandziau.

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kolonkeje laisvumas reguliuojasi tik vienoje vietoje. o jei jau kliba i sonus ties isejimais i vairo kardaniuka ir i vairo traukes tai guoliam kaput. savo jau susitvarkiau gavau pirkt euro kolonke,tai katik susirinkau ir jau isbandziau.

Pas mane kliba va taip:

https://www.youtube.com/watch?v=xJN9n0ilXSI

 

Ryt bandysiu paveržt tą vidinį šešiakampį, žiūrėsiu ar pagelbės..

 

 

Kiek beje mokėjai už kolonkę? Tu kolonėlę (steering column) pirkai ar tą reduktorių (steering gearbox)?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandžiau šiandien veržt tą šešiakampį, tai iš pradžių priveržiau per daug (kokius turbūt du kartus beveik apsukau varžtą, kol mačiau kad laisvumas nuo vairo kardano sumažėjo), pravažiavau, tai aišku jokio laisvumo, bet vairas jau sunkokai sukasi daugiau sukant - dar po to du kartus atleidau/pravažiavau - tai dabar taip lyg ir ok (yra dar laisvumas šioks toks). Bet pastebėjau vieną dalyką - kai vairą daugiau suki, girdisi šiek tiek tylus ūžimas (turbūt siurblys) - bet vėlgi dabar sunku pasakyt ar buvo tas ūžimas anksčiau ar ne, gal būdavo ir nekreipdavau dėmesio...

 

Ir apskritai - ar stiprintuvo siurblio ūžimas susijęs su tuo reduktoriaus paveržimu? Kaip suprantu kadangi reduktorius standžiau sukabintas, siurbliui sunkiau dirbt reikia, ar nusišneku?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nemanau kad siurblys susijes smarkiai su tuo paverzimu, aisku jei jau per daug suversta. o siurbliai visi beveik uzia susukus vaira iki galo.  o man iskilo dilema- pakeites kolonke tuo paciu pakeiciau tepala, kai supyliau nusiorino viskas ok ,bet zyzia siurblys ,pries  tai nebuvo jokio garselio. ar gali but kad tepalas netinka? supyliau vairo stiprintuvu tepala, raudonas, atf + .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nemanau kad siurblys susijes smarkiai su tuo paverzimu, aisku jei jau per daug suversta. o siurbliai visi beveik uzia susukus vaira iki galo.  o man iskilo dilema- pakeites kolonke tuo paciu pakeiciau tepala, kai supyliau nusiorino viskas ok ,bet zyzia siurblys ,pries  tai nebuvo jokio garselio. ar gali but kad tepalas netinka? supyliau vairo stiprintuvu tepala, raudonas, atf + .

 

Aš irgi taip galvoju, tikriausiai nepastebėjau to zirzimo anksčiau.

 

Dėl skysčio - nu va, o kiti sakė pilt tokį koks nurodytas gamintojo nebūtina... Ne tu pirmas kuriam ne gamyklinio skysčio užpylus pradėjo siurblys zyst... Aišku, nebūtinai gali būt dėl to, bet aš tai visada stengiuosi tinkamus skysčius pilt... Patarčiau pabandyt pakeist į MS-5931 specifikacijos skystį, pažiūrėt ar bus skirtumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad matai tokio negavau, nei kazko p[anasaus tai supyliau koks buvo. ir matomai nepatinka siurbliui. nes pries tai siublelis ejo be jokiu garsu. reiks dar ieskot tepaliuko tinkamo.

 

Sakė UAB "Tekstara" turi "Ravenol PSF-Y" reikiamos spacifikacijos, pats dar nebuvau, bet reiks iš ten nusipirkt. http://www.tekstara.lt

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nemanau kad siurblys susijes smarkiai su tuo paverzimu, aisku jei jau per daug suversta. o siurbliai visi beveik uzia susukus vaira iki galo.  o man iskilo dilema- pakeites kolonke tuo paciu pakeiciau tepala, kai supyliau nusiorino viskas ok ,bet zyzia siurblys ,pries  tai nebuvo jokio garselio. ar gali but kad tepalas netinka? supyliau vairo stiprintuvu tepala, raudonas, atf + .

nesinervuok nustos zyzt 100%.taip buna pakeitus tepala

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.