Pereiti prie turinio

Toyota landcruiser HDJ80


Rekomenduojami pranešimai

Bagažo skyrius sutvarkytas:

 

1u4h6Wg.jpg

 

Iš jūrinės fanieros pasigaminom gultą:

 

qK9spZp.jpg

 

Visa konstrukcija laikosi ant vertikalių tos pačios fanieros kojų, kojas vertikalioje padėtyje prilaiko dideli metaliniai kampai (iš Senukų). Nepanaudotas nei vienas medsraigtis, viskas tvirtinta varžteliais M4 su baldinėmis veržlėmis (tokios kaip klniedės su plačia galva).

 

VYERxLB.jpg

 

Vienas lentynos-gulto kraštas padarytas užlenkiamas, kad visą konstrukciją būtų paprasta ištraukti. 

Dabar nulenkus galines sėdynes gauname paviršių tinkamą miegoti.  Gultas gavosi labai lengvas,vienam jį išsikelti jokių problemų. Kol kas konstrukciją paliksiu tokią, o po pirmos rimtesnės kelionės spręsiu, ar reikia konstrukciją tobulinti, ar verta aptraukinėti medžiaga pagal automobilio saloną, o gal nebedaryti nieko :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 130
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

karkasas per viduri koks ? Gal galima nuotraukyčių ?

Per vidurį nieko nėra. Kampukai tie didieji iš Senukų, apatinės kojos kampukų matosi nuotraukoje, o viršuje kampukų kojos dar ilgesnės, iš viršaus matosi jų tvirtinimo vietos.

 

Šimtinėj dariau tokiu pat principu:

175135232.jpg

Tik šimtinėje nėra užsilenkiančio krašto, tačiau į ilgį gultas skiriasi į dvi dalis, kitaip jo nebūtų įmanoma išimti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano pastebejimai:

Labai zemas gavosi, po apacia bus nepatogu susideti daiktus, o pries miega labai daug nukraut nuo virsaus reikes.

Faniera reikejo deti rupia puse, bo ant sitos blizgancios slidinesi 

Žinok mano fanieros abi pusės blizgios, nežinau kodėl taip, juk pirkom iš ten pat :) 

Ateityje išspręsiu slidinėjimą su guminio kilimėlio, pagaminto pagal matmenis pagalba.

 

Kas liečia aukščio - orientavausi į sėdynų nugarėles, kad nereiktų papildomo lapo fanieros su dar papildoma konstrukcija. 

90% auto naudojimo atveju smulkiems daiktams susidėti pakaks vidinės ertmės, o viršuje bus tuščia ir švaru. Plius patogiau įkrauti pvz šerną.

O labiausiai rezultate mane nudžiugino galutiniame rezultate konstrukcijos lengvumas ir patogumas išmontuoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Šiandien prisimatavau gervę, kur jai jau buvo paruoštas padas Specialisto galiniame bamperyje ir didžiai mano nuostabai gervė netilpo :) Pridedu nuotrauką, trukdo kėbulo tvirtumo balkis. Trukdo visai nedaug, gal cm ar pora... Foto prisegu. Ten nusuktas vienas aliuminis kpruso sutvirtinimo strypas, būtent jam ir trukdo.

 

Kadangi perspektyvoje planuoju dėti 35 ratus, ko gero logiškiausias sprendimas būtų padaryti 1 colio body liftą.

Pasidairiau paruoštų body-lift komplektų ir likau nesupratęs, už ką tokia kaina? 

http://www.ebay.com/itm/Toyota-Land-Cruiser-80-series-4x4-4WD-25mm-1-Body-Lift-Kit-/251778924029?hash=item3a9f317dfd:g:4JMAAOSwiwVWREvl&vxp=mtr

 

Kokios alternatyvos?

post-4927-0-00409400-1448116401_thumb.jpg

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per vidurį nieko nėra. Kampukai tie didieji iš Senukų, apatinės kojos kampukų matosi nuotraukoje,

cia turbut ne kampukai, o lentynu laikikliai. ? https://www.senukai.lt/p/lentynos-laikiklis-ssb018-vagner-sdh/2z8z

 

toks pastebejimas :gal patogiau butu, ne tie laikikliai, o dar viena sienele per viduri. aisku su salyga kad sugalvoji istraukiama ilga stalciu daryti. nes tie laikikliai tai stalciaus imontavimo nepalengvina, plius stalciai mazesni gaunas, nei galetu, kas aktualu ribotam turyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia turbut ne kampukai, o lentynu laikikliai. ? https://www.senukai.lt/p/lentynos-laikiklis-ssb018-vagner-sdh/2z8z

 

toks pastebejimas :gal patogiau butu, ne tie laikikliai, o dar viena sienele per viduri. aisku su salyga kad sugalvoji istraukiama ilga stalciu daryti. nes tie laikikliai tai stalciaus imontavimo nepalengvina, plius stalciai mazesni gaunas, nei galetu, kas aktualu ribotam turyje.

Na taip, tebūnie kampukai-lentynų laikikliai :) Stalčių aš nenorėjau, o be sentrinio statramsčio erdvė šiek tiek didesnė kažką pasidėti. Ten susidedu purvinus dalykus (trosus, stropus, skriemulius), įrankius, atsargines detales, tepalus, kirvį ir t.t. Telpa dar pora kėdžių ir dar kokių nors niekniekių. O viršuje laisva ir švaru, keleivių kuprinėms vietos per akis, neskraido jokie sunkūs daiktai. Iš po lentynos daiktus galima pasiekti ir iš salono, atkėlus galinę sėdynę, todėl priėjimas laisvas iš abiejų galų, stalčiams daug prasmės nematau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tekinau iš kaprolono plius varžtai-35eu,zilo kabinos gumos,nerudeikos vamzdelis,varztai iš wurth-50 eu

Na maždaug supratau, +50% kainos ir išeina paruoštas komplektas, antkainis logiškas.10 ledo ritulio šaibų taip pat tikrai nebus pigiau nei 35eu už kapraloną...

 

Gal kas pasiūlys gatavą sprendimą? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien prisimatavau gervę, kur jai jau buvo paruoštas padas Specialisto galiniame bamperyje ir didžiai mano nuostabai gervė netilpo :) Pridedu nuotrauką, trukdo kėbulo tvirtumo balkis. Trukdo visai nedaug, gal cm ar pora... Foto prisegu. Ten nusuktas vienas aliuminis kpruso sutvirtinimo strypas, būtent jam ir trukdo.

 

Kadangi perspektyvoje planuoju dėti 35 ratus, ko gero logiškiausias sprendimas būtų padaryti 1 colio body liftą.

Pasidairiau paruoštų body-lift komplektų ir likau nesupratęs, už ką tokia kaina?

http://www.ebay.com/itm/Toyota-Land-Cruiser-80-series-4x4-4WD-25mm-1-Body-Lift-Kit-/251778924029?hash=item3a9f317dfd:g:4JMAAOSwiwVWREvl&vxp=mtr

 

Kokios alternatyvos?

Skambink specialistui. Ten jie kazkoki pada i gala gamina gervei. Pati gerve montuojama kiek atokiau nuo galinio bamperio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambink specialistui. Ten jie kazkoki pada i gala gamina gervei. Pati gerve montuojama kiek atokiau nuo galinio bamperio

Jau stovi pas mane tas specialisto bamperis su visu padu. Tačiau klaida jo brėžinyje ar tai gamyboje ir gervė netelpa. Lengvas body liftas problemą išspęstų. Na arba pjaustyt padą ir perdarinėti, tačiau irgi nesinori jo leisti žemyn...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Vycka užsiminė, kad gervės korpuso dydis gali būti dviejų standartų, skiriasi pora cm. Akurat, pamatavau tos gervės, kur bandžiau sutalpinti į galinį bamperį aukštį - 17,5cm. Pamatavau gervę Lexuse - ten 15,5cm. Teoriškai tiesiog jas galima sukeisti vietomis, bet mažiau darbo nupirkti naują gervę mažesniu korpusu, o tą su 17.5cm aukščio korpusu parduoti...

 

Su body liftu kol kas nutariau neskubėti. Pasitaupysiu ir faktiškai užsidėsiu 35' ratus, o tada jau žiūrėsiu ar kas kliuva ir ką toliau daryti :)

 

Šiandien prisimatavau gervę, kur jai jau buvo paruoštas padas Specialisto galiniame bamperyje ir didžiai mano nuostabai gervė netilpo :) Pridedu nuotrauką, trukdo kėbulo tvirtumo balkis. Trukdo visai nedaug, gal cm ar pora... Foto prisegu. Ten nusuktas vienas aliuminis kpruso sutvirtinimo strypas, būtent jam ir trukdo.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Su Saulėnu apsikeitėme lupomis, man teko špižinės, nes šiam momentui galvoju, kad plieninis trosas galinėje gervėje yra praktiškesnis.

 

Klausimas žinovas - teisingai prisukau ar riekia versti aukštyn kojomis? :)

 

post-4927-0-87929300-1452111304_thumb.jpg

 

post-4927-0-11614400-1452111306_thumb.jpg

 

Dar lupų kraštą teks pripjauti, nes farkopo tvirtinimas trukdo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.