Pereiti prie turinio

np gr y 60 deferincialo virinimas prekinio tilto


Rekomenduojami pranešimai

sveiki. 

kilo tokia mintis suvirint priekini defirinciala ir pastatiti mechaninius habus (avm raudonus).

gal kas bande tai dariti? patarkit i ka atkreipti demesi.

didziausias minusas tas kad pastovei reikes islipinet ir junginet  habus.

Redagavo awdfan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pati pigiasia blokirote.

posukiuose ratu kampiniai greiciai skiriasi,

kai jungi preki  1 haba ant locko, o kai vazioji per balas, purva, sunkei pravaziojamose vietovese tai sujungi abu habus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neteisingas sprendimas, nebent auto naudoji tik savaitgalio pasivažinėjimams. 

 

Su tokia blokiruote (kai blokuojamas priekis) automobilis vairo jau neklauso, važiuoja tik tiesiai kai spaudžiamas gazas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As turiu įsidėjęs į priekį automatinę Lokka blokiruotę, tai ant kieto pagrindo atjungiu viena hab'ą, kad nelauzyti agregatų, bet vis tiek kazkiek jaučiasi, kad reduktorius sublokuotas, todel asmeniskai aš nerekomenduočiau virinti priekinio reduktoriaus mašinai, kuri naudojama kažkiek ir kasdien.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neteisingas sprendimas, nebent auto naudoji tik savaitgalio pasivažinėjimams. 

 

Su tokia blokiruote (kai blokuojamas priekis) automobilis vairo jau neklauso, važiuoja tik tiesiai kai spaudžiamas gazas.

Nera visai jau taip Rimai, vairas sunkiau, bet klauso. Aisku apsisukimo ateju yra keblumų, nes labai padidėja apsisukimo spindulys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekinė blokiruotė nepadeda purve tiek daug kaip dažnai gali atrodyti, todėl ir kyla klausimas ar verta "gadinti"   :mellow:

palaikau Rima,tik normali blokiruote kuria gali isjunkt ir yjunkt yra geris.o visi virinimai i priekini tilta s......o kur nepervaziuosi ,gazas dugnas ,visada pades gera gerve :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buviom i habus ideje ivores, kad butu pastoviai sujungti, kad ir kaip stengemes nevaziuoti kietu pagrindu abiem tiltais - nusukom granatos isorini velena. Geriau tvarkingi habai, nei kazkokia gudrybe. gal kokia ypatinga vieta prasoksi geriau, bet didelio skirtumo nebus, o kazka tikrai sulauzysi. jei labai nori kazkaip pagerint pravazuma - idek i prieki LSD.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buviom i habus ideje ivores, kad butu pastoviai sujungti, kad ir kaip stengemes nevaziuoti kietu pagrindu abiem tiltais - nusukom granatos isorini velena. Geriau tvarkingi habai, nei kazkokia gudrybe. gal kokia ypatinga vieta prasoksi geriau, bet didelio skirtumo nebus, o kazka tikrai sulauzysi. jei labai nori kazkaip pagerint pravazuma - idek i prieki LSD.

 

O galinio tilto LSD  reduktorius tinka i prieki?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidalinsiu info kiek surinkau iš kengūru šalies, galiniai pusašiai 33 šlicai, priekiniai 31, taigi netinka, lsd pritaiko nuo patfinderiaus ir kurios tai navaros, sako,visi  kad geriau automatinės blokiruotės.

http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-patrol-gq-y60-ford-maverick-11/lsd-front-diff-gq-63364/

 

Čia rašo kad turi isidėjas nuo terano i prieki

http://www.nissanpatrol.com.au/forums/archive/index.php/t-9021.html

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

kad nekurt naujos temos, gal kas turi atliekama galines patrulio bolkiruotes kontakta (tas kur issisuka su laikais is blokiruotes) nes maniskiam nuplese laidus prie pat pat korpuso.

kad nekurt naujos temos, gal kas turi atliekama galines patrulio bolkiruotes kontakta (tas kur issisuka su laikais is blokiruotes) nes maniskiam nuplese laidus prie pat pat korpuso.

jei teisingai suprantu tai tie laidai eina tik lemputei ant skidelio ir viskas.pasmane nuplesta irgi bet blokiruote weikia. Redagavo erikasss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

kai bus blokuotas priekinis reduktorius, tai pastoviai suksis pusasiai, o tai NP neleistina, nes pusasiu galuose prie granatu nera guoliu ir pusasio slifuota dalis labai arti tilto vidines dalies (taip pat slifuotos. Tokios konstrukcijos tiltai neskirti suktis dideliais greiciais, todel tinka vaziuot su ijungtais habais tik mazais greiciais bekeleje .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.