Pereiti prie turinio

NP Y61 tai kartais netraukia


Rekomenduojami pranešimai

Gal specai galetu pasakyti savo nuomone, kodel NP Y61 kartais nera traukos, ta prasme traukia pakenciamai, greitis pasiekiamas iki 140 be problemu, bet atrodo, kad masina butu "prisvilusi", lyginant su tuom, kai trauka buna normali.

 

Masina dazniausiai traukia normaliai, bet kartais uzeina, kad trauka dingsta. Nuo ko tai priklauso nezinau. Manau galimi gedimo variantai:

1. Auksto slegio kuro surblio gedimas;

2. Oro srauto matuoklio gedimas;

3. Jei yra !!!! filtriukas kuro siublyje, gal jis uzterstas?;

4. Turbina neseniai pakeista, gedimo negaletu buti;

 

Gal galetumet issakyti savo nuomone?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turit omeny kuro filtra? - ji pakeiciau.... kas idomiausia, viena diena traukia normaliai, kita diena netraukia, arba ryte uzvedi - traukia, nuvaziuoji 200 km atstuma, uzgesini - uzvedi, nebetraukia. arba ryte uzvedi - netraukia, nuvaziuoji is tasko A i taska B, uzgesini, vel uzvedi, traukia :evil:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

buvau centruose ne karta, nieko nerado, pakeite kuro filtra :mrgreen: nors tai gerai :)

manau liga galima nustatyt tik bandymo budo: pvz. pasiskolinus is ko nors oro srauto davikli, jei gedimas ne oro srauto daviklio, tektu, ko gero, keisti kuro siurbli :evil:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o negali but koks kompas jau papuses? nes pas mane situacija panasi, uzsivedi vaziuoja gerai, uzgesinai po kiek laiko uzsivedei jau visai kitaip vaziuoja, vel pakartoji veiksma vel gerai :scratch:

 

mat kaip, pasirodo ne man vienam :scratch:

 

nezinau, sunku pasakyt, kas cia galetu buti, tik tiek zinau, kad tai erzina :evil:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na su tokiu gedimu dar galima kenteti :? taciau ne per seniausiai buvo sudeges vienas stumoklis :evil: teko ardyti varikli, pasirodo, po visais stumokliais stovi ju ausintuvai, tai yra purskia tepala is apacios, tai kazkokiu budu vienas ausintuva buvo sulankstytas, del to ir pradege vienas stumoklis :evil: itariu, kad mano masinai garantine apziura buvo atlikta (del pagaminimo klaidu), net tepalo lygio matuokle virsuj yra sulenkta, kad iki galo neilistu, matyt kad daugiau tepalo reiktu pilti :) o siaip kai viskas veikia, variklis galingas, vaziuot malonu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad variklis galingas ir vaziuot malonu - zinau, pats patyriau. bet matai kiek visokio sh... islenda. masina apynauje o jau stumokliai keisti, netraukia kazkodel. dar sako kad ju kuro siurbliai labai nedideli resursa turi (150-200 tukstantuku ir keitimo prasosi). palyginimui: mano dziedukui jau sesiolika metu stuktelejo o prie mataro ranku nieks nekiso... vat ir sukasi mintys galvoj kad Y61 grazus, naujas modelis, norisi tokio, o Y61 kaip senas arklys - niekada nepaveda :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko aptureti tas pacias bedas iskyrus stumokliu pradegima .Kuro siurblio resursas tikrai apie 150 tukst.km.Pradejo po tuputi prapuldineti trauka kol galiausia prapuole visiskai.Vaziuoti galima bet tik iki serviso,saliarka kaip is kibiro pilama per visus galus.

Oro srauto davikli keite 2 kartus per 2men.Atliko diagnostika pasake kad kaput,pasrate nauja,trauka arsirado bet neilgam.Vel diagnostika,vel keitimas tik dabar uzsakinejo originalu.Pakeisk davikli pabandymui paemes turetu pagereti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko aptureti tas pacias bedas iskyrus stumokliu pradegima .Kuro siurblio resursas tikrai apie 150 tukst.km.Pradejo po tuputi prapuldineti trauka kol galiausia prapuole visiskai.Vaziuoti galima bet tik iki serviso,saliarka kaip is kibiro pilama per visus galus.

Oro srauto davikli keite 2 kartus per 2men.Atliko diagnostika pasake kad kaput,pasrate nauja,trauka arsirado bet neilgam.Vel diagnostika,vel keitimas tik dabar uzsakinejo originalu.Pakeisk davikli pabandymui paemes turetu pagereti.

 

dekui, pagaliau sulaukiau realesnio paaiskinimo :liux:

apie kuro siurbli: tai ji teko keisti? kaip nustatyti, kad jam kaput, tik isemus? (klaidos kompas nerodo)

del oro srauto daviklio: tai trecias originalus dabar jau laiko?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kada nusrogo kuro siurblys tai net kompo jungti nereikia ir taip jauciasi ir matosi.Zinoma 100% isitikinimui pajungem .parode kad kaput.Restauravau nes naujo kaina 15klt is savartyno 5 restauravimas su reguliavimu ir garantija 3.5...Svarbiausia zinoti

kokio gamintojo nes ne visus restautuoja.Su oro srauto davikliu dabar tvarkoje pakeite kaip garantini po antro keitimo,kolkas vaziuoja.Bandeme issiaiskinti del ko nusprogsa?Klausimas ir liko atviras

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nissan centre tikrino oro srauto davikli, sake, kad visi parametrai normos ribose, labai nezymiai skiriasi.. dar vasara kompas buvo pradejes mesti signala "variklio gedimas", pagal koda - siurblio gedimas, taciau pakeite kuro filtra, daugiau nebeuzsidega... kaip suprantu, reikia pabandyk pasiskolint oro srauto davikli, nes neaisku, ar jis blogas, o jei tai nepades, lieka siurblys... beje, kolega minti isreiske, kad gali buti turbo valdymo problema, gal teko susidurti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip nustatyt oro srauto daviklio gedima?

 

centre pajungia kompa ir matuoja prie ivairiu apsuku (gal prie konkreciu apsuku, tiksliai nezinau) parametrus, jei nesutampa su gamintojo nurodytais, vadinasi blogas... na bent jau as taip supratau :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.