Pereiti prie turinio

jeep cheroky 2,8


arvydas77

Rekomenduojami pranešimai

nu kazkaip nelimpa benzinas,nors nespjaudau i vandenį ;)

o šnapso pagert tai ir su dyzeliu galima atvaziuot :scratch:

tai niekas nieko nepapasakos  ,tai jau ir nereikai nepirksiu LYBERTY ka nors paprastesnio rasiu

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki,butu tikrai idomu daugiau informacijos rasti apie liberti ,ir butent su 2.8 crd varikliu ir kuo jie skiresi nuo 2.5 kuris geresnis ,kas blogai su jais .Klausiu ne del to kad noriu pirkti o del to kad negaliu apsispresti parduoti ji ar sau pasilaikyti :mellow: Asmeniskai man jis nelabai prilipo ,vien del vaziavimo slidziu keliu ,kai varo tik galas .Visais ketureis ratais vaziuojant viskas gerai o dviem labai jau nestabilus .Oseip variklis smagus tik nezinau kiek patikimas .Zinau kad termostatas brangus, nes teko susiburti paciam .tai puikiai tinka vidurei nuo opelio termostato ir pusdienis darbo .Vaziuokle is paziuros patikima .nezinau gal ir susidraugausiu su juo .http://auto.plius.lt/skelbimai/jeep-cherokee-2-8-l-visureigis-2005-dyzelinas-3981495.html

Redagavo augis73
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek 2.5 CRD tiek 2.8 CRD yra tos pačios italų kompanijos VM motori produktai, iš konstrukcijos labai panašūs ir abu nėra labai patikimi. 

 

 

Early 05 - current CRD's have 120Kw and 400Nm (Variable Geometry Garrett Turbo which is internally wastegated through variable pitch exhaust fins/blades, Auto only at first, but a manual was released in 2006 and is still available)
 
Engine 2.8 Common Rail Turbo Diesel
Description PowerTech common-rail diesel, turbocharged I-4 (VGT)
Displacement 2755 cc
Bore and stroke 94 mm x 100 mm
Valve system Belt drive, DOHC, 16 valves, roller followers, 
hydraulic lash adjustment
Compression ratio 17.5:1
Maximum power 120 kW (160 hp) @ 3800 rpm 
Maximum torque 400 Nm @ 1800 - 2400 rpm
 
Early 02 - Mid 03 CRD's were 2.5lt VM Motori Diesel and had 105Kw and 343Nm (std external wastegated turbo and Manual only)
 
Engine 2.5 Common Rail Turbo Diesel
Description PowerTech common-rail diesel, turbocharged I-4
Displacement 2499 cc
Bore and stroke 92 mm x 94 mm
Valve system Belt drive, DOHC, 16 valves, roller followers, 
hydraulic lash adjustment
Compression ratio 17.5:1
Maximum power 105 kW (143 hp) @ 4000 rpm 
Maximum torque 340 Nm @ 2000 - 2400 rpm
Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,8 CRD sąnaudos realios mieste 13 l, trasoj apie 10 l. 2,5 CRD ne kažką mažiau valgys, kaip taisyklė, dėl galios trūkumo variklis pasiims daugiau kuro. Automatinės dėžės (2,8 CRD) turi Select Trac NV242 razdatkę (full-time), o mechaninės (2,5 CRD) Command Trac NV231/NV241 razdatkę (part-time).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz atsakyma ,kaskur skaiciau kad prie  variklio ir mersas rankas prikises ,kiek tiesos tame nezinau bet dirba tai tikrai is garso kaip merso .O kas liecia kuro sanaudas tai su mehanine greiciu deze 10 litru uztenka ramiai vazinejant .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mersas prie naujo 3.0 rankas ir kojas pridejes kaip ir prie 2.7crd,kiek servise buvo atvaziave tiek 2,5 tiek 2,8 diesel motorai kazkokiu pasaliniu garsu visada girdejosi,liberty pati masina faina tik pakaba brungi aptarnavimui ir silpnoka paskirstymo dezes yra ir 3 ir 5padeciu,automatai maciau tik ant 2.8 motoru ir gerai laiko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.