Pereiti prie turinio

neuzsiveda np gr y60


Rekomenduojami pranešimai

Pakeiciau kuro fyltra ir neuzvedu,i nauja neipyliau saliarkos,ir kuriau tai pradziai padyrbo paskiau jau pradejo gisdinet ir tep pobiski visai uzgiso,neuzsikuriau,tada radau kuom istraukt kuro,vel fyltra issukau ipyliau i fyltra,nuo fyltro iki siurblio i slangute ipyliau ir ,ir nenori kurtis,ant buksyro tampem nieko,tik starteriu sukant buna toks momentas lyg ciumpa bet neuzsiveda,ir akumas apsedo nuo sukinejimu,kas gali buti,gal siurblys uzsiorino,galvoju nuo siurblio nusuk ta kur slangute uzsimauna ir pripylt tiesiai kaskap,jai pades,ar gal kaskokiu budu yra nuoryt siurbly jai jis uzsiorino,ar gal kokia kita liga yra,dekui uz patarimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tingėdavau ir aš užpilinėt po to prisidirbes pumpuodavau "kriušike" kuri buvo idėta tarp dyzelio magistralės prieš filtrą, yra tekę ir ilgai žaisti, pumpuoji, pasuki starteri...ir ne karta gelbėjo užšalus kurui...kai temk netempes nesikuria kol neužpumpuoji, reziume tikrai ir tau padėtų manau ir šiaip manau toks dalykas pas visus turėtų būti integruotas :-)

http://www.google.lt/search?q=kuro+pompa+kriause&biw=1280&bih=800&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MHipVNbSB9PrapGSgNAH&ved=0CAYQ_AUoAQ

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai kai taip buna su burna nes kitaip ner kaip, uztraukiu atjunges slanga nuo siurblio.tada aisku burnoi salera, greit uzmaunu slangute. po to pasispjaudau. atsuku vamzdukus ant forsunkiu. suku starteriu. kai pradeda varyt salera uzsuku. ir tada starteriu arba tempimu. ir taip daug skirtingu salerkiniu masinu. tampiau kazkada. 10km opel astra po tokio keitimo filtro. galu gale padariau kaip aprasiau, 5min ir dirba.

Redagavo Gezatron
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprastas variantas pasiemi dviratine tiese pompa prijungi prie slangutes kur y siurbly,atsuki pompos gala pripili saliuros uzsuki sustumi taip gerisusiai pora kart,nes turi slegis susidaryti kitaip purkstuku neatidarys,tai pajungi prie filtro puse sukime ir dirba,ir salerkos gerti nereikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai pasiimi pigiausio panelių valiklio , nusimauni nuo įsiurbimo koliko šlangą , balionio turinį puti į įsiurbimo koliką ir suki starterį - variklis sėkmingai dirba ant dujų ir siurblys ne tik kad išsiorina bet ir iš bako saliarą atsitraukia. Geriausiai tai daryti dviese bet įmanoma ir vienam tik kad reikia ranką "primušt" tam veiksmui. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau nuvarai i kokia litagra ar dar kokia kita auto parde ir nusiperki kaip rase kriausyte... baigesi visi prikolai... pripompuoji ir ramu. Kam vargti ir dvirat iisradineti... o ir ziema prie salciu maziau problemu papompuoji kol kieta pasidaro ir kuri... juolab kad kaina 16-30 litu (vienos buna dar ir integruotu atbuliniu voztuvu pas kitas tik sratukas yra...)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau namie :cheer: ,siandien radau mazdos buvo atidave ta virsu kur fyltras sukasi ir pompuke buvo,tai tik teko nusipirkt fyltra ir prijunkt,tai ir pumpavau ir forsunkiu po viena atleidau kad biski nuoryt,ir uzsiveda trumpai padyrba ir vel gysta,akumas apsedo ,tai tada ant buksyro tai viena karta uzsikure tai dugnu biski pamynkiau tik atleidau ir uzgiso antra karta tapaty ir treciu kartu jau neatleidau bisky pagazavau ilgiau tai ciaude  ciaude spjiaudesi is duslerkos ir baigesi,uzsivede ir lyg bent kolkas gerai,pamoka nebloga gavau,manau kita karta geriau susiruost kap reik ir tada kaska daryt,dekui visiem uz patarimus,galima trynt tema

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau netycia uzsiorina taip dyzelis, tai pradzioj uzpildzius sistema reikia atsukti pilnai visas forsunkes ir tada sukti su starteriu kol pilnai pradeda purksti pro vamzdelius, taip yra greiciausia.

Atsiprašau iš anksto bet čia blogiausias patarimas kokį teko girdėt , žymiai naudingesnis patarimas būtų jei patartum užpildyt plundžerinę kamerą per gražinamojo vamzdelio stucerio skylę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprastas variantas pasiemi dviratine tiese pompa prijungi prie slangutes kur y siurbly,atsuki pompos gala pripili saliuros uzsuki sustumi taip gerisusiai pora kart,nes turi slegis susidaryti kitaip purkstuku neatidarys,tai pajungi prie filtro puse sukime ir dirba,ir salerkos gerti nereikia

tai idomu prie kokio slegio pas tave kuro purkstukai atsidaro?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai pasiimi pigiausio panelių valiklio , nusimauni nuo įsiurbimo koliko šlangą , balionio turinį puti į įsiurbimo koliką ir suki starterį - variklis sėkmingai dirba ant dujų ir siurblys ne tik kad išsiorina bet ir iš bako saliarą atsitraukia. Geriausiai tai daryti dviese bet įmanoma ir vienam tik kad reikia ranką "primušt" tam veiksmui. 

ir kiek  ilgai ant duju taip galima laikyt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau iš anksto bet čia blogiausias patarimas kokį teko girdėt , žymiai naudingesnis patarimas būtų jei patartum užpildyt plundžerinę kamerą per gražinamojo vamzdelio stucerio skylę.

Patruliui gal ir patogu, bet pabandyk kokiai audi V6 uzpildyti siurbli. As kalbu ne apie butent kazkuri viena atveji, o apskritai apie dauguma dyzeliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patruliui gal ir patogu, bet pabandyk kokiai audi V6 uzpildyti siurbli. As kalbu ne apie butent kazkuri viena atveji, o apskritai apie dauguma dyzeliu.

Šiaip tai ta dauguma dyzelių išsiorina arba per gražinimo štucerį , arba per nuorinimo tašką . Tam skaičiui ir tas audi V-6 variklio siurblys ba orui išeit per ten žymiai lengviau nei nugalint atbulinius vožtuvus .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai idomu prie kokio slegio pas tave kuro purkstukai atsidaro?

Nzn prie kokio bet jai nebus jo jie ir neatsidaro,tai del ko tawo manimu pats neuzsitraukia ir neuzsikuria,ir net ant slipso traukt belenkiek reikia,o kad ir subta pompa kur ant filtro uzkacialini,is puse sukimo dirbo,tas pats ir su rokio 2,8 ant ano pompos nebuvo teko sugalvot is ko garaze radau.tas pats ir tdi ir komanreilai pampaduzai dakuje tokia sistema veikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai ta dauguma dyzelių išsiorina arba per gražinimo štucerį , arba per nuorinimo tašką . Tam skaičiui ir tas audi V-6 variklio siurblys ba orui išeit per ten žymiai lengviau nei nugalint atbulinius vožtuvus .

Paprastesnis dalykas nepatingeti pripilti filtra ir jokiu bedu,o a6 labaai grazei per purkstukus nusiorina pasukinejus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprastesnis dalykas nepatingeti pripilti filtra ir jokiu bedu,o a6 labaai grazei per purkstukus nusiorina pasukinejus

A-ne , nu gal nepradėk seno cveko mokint kaip ten su kuro sistemom aiškintis reikia ba pirmai pradžiai reiktų bent šiek tiek pasidomėt kaip ten tas siurblys sutvertas ir kaip anas veikia   B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.