Pereiti prie turinio

prieš perkant jeep


aarwiss

Rekomenduojami pranešimai

1 DALIS

 

Na kaip ir ieškau xj su 5 padėčių paskirstymo dėže (razdatke) ar viską supratau gerai?

1. 2 wd -varo tik galinis tiltas

2. 4 Part time- tik slidžia danga varo abu tiltai, važuajama negreitai

3. 4 full time - betkokia danga, varo vienas tiltas priekinis arba galinis

4. N -neutralas

5. 4 lo - varo abu tiltai su palėtintoju

 

Prieš perkant kaip visa tai patikrinti ar veikia? Kaip vizgi reikia perjunginėti, kokia tvarka..

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 102
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

2 DALIS

Toliau, visa tai galima perkelti sukonkretinus i enciklopedija ar kur tinkamesnę vietą kad nenusimestu.

 

Nesu turėjęs automato

P-parkavimo rėžimas

R-atbulinis

N- neutralus

D-"start" darbine pavara

2-visad ijungus 2 bėgis nepriklausomai kiek duodama gazo

1- visad ijungtas 1 bėgis nepriklausomai kiek duodama gazo

 

Kokia eiga ir kokiomis operacijomis visa tai patikrinti ar viskas funkcionuoja?

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 DALIS

Ar yra kur pažymėta ar galinis tiltas su LSD ar ne?

Jei yra:

1. Pakėlus vieną ratą su ranka sunkai sukasi?

2. Pakėlus abu galinius ratus, sukant vieną ratą antrasis sukasi ta pačia kriptimi?

 

Pabirus arba nera LSD

1. Pakėlus vieną ratą su ranka lengvai sukasi

2. Pakėlus abu galinius ratus sukasi tik sukamasis ratas?

 

Ar yra dar būdų kaip patikrinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net neabejoju, kad tuojkazkas pabers tau pilniausia atsakyma. As Jeep dar nesu turejes, taciau turejau visureigi amerikos rinkai. Ten greiciu deze dar irgi su skaiciukais 1 ir 2. Tik mano atveju tai buvo kaip jeginiai begiai, kurie jungesi, bet prie aukstesniu apsuku. 

LSD-https://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI Ant galinio reduktoriaus buna blekute (sprendziu pagal BMW), bylojanti apie reduktoriaus perdavimus ir ar jis blokuotas. taciau per masinos gyvavimo amziu ji buna nupuvus ir nukritus. (Jeep buna ir su kitokia ratu sistema atrodo-quadro ar kazkas tai)

2wd tai tik 2 varomieji. Abejoju ar 4wd (awd) gali metytis tarm norimu varomuju tiltu. Greiciausiai bus varomas galinis, o prireikus jungsi 4H (4varomi naturaliai) arba per per N i 4Low. kaip ir kituose visureigiuose... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1 DALIS

 

Na kaip ir ieškau xj su 5 padėčių paskirstymo dėže (razdatke) ar viską supratau gerai?

1. 2 wd -varo tik galinis tiltas

2. 4 Part time- tik slidžia danga varo abu tiltai, važuajama negreitai

3. 4 full time - betkokia danga, varo vienas tiltas priekinis arba galinis

4. N -neutralas

5. 4 lo - varo abu tiltai su palėtintoju

 

Prieš perkant kaip visa tai patikrinti ar veikia? Kaip vizgi reikia perjunginėti, kokia tvarka..

 

Viską teisingai surašei. Tikrinti lengviausia ant keltuvo pasikėlus. Tuo pačiu ir kardanų laisvumus galima pasižiūrėti.

 

Jei yra LSD blokiruotė ir ji veikia, tai pakėlus galinį tiltą sukant vieną ratą, kitas turi suktis į tą pačia pusę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai į visus klausimus pats ir atsakei, tik

 

4 full time - varo 4 visi ratai 

 

4 Part time  - blokuojamas tarpašinis diferencialas, kuris šiuo atveju yra

 

LSD - paprastai būna parašyta ant galinio tilto reduktoriaus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neklaidinkit sakydami varo visi 4 ratai, jug tai tik imanoma su100% blokiruotėmis.

Na jei nieko nesuklydau labai tai tas jau ir aišku.

 

 

Liko klausimas Kaip visa tai daug maž patikrinti ar funkcionuoja taip kaip turi būti?

 

 

Ir dar kažkaip nebesuprantu ju modeliu jeep xj limited,sport dar tai kazkokie... nes ir skelbimuose žiūrin daug kur skirtingai kilovatų

 

Minnde-dauguma iš čia žinių ir yra šis forumas, nepeikim kad jo neskaitau...ko ne visas temas perskaičiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 DALIS

Toliau, visa tai galima perkelti sukonkretinus i enciklopedija ar kur tinkamesnę vietą kad nenusimestu.

Nesu turėjęs automato

P-parkavimo rėžimas

R-atbulinis

N- neutralus

D-"start" darbine pavara

2-visad ijungus 2 bėgis nepriklausomai kiek duodama gazo

1- visad ijungtas 1 bėgis nepriklausomai kiek duodama gazo

Kokia eiga ir kokiomis operacijomis visa tai patikrinti ar viskas funkcionuoja?

2-pradeda vaziuoti 1 pavara ir nekelia auksciau antros,suletejus vel persijungia i 1 pavara

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ahaa daug sužinojau :-) mokausi :-) taigi...

1 DALIS

Viskas aišku tik kaip visa tai patikrinti prieš perkant?

2 DALIS

Viskas pilnai aišku, na tik klausimėlis ties kokiomis apsukomis turi persimesti bėgiai? Ar visuose modeluose būna mygtukas kurio pagalba persimeta bėgiai prie aukštesnių apsukų? Ar užtenka tik "perminti" gazo pedalą?

3 DALIS

Jei nėra LSD pakėlus abu ratus ir sukant vieną ratą tai kitas....?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bėgiai persijungia prie 2000 - 3000 apsukų. Kuo daugiau gazo, tuo vėliau perjungia.

 

Nieko "perminti" nereikia.

 

Mygtukas, kur rašai - kartais būna po gazo pedalu ir vadinamas Kick down - jei spaudi "iki dugno" tai bėgį permeta tik atleidus gazą.

Arba meta žemesnį bėgį, jei staigiai paspaudi gazą. Laba patogu, kai pripranti.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_transmission

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1 D

3. 4 full time - betkokia danga, varo vienas tiltas priekinis arba galinis

 

 

Varo abu tiltai isanksto numatytu santykiu.

3 padeciu razdatke iprastom salygom priekis 5% galas 95%.Buksuojant palaipsniui pakeliama iki 50/50

5 padeciu ijungus 4 tas santykis 48 priekis 52 galas.

 

Jei nėra LSD pakėlus abu ratus ir sukant vieną ratą tai kitas....?

 

 

Suksis i priesinga puse.

 

O tikrint perjungiant razdatkes padetis jauciasi kaip krusteli masina,ir isitempia tiltai.Nemoku dorai paaiskint,ijungi ir jauti kad ijungiai.O geriausiai kokiam slaite ar nuvaziavus nuo kelio sankasoso kokioj pievoj prieki i kalniuka statyt jungt padetis dezes/razdatkes ir ziuret buksuoja priekis galas nebuksuoja trata grandine netrata(kad trates tai pas koki 80% jeep'u :D 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzvaziuok ant zoles ir duok gazo iki dugno:

kai tik galinis tiltas varo - masina eis sonu

kai ijungti abu tiltai - varys tiesiai

noredamas paziureti ar yra LSD, ant zoles jungi tik galini tilta ir duodi daug gazo - jei buksuoja vienas ratas tai sudas, jei du - tai yra LSD

nu mazdaug taip

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plisus minus aišku tik viena "mažytė" problema, nėra ka pirkti... mažu gal imanoma iš užsenio užsisakyti, gal iš čia esančių kas tuom užsiiema?

o tai otomoto.pl neziurejai? as tj ten radau, susiskambinau ir vaziavau. ir nuspirkau

 

pvz http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-i-5-2-gaz-sekw-orvis-edition-C35448807.html

Redagavo Gezatron
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzvaziuok ant zoles ir duok gazo iki dugno:

kai tik galinis tiltas varo - masina eis sonu

kai ijungti abu tiltai - varys tiesiai

noredamas paziureti ar yra LSD, ant zoles jungi tik galini tilta ir duodi daug gazo - jei buksuoja vienas ratas tai sudas, jei du - tai yra LSD

nu mazdaug taip

Šaunu, mokaisi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai otomoto.pl neziurejai? as tj ten radau, susiskambinau ir vaziavau. ir nuspirkau

pvz http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-i-5-2-gaz-sekw-orvis-edition-C35448807.html

Katik žvilktelėjau, pasirinkimo tikrai yra bet kainos sakyčiau nemažos...

Nulaižytas toks http://allegro.pl/show_item.php?item=4950885252

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ir o ko gi tu nori :) paziurek vokieciuos,-idealus xj 4.0 ir 4 ir 5 ir 6 stukos euru... tai darosi "klasika" ir uzlaikyto pigiai nenupirksi... cia LT 90procentu apleisti iki begalybes.. paimsi uz kokias 3 stukas litu aisku vaziuojanti, tik nezinau ar dziugins sirdi eksploatuojant kiekviena diena.... ju NEEERA. uz tai ir kainos geru nemazos..kartai net ziauriai nemazos.

 

o tavo nuorodoj, ka maciau nuotraukose, arba labai uzlaikytas arba labai sutvarkytas.. bet vistiek netoli idealaus... vertas tokiu pinigu.. man tik nepatinka kad jis skirtingu spalvu! butu LIMITED jamciau uzsimerkes :)

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuo jau skiriasi tas Limited ir kaip šuo atvėju Cauntry? Ir tas ir tas su 5 padėčių razdatke, niekaip neižvelgiu kuom skiriasi

 

Ir bėje, kaip supratau paskaitinėjęs nuo 93 metų iki 97 kažkuom tai jie geresni taip?

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.