Pereiti prie turinio

bėga tepalas iš paskirstymo dėžės!! help?


whydoes

Rekomenduojami pranešimai

1998 jgc zj 4.0litre...

 

pasmane stovi 249 paskirstymo dėžė(razdatkė), per gala, kur kardanas išeina,gerai pavažinėjus bėga tepalas...kaip galima jo tėkėjimą sustabdyti?kiek tai gali kainuoti lt?

 

kitas klausimas žinovams :

zj modelyje berods yra 3 tipų paskirstymo dėžės 249(pas mane), dar yra248 ir dar kažkokia...

gal kas galėtų papasakoti kuo jos skiriasi? kuri geriausia(bekeliai)? kiek galbūt kainuoja?

ar galima tiesiog imti ja ir pakeisti? ar reikės dar kažką keist pvz priek. ir gal. reduktorius..

 

labai laukiu atsakymų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalas gali bėgti per išsidėvėjusį riebokšlį arba gali būti padilę guoliai dėžės galinio veleno, arba kardano šlicinė dalis, kur užsimauna ant skirstymo dėžės veleno šlicų. Dėl laisvumų velenas plakasi ir tepaliukas varva. Pakeisti riebokšlį nėra sunku - atjugei kardaną nuo tilto, numovei nuo skirstymo dėžės, išlupai su kokiu atsuktuvu seną riebokšlį ir atsargiai įkali naują.

Apie skirstymo dėžes rasi http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... /index.htm

Optimaliausias variantas 242, bet pakeitus gali tekti keisti kardaninius velenus, nes ko gero netiks ilgiai, ir, žinoma, valdymo svirtį bei kitus dalykus salone.

Naudota skirstymo dėžė kainuos1,5 - 2tūkst. lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš pora metu bandžiau nusipirkti naudota paskyrstimo dėžę "Džipu dalise", atrodo apie tūkstantį litų kainavo. Reikėjo 231 modelio, bet du kartus atsiuntė 249, vieną užsidėjau pabandžiau viskas tiko, svarbiausiai, kad atitiktu šlicų skaičius sujungiant su greičių dėžę (atrodo būna 21 ir 23 šlicų). Skirtumas tame, kad 249 turi tarpašinį diferencialą su klampiaja mufta kurios nėra kaip užblokuoti ir nėra galimybės pasirinkti važiavimo rėžimo tik su galiniais ratais.

Galu gale pats persirinkau 231 paskirstymo dėžę, pasikeičiau grandinę, galinį guoli, riebokšlio auto dalyse negavau (nelabai ir ieškojau), trumpiau tariant galiniam guoliui pasikeisti tereikia nuimti galinę paskirstymo dėžės dalį, ten rasi guoli ir riebokšlį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik va su rusų kalba labai blogai..... :oops:

 

na priekinio tilto atjungimo galimybė neaktuali...

man svarbu kad visada butų varomi 4 ratai (sefty first)

 

ar galima su np242 važiuoti 4varomais per asfalta??ir kuriuos diferencialus galima užblokuoti??

 

o kas ir kada blokuojasi nv249??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

242 yra galimybė važiuoti full time - abu tiltai varomi, bet yra tarpašinis diferencialas, ant slidžios dangos gali jungti part time - blokuojasi tarpašinis diferencialas, taip pat galima jungti ir palėtintą part time.

249 tarpašinis diferencialas blokuojamas pilnai tik palėtintame režime, o važiuojant 4wd režime ir buksuojant dalinį blokavimą atlieka viskomova, kuri stipriai pabuksavus gali susvilti. tada važinėsi visą laiką kaip su part time, ko pasiekoje ant asfalto pjaunamos padangos, kardanai, išsitampo skirstymo dėžės grandinė, padidėja kuro sąnaudos etc.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 7 metų...

Siaip skaitoma 242J geriausia rasdatke..

pas senaji xj modeli skiriasi galinis kozuchas, naujo xj modelio trumpesnis keitaliojant reikia keist ir kardana galini..

okaip slicu skaicius ar nesiskiria tai kokia stovi pas 2.7 crd razdatke nera tos lenteles kad pasiziuret

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.