whydoes Sukurta Sausio 7, 2009 Dalintis Sukurta Sausio 7, 2009 1998 jgc zj 4.0litre... pasmane stovi 249 paskirstymo dėžė(razdatkė), per gala, kur kardanas išeina,gerai pavažinėjus bėga tepalas...kaip galima jo tėkėjimą sustabdyti?kiek tai gali kainuoti lt? kitas klausimas žinovams :zj modelyje berods yra 3 tipų paskirstymo dėžės 249(pas mane), dar yra248 ir dar kažkokia...gal kas galėtų papasakoti kuo jos skiriasi? kuri geriausia(bekeliai)? kiek galbūt kainuoja?ar galima tiesiog imti ja ir pakeisti? ar reikės dar kažką keist pvz priek. ir gal. reduktorius.. labai laukiu atsakymų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Sausio 7, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2009 Tepalas gali bėgti per išsidėvėjusį riebokšlį arba gali būti padilę guoliai dėžės galinio veleno, arba kardano šlicinė dalis, kur užsimauna ant skirstymo dėžės veleno šlicų. Dėl laisvumų velenas plakasi ir tepaliukas varva. Pakeisti riebokšlį nėra sunku - atjugei kardaną nuo tilto, numovei nuo skirstymo dėžės, išlupai su kokiu atsuktuvu seną riebokšlį ir atsargiai įkali naują.Apie skirstymo dėžes rasi http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... /index.htmOptimaliausias variantas 242, bet pakeitus gali tekti keisti kardaninius velenus, nes ko gero netiks ilgiai, ir, žinoma, valdymo svirtį bei kitus dalykus salone.Naudota skirstymo dėžė kainuos1,5 - 2tūkst. lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marijus 65 Atrašyta Sausio 7, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2009 Prieš pora metu bandžiau nusipirkti naudota paskyrstimo dėžę "Džipu dalise", atrodo apie tūkstantį litų kainavo. Reikėjo 231 modelio, bet du kartus atsiuntė 249, vieną užsidėjau pabandžiau viskas tiko, svarbiausiai, kad atitiktu šlicų skaičius sujungiant su greičių dėžę (atrodo būna 21 ir 23 šlicų). Skirtumas tame, kad 249 turi tarpašinį diferencialą su klampiaja mufta kurios nėra kaip užblokuoti ir nėra galimybės pasirinkti važiavimo rėžimo tik su galiniais ratais.Galu gale pats persirinkau 231 paskirstymo dėžę, pasikeičiau grandinę, galinį guoli, riebokšlio auto dalyse negavau (nelabai ir ieškojau), trumpiau tariant galiniam guoliui pasikeisti tereikia nuimti galinę paskirstymo dėžės dalį, ten rasi guoli ir riebokšlį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
whydoes Atrašyta Sausio 8, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2009 tik va su rusų kalba labai blogai..... :oops: na priekinio tilto atjungimo galimybė neaktuali...man svarbu kad visada butų varomi 4 ratai (sefty first) ar galima su np242 važiuoti 4varomais per asfalta??ir kuriuos diferencialus galima užblokuoti?? o kas ir kada blokuojasi nv249?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Sausio 8, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2009 242 yra galimybė važiuoti full time - abu tiltai varomi, bet yra tarpašinis diferencialas, ant slidžios dangos gali jungti part time - blokuojasi tarpašinis diferencialas, taip pat galima jungti ir palėtintą part time.249 tarpašinis diferencialas blokuojamas pilnai tik palėtintame režime, o važiuojant 4wd režime ir buksuojant dalinį blokavimą atlieka viskomova, kuri stipriai pabuksavus gali susvilti. tada važinėsi visą laiką kaip su part time, ko pasiekoje ant asfalto pjaunamos padangos, kardanai, išsitampo skirstymo dėžės grandinė, padidėja kuro sąnaudos etc. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
whydoes Atrašyta Sausio 8, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2009 o kaip su tiltų blokavimu? ar jie egzistuoja zj? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Sausio 8, 2009 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2009 Jei neklystu, kaip opcija gali būti galinis tiltas su padidintos trinties diferencialu. Na dar gal ankstesnis savininkas ką nors buvo įdėjęs :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
modis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Jei neklystu, kaip opcija gali būti galinis tiltas su padidintos trinties diferencialu. Na dar gal ankstesnis savininkas ką nors buvo įdėjęs sakyk ar imanoma idet razdatke nuo 4.0l i 2.7 crd Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Gegužės 18, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2016 Siaip skaitoma 242J geriausia rasdatke..pas senaji xj modeli skiriasi galinis kozuchas, naujo xj modelio trumpesnis keitaliojant reikia keist ir kardana galini.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
modis Atrašyta Gegužės 19, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 19, 2016 Siaip skaitoma 242J geriausia rasdatke..pas senaji xj modeli skiriasi galinis kozuchas, naujo xj modelio trumpesnis keitaliojant reikia keist ir kardana galini..okaip slicu skaicius ar nesiskiria tai kokia stovi pas 2.7 crd razdatke nera tos lenteles kad pasiziuret Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Gegužės 19, 2016 Dalintis Atrašyta Gegužės 19, 2016 Tarp 242j xj razdatkiu nesiskiria ar seno modelio ar naujo,Kas ten pas 2.7crd stovi nezinau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar