Pereiti prie turinio

koks OF vakuumo slegis?


Rekomenduojami pranešimai

koks turėtų būti vakuuminio stiprintuvo išgaunamas slėgis,čia ne tik  OF manau visų autų panašus turi būti,pas mane rodo 300mbar.stabdžiai tai lyg ir gerai tai visai kuolas,turiu kuo pakeist ir pakeisiu va tik įdomumo dėlei  kiek turėtų siurbt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie -0,8 baro .

 

Beje , kažkaip labai jau įdomus terminas "vakumo slėgis" - reiks matyt pasidomėt kas čia per parametras ir kokiais mato vienetais išraiška  B)  

dėdė Klevas savam stiliui :D  :liux: ,  kiek leidžia mano akademinės žinios kartais slėgis turi minuso ženklą arba neigiamas slėgis  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na mano žinios kad ir ne akademinės vistik ,tas parametras slegiu pavadintas ,juk ir yra slegis ,kur čia tada mano klaida ,?

ir matuojamas taip pat barais,atmosferom,paskaliais  kg/m2,ar dar byb žino kuo,o tai ka ar tai ne slegio vienetai?

 

beje,gal kam įdomu kas nutiko vakuumui

tai va,pasitelkes savo neakademines žines,pasiardžiau siurbliuką,vizualiai apsiurėjau ir radau sudrožtą korpuso darbinį paviršių panašiai nukentėje ir plokštelės,konstatavau, kad viso to blogio priežastis,hermetiko atplaiša užkišus tepimo kanalą ko pasekoje dėl tepimo stygiaus kuris įvyko negaves pakankamai minusinių barų ,nenumatytai isėjo iš rikiuotės,matomai yra mechaniškai-chuliganiškai pažeistas sietelis karteryje,minėto sietelio pakeisti nauju nepavyko del sekančių priežasėių

a.turiu tokį pat kiaurą

b.norint ji pakeisti reikia išleisti tepala(10w40) prieš tai atsukat probkę,oi aklę užveržta hkjhk n/m 

c.neturėjau jokio noro pistis su tepalais dabar todel

d.ateityje vel teks pistis su minėtu vakuumu

 

p.s. manau pakankamai aiškiai išsamiai ir akademiškai išdėsčiau susidariusią padėtį

p.p.s atsiprašau už rašybos klaidas ,iš gimtosios kalbos deje tik 3 turėjau :blush:

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu aišku ir amžius asavo pėdsaką palikes,na o bet tačiau pagrindinė priežastis aprašyta  ,beje jei bučiau anksciau ,pries siurbliiuko nuėmimą,rades ta sarglį ir mokslinio-akademinio prapūtimo būdu pašalines ji tai dar pumpikė būtų ,kažkiek dirbus esant tepimui,sausa gi nesudarys  to kaip jis ten ,minusinio slegio B)

 a ta vetros pumpa tiks ?kažin kaip ant šlicų  rotorius eis,nes kiek žinau pvz. NISANo tai jų skirtingų esti,beje ko gero rotoriu galima gimtajį palikt :scratch:   duokit man ta vetros pompa o aš pasakysiu ar tiks :D

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Šlicai daug maž visų generų vienodi kaip ir pompų tvirtinimo taškai , kažkada esu ant opelinio genero nuo NP genero pompą uždėjęs.

Drysiu kolega pasiginčyt . Gal kokius 8 generatorius turėjau - vectros , astros , fronteros , nisano , netgi 2002 m. astros su plokščiu diržu ( buvau škivuką pakeitęs ir uždėjes , kol patroško ). Ir iš visų vieną nelabai sekasi surinkt - skirtingi šlicai , skirtingi siurbliukų prisukimai , apie laidų kiekį ir spalvas net nekalbu . Viduriuos rėlių ir diodų tiltų išvis chaosas . Buvo gal koki 4 vienu metu ant stalo paberti - šachmatuot ir bandyt surinkt nors jau į krūvą neužteko kantrybės , atsikračiau kaip metalo laužu iš nevilties ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.