Pereiti prie turinio

patarimo kaip isjungti tilta


pika`sso

Rekomenduojami pranešimai

Automato i N nebutina jungti, uztenka (vaziuojant tiesiai) atleisti gaza  ir staigiu judesiu imesti norima razdatkes padeti. Jeigu nedasijunge iki galo (pagal lempute) lengvai spustelt ir atleist gaza kad persijungtu.

Paletinta jungti pilnai sustojus, automata i N, stabdi atleisti, ir tada legvai isijungs.

Visa esme, kad transmisija neturi buti apkrauta  perjungiant razdatke.

a va cia va, Juozai, turbut priklauso nuo masinos, nes daugybe kartu esu taip dares (kaip parasei) bet ne visada pavyksta isjungti tilta tokiu budu is karto... dabar isjungineju tik ant neutralkes, visada is pirmo karto ismeta... bet sakau cia tikrai kaip kam... naujo mano xj nesenai ijungiau prieki, o isjungiau su didziausiom pastangom, kokius tik ryciagus nemaigiau ir gazais ir be gazo ir ant N ir bele kaip... nu ir cher evo znajet :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, cia kiekvienas turbut randa geriausia jam buda :) man geriausia persijungia kai staigiai jungiu. Ir problemos buvo, kai buvo koki 0.5cm padangu skirtumas priekio ir galo, tada irgi jei is karto neikrisdavo, tai ant parttime uskibdavo, ir reikdavo stot ir pasitusyt pirmyn atgal :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

nezinau kaip del greicio, bet jei yra `part time` kitaip sakant 4x4 kietu pagrindu su dviem tiltais vaziuot nerekomenduojama, nes razdatke suka abu tiltus vienodu greiciu, t.y. darydamas posuki lauzai razdatke arba tiltus ar pan.

 

 

 

vakar parsisiunciau pagal vin koda sifruote; pasirodo kad butent mano jeep`e nors ir 4 padeciu razdatke bet 4h reiskia `part time` padeti t.y. 4wd sistema, is to gaunasi kad galima ir su ijungtu priekiniu tiltu lekt sau drasiai kaip su subariku kad ir sausu asfaltu. is ko galima spresti kad ta 5 padetis blokuoja diferenciala razdatkeje!?!

Redagavo pika`sso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekur tu nelek  :D  Lekt gali tik su 3 ir 5 padeciu razdatkem.O 4 padeciu negali greit sausu keliu vazinet del razdatkes kuntrukcijos(nera centrinio diferincialo).Ijungus 4h gali vaziuoti greitai tik greitai ir pasibaigs razdatke.

4lo veikia kaip ir 4h tik paletinta pavara.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal ir tavo tiesa, nezinau, bet ziurint pagal vin koda, gaunasi kitaip. Be to  su np gr ijungus du tiltus ir darant staigu posuki jauciasi kad ratai priesinasi, nenori laisvai vaziuoti, o cia kitaip, rieda lengvai (bent jau letai vaziuojant). tai ir pats jau nezinau kaip yra. ir dar: NP ijungus tilta dega 4X4 lempute, o jeep`e 4WD. o tai, kiek zinau, skirtingos sistemos. subaru butent 4WD kaip ir jeep

???????????????????????????????????????

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Sveiki, esu naujas forume ir mane domina klausimas del jeep tempimo, konkreciai WJ. Jei nustatau N padeti razdatkeje. Ar galima ji tempti? nes nusprogo kuro siurblys, uzvesti negaliu, tai transportavimas gaunasi tik ant vezimelio?

razdatke i N padeti ir temk kur nori.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.