Pereiti prie turinio

Ko verta TLC 90 ? Patarkite.


Rekomenduojami pranešimai

Nežinau, šokinėju nuo džipo prie džipo.

 

Galvojau apie Jeep Cherokee - nėra pardavime gero benzininio, o, dyzeliniai, sako, problematiški.

Pamačiau skelbime TLC 90 - 1999 metų 3 Ltr dyzelis.

Į didelius purvynus nelysiu, mašina reikalinga prie ūkio - priekabą kartais patempt, iš sniegų sodyboj išvažiuot ir žmonėse, kad pasirodyt, tipo, kad ne visiškas kašikas...

Jeigu dabar palyginus '99 metų Cherokėe 2,5 Td ir '99 metų TLC 90 3,0 Td panašaus stovio, kuri vertėtų prisijaukinti ?

 

Patarkit, prašau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na apie JC, dizelio neturėjęs tik 4,0 l benzą 2000m, dabar važinėju 2000m TLC 95 3,0 TD, tai apie kuro sąnaudas nekalbėsiu, TLC žymiai talpesnė mašina, sėdėsena už vairo TLC patogesnė, važiuoklė TLC patikimesnė , "apgreidai" JC pusėje ir pigesni ir pasirinkimas didesnis, praeinamumas standarte lyginant A/T padangom TLC pusėje, važiuoklės darbas bekelėje ir ant asfalto TLC pusėje nelyginamai, Kaina JC pusėje, eksploatacinės išlaidos manyčiau TLC pusėje kadangi JC pabira kas nors pastoviai ir po truputį (mašina buvo pravažiavusi 88 000 km). Apie rūdis nekalbėsiu kadangi automobiliu surūdijusiu neperku, o kai nuperku tai prižiūriu pastovai, taigi su abiem nepastebėjau trūkumų. Taigi šita problema reikia įvertinti perkant. Nei pas vieną nebirėjo tiltai, dėžės, razdatkės laikė. Su JC pravažiavau 60 000 km, su tlc95 (jau antra pas mane) po 120 000 km. Jeigu dabar tektų iš šių dviejų rinktis rinkčiausi TLC95. Važiuoja pas mane visureigiai pagrinde medžioklės reikalais, ne skandinų aš jų iki ausų, tampo ir priekaba dažnai ir veža svorius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, šiandiena daviau rimtą avansą, pirmadienį forminame.

 

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-3-0-l-visureigis-1998-dyzelinas-3828397.html

 

Nežinau, truputi pavažinėjau : viskas lygtais veikia, per kaldajobinas važiuojant niekas nebraška.

Padangos Yokohamos. Yra smulkių defektų, bet, gi ne iš salono mašina.

Laikas parodys ar neapsirikau.

Šiaip, jaučiuosi patenkintas. Aš vėl turiu TLC !!!

Ačiū dar kartą jums už patarimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu tokiu tlc 90-95 dalimis gal ko reiks 867142267

Labai gerai. Kai atsivarysiu, gerai apžiūrėsiu ir padarysiu sąrašą.

Žinau tik, kad reikės keisti k.p.priekinių durelių spyną (sugedus).

Po to ieškosiu padoresnių ratlankių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar noriu paklausti žinovų : nuorodoje yra nuotrauka su diferencialo blokavimo jungikliu.

Kokį diferencialą jis blokuoja, ar galinio tilto, ar tarpašinį, jeigu toks ten yra ?

"OFF" - išjungtas, o ką reiškia "PUSH" ir "RR" .... ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jis ten apie pavara galiniais ratai kažką naujo pripjovė, jos varomos 4x4 pastoviai. razdatkės pagalba užblokuosi skersini diferencialą (paneleje užsidegs gelsva lemputė vaziuokle su per vidurį kryžiuku), kai dif-a ijungsi o jis jungsis tik įjungus pažemintą pavarą (jau bent taip gamykliškai), įjungus mirksės raudona ir kai fiziškai įsijungs degs pastoviai, jeigu tik mirkses ji neveikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jis ten apie pavara galiniais ratai kažką naujo pripjovė, jos varomos 4x4 pastoviai. razdatkės pagalba užblokuosi skersini diferencialą (paneleje užsidegs gelsva lemputė vaziuokle su per vidurį kryžiuku), kai dif-a ijungsi o jis jungsis tik įjungus pažemintą pavarą (jau bent taip gamykliškai), įjungus mirksės raudona ir kai fiziškai įsijungs degs pastoviai, jeigu tik mirkses ji neveikia...

Tai, ta TLC pastoviai 4x4 ? O, kodėl razdatkės svirtyje keturios padėtis : 1 - vienas tiltas, 2 - du tiltai, 3 - laisva(mašina nevažiuoja) ir 4 - pažeminta ?

Ar, ne taip ?

Mokesčius sakė sumokėjęs. Suderėjom kainą 13000 Lt, bet prašė sutartyje įrašyti 2500 Lt, kad jam kažkokių papildomų mokesčių nereikėtų mokėti. Man tai tas pats, aš sutikau.

Dar vienas minusas jos, kad važiuojant kartais užsidega aerbiago lemputė. Manau, kad buvo daužta ir aerbiago ten nėra, tik lemputę bandyta nesėkmingai užgesint.

Mode, paaiškink, prašau, dar kartą, ką razdatkėje daro atskira svirties padėtis ? Jei, teisingai supratau, tai : 1 padėtis - 4x4, 2  padėtis - 4x4 su blokuotu tarpašiniu diferencialu, 3 padėtis - neutrali, 4 padėtis - palėtinimas , o, su juo galima įjungti dar ir galinio tilto diferencialo blokavimą ? Ar, ne taip ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1padetis - tai varo abu tiltai  priekis kazkiek daugiau bet neįpatingai,, nepamenu procentines formules formules (kazkur turiu manuala rusu kalba ten parasyta), su ja asfaltu ir visur kur širdis geidžai lakstai nesukdamas galvos.  2 padetis - įsijungia skersinis diferencijalas t.y. pavara dirba kryžminiu budu d.p. priekis k.p galas ir atvirksčiai 50x50 apkrova, na su šia pavara nerekomenduočiau naudotis asfalto paslaugomis susukus vairą... :) 3 laisva, na ir pažeminta veikia skersinis blokavimas ir papildomai gali įsijunkti diff-ą, galinio tilto blokavimą. Tai va jei jisai pas tave tikrai veikia, o gal jo išvis nėra, nes kiek suprantu šitoje vietoje tave apgauti įmanoma, rekomenduoju (jeigu jis yra) padaryti profilaktiką. Kad ateityje artimoje nereikėtų jo pirkti. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su airbagais niekada neturėjau bėdu, nors jie ir buvo vietoje, kai tokio amžiaus mašina kaži ar suveiktų, nes vokiečiai aiškina kad kas 5 metus keičia, galbūt, na bet mes lietuviai, tu tam pardavėjui paskambink ir paklausk, jei jis prie ju lindo kur "kakutę"  pastatė ? Matyt netinkamą pastatė, o pačiam bus nelengva rasti. Gal žmogus ir nieko nedarė... Na paklausti galima, jei ką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei yra tarpašinis diferencialas, tai visada visi keturi ratai varomi. Ir jokių ten procentų priekis/ galas.

Gali būti situacija, kai prasisuka tik vienas ratas ir džipas nevažiuoja-buksuoja vienu ratu.

 

Kai tarpašinis diferencialas užblokuotas - visada suksis bent vienas priekinis ir bent vienas galinis ratai.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive

 

http://www.webcrawler.com/info.wbcrwl.305.17/search/video?ss=t&cid=193283226&ad.segment=info.wbcrwl.305.17&ad.device=c&aid=7e843aa5-24c6-4c5e-8b73-7b712928bb12&ridx=1&q=4wd%20systems&fcoid=755&fcop=right&fpid=2

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir paprasčiau išdėstyti... dėka diferencialo tilte sukasi tas ratas kur mažesnė apkrova... pvz vienas ratas ant ledo zulina, o ant asfalto kitas nė krust...  tas pats ir su centriniu difu  - didesnis sukimo momentas į tiltą , kuriam mažesnė apkrova... o tik sublokavus centrinį arba įjungus pažemintą (susiblokuoja automatiškai) gaunam 50x50  - abu tiltai vienodai gauna sukimo momentą... pvz priekyje granata nusprogo ir nesublokavęs centrinio difo nepajudėsi... 
Be to kai kuriems modeliams centrinis difas dar būna su viskomova, kas irgi keičia sukimo momento proporcijas priekiui ir galui... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dieve, kaip jums visiems ačiū.

Atrodo, ir kažkada turėjau TLC, bet dabar jaučiuosi visiškas diletantas.

Reikės mokytis iš naujo džipą eksploatuoti. Bet kraujas jau užvirė ... jau pradėjau pinigus nuo žmonos slėpt, kad TLC palepint ....

Norėjau dar Modės paklausti : o, ką reiškia daryti galinio difo profilaktiką ir kaip tai daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.