Pereiti prie turinio

NP Y61 3.0DI automatas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki !

Neradau forume apie sio modelio automatines greiciu dezes ir sukuriau tema.Noriu paklausti ju turetoju kaip atsilieps apie automatus?kiek ryja kuro su standartineis ratais?Kaip siaip meto pavaras(ar neveluoja kaip musu turetas Navara 2.5).Kas geriau automatas ar paprasta greiciu deze?

 

   Aciu!!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazystu kelis zmones kurie yra pravaziave su tuo varikliu 40-80 tukst.kilometru,pyle visalaik rusiska salerka.ir traukia tikrai geriau negu 2.8 .

Ir jokie siurbliai neparejo.ir aplamai su varikliu jokiu bedu nebuvo.

Offroude jie nedalyvauja,bet vienas turi smelio karjerus,kitas priekaba tampo ir i medziokle vaziuoja.
Dzipai dirba normalu dzipo darba pas juos.

As pats turiu 3.0,bet nedaug pravaziavau dar 2000 km.Variklis traukia puikiai,kai buvo minusas pries kokias 3 sav.,tempiau kaimyno traktoriu su priekaba ( apie 5,5 tonos ) 2 pavara su paletintoju tampiau kokius 2 km.,traktoriaus ratai neprasisuko,are zvyrkeli kaip su plugu,Patrulis tempia ir vargo nemato  :P

O atsiliepimai,daugiausiai bendro pobudzio  is tu,kurie patys nera tureje to 3.0.o gal net ir vaziave.( Parsivaro is uzsienio lavona uz  2000 euru,kur ten jau meta i siukslyna,ir tada siurbliai blogi labai,traukia blogai,dar ten kokios problemos ) 2000-2002m.ten kazkas paciam varikly buvo gamykliniai brokai,kurie senai istaisyti.

As pries pirkdamas apie puse metu intensyviai domejaus tuo varikliu ( Rusu,Australu forumuos ),radau,tik kad elektronika biski grybauja,datcikai ten visokie.Ir dar Australai juos cipuoja daug kas,nes ten yprate su 4,2D vaziuot,tada biski traukos truksta palyginus.

O jeigu nusipirksi dzipa 10m.arba jaunesni uz  2000-5000 euru,tau nepades net,kad ten bus Toyota,Lexus,ar Nissan.

Geras dzipas turi savo kaina.

Pas mane ir pas pazystamus kur rasiau visi mechanikos,o kiek girdejau su automatais irgi jokiu problemu,skonio reikalas kaip sakoma  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazystu kelis zmones kurie yra pravaziave su tuo varikliu 40-80 tukst.kilometru,pyle visalaik rusiska salerka.ir traukia tikrai geriau negu 2.8 .

Ir jokie siurbliai neparejo.ir aplamai su varikliu jokiu bedu nebuvo.

Offroude jie nedalyvauja,bet vienas turi smelio karjerus,kitas priekaba tampo ir i medziokle vaziuoja.

Dzipai dirba normalu dzipo darba pas juos.

As pats turiu 3.0,bet nedaug pravaziavau dar 2000 km.Variklis traukia puikiai,kai buvo minusas pries kokias 3 sav.,tempiau kaimyno traktoriu su priekaba ( apie 5,5 tonos ) 2 pavara su paletintoju tampiau kokius 2 km.,traktoriaus ratai neprasisuko,are zvyrkeli kaip su plugu,Patrulis tempia ir vargo nemato  :P

O atsiliepimai,daugiausiai bendro pobudzio  is tu,kurie patys nera tureje to 3.0.o gal net ir vaziave.( Parsivaro is uzsienio lavona uz  2000 euru,kur ten jau meta i siukslyna,ir tada siurbliai blogi labai,traukia blogai,dar ten kokios problemos ) 2000-2002m.ten kazkas paciam varikly buvo gamykliniai brokai,kurie senai istaisyti.

As pries pirkdamas apie puse metu intensyviai domejaus tuo varikliu ( Rusu,Australu forumuos ),radau,tik kad elektronika biski grybauja,datcikai ten visokie.Ir dar Australai juos cipuoja daug kas,nes ten yprate su 4,2D vaziuot,tada biski traukos truksta palyginus.

O jeigu nusipirksi dzipa 10m.arba jaunesni uz  2000-5000 euru,tau nepades net,kad ten bus Toyota,Lexus,ar Nissan.

Geras dzipas turi savo kaina.

Pas mane ir pas pazystamus kur rasiau visi mechanikos,o kiek girdejau su automatais irgi jokiu problemu,skonio reikalas kaip sakoma  :D

Dekoju uz issamu atsakyma.Nu ir as taip girdejau ,kad pirmi 2 metai ejo su broku varikliai.As ziuriu sau 2007-2008 metu,manau jau broko neturetu buti :unsure: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekoju uz issamu atsakyma.Nu ir as taip girdejau ,kad pirmi 2 metai ejo su broku varikliai.As ziuriu sau 2007-2008 metu,manau jau broko neturetu buti :unsure: .

Kuriems pakeitė stūmoklius , pagal garantinį įsipareigojimą, tiems ir problemų nėra, nes pirmieji, tiesiog pradegdavo dėl aušinimo problemų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek skaiciau australu forumuos,ten raso problemos buvo  2000-2002m.gamybos,bet ir tai nevisiems auto pasitaikydavo.

Bet tai pas ju masteliai tenai  :) ,raso ieskau Patrulio su nedidele rida 150 000,zadu dar pravaziuoti 200-300 000 ,o paskui matysiu,kitas ten atraso,as jau 300 000 pravaziavau,keiciau tai ta,tai ana ( nebeatsimenu tiksliai ).buna kitas raso,pravaziavau 500 000 uzkniso jau negyvai tas Patrulis.as per savo vairavimo staza 16 m.esu prasukes kokius 250 000 km.

nu kai ziuri kokias expedicijas,lenku,rusu ir kitu saliu,vaziuoja visi su tais 3.0 motorais,nesigirdi tenai kazkokiu komentaru,kad kazkas tai genda kelionej,arba kad padare klaida,kad tokia masina nusipirko.

Islandai stato 40 ratus irgi,ir suka kilometrus kazkaip.

manau svarbu nenusipirkt lavono ( labai pigiai,labai gera ) ir nebus problemu 

vaziuoja tai labai maloniai  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu islandai 40" ratus stato ant daug ko, netgi samuraikos su tokiais rieda. kiek ten stocko like kitas klausimas :)

Kiek domejaus varikli tik sucipuoja,jokiu detaliu nekeicia, samuraika,kad pasuktu 40,turetu ideti dar toki pati viena varikli i bagazine  :) ( tikriausiai keicia ir varikli ir visa pakaba,viska.lieka tik remas ir fasadas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek domejaus varikli tik sucipuoja,jokiu detaliu nekeicia, samuraika,kad pasuktu 40,turetu ideti dar toki pati viena varikli i bagazine  :) ( tikriausiai keicia ir varikli ir visa pakaba,viska.lieka tik remas ir fasadas

zinau gyva modeli kaip tavo 2.8 matoras, tik 4 duru, tai ir interkuleis priburtas, ir sumažinti perdavimai tiltuose(5:42:1), ir ten dar visokiu smulkmenu :) nera taip kad deda ddelius ratus ir vaziuoja. nes ir tokie isuzai kaip mano su 38"-40" raizo, bet garantuotai tiltai kaip min letinti, ar  dar kas pridaryta, nes jau stockui kaip pas mane 33" riba. 35" nepatempciau tikrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinau gyva modeli kaip tavo 2.8 matoras, tik 4 duru, tai ir interkuleis priburtas, ir sumažinti perdavimai tiltuose(5:42:1), ir ten dar visokiu smulkmenu :) nera taip kad deda ddelius ratus ir vaziuoja. nes ir tokie isuzai kaip mano su 38"-40" raizo, bet garantuotai tiltai kaip min letinti, ar  dar kas pridaryta, nes jau stockui kaip pas mane 33" riba. 35" nepatempciau tikrai.

Na tiltai cia ne prie ko.as snekejau apie 3.0 td.varikli.ji sucipuoja,dameta dar 30 kw.ir eina gerai,nepalyginsi su 2.8 

Turiu omeny,kad tema apie varikliu patikimuma. tiltai atskira tema  :)

Redagavo gargzdai dzipai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na toks jaus

 

Remo nr bus mazdaug ties priekinem keleivio durelem po kojom ant remo,bet situ naujesniu patrol daznai jis buna nebeiskaitomas.

na toks jausmas , kad pas visus jis nupuves , kiek ziurejau , skambinau klausiau , nieks jo neranda , kaip ir pajero 2 , nieko padoraus isvis neina rast , ziuriu ne tik patrol ir tlc 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.