nerius8006 Sukurta Lapkričio 20, 2014 Dalintis Sukurta Lapkričio 20, 2014 Sveiki !Neradau forume apie sio modelio automatines greiciu dezes ir sukuriau tema.Noriu paklausti ju turetoju kaip atsilieps apie automatus?kiek ryja kuro su standartineis ratais?Kaip siaip meto pavaras(ar neveluoja kaip musu turetas Navara 2.5).Kas geriau automatas ar paprasta greiciu deze? Aciu!!! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerius8006 Atrašyta Lapkričio 25, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2014 ?????????????????? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Lapkričio 27, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2014 Ko gero niekas nežino, todėl ir nerašo. Tačiau jeigu jūsų dar neišgąsdino atsiliepimai apie 3,0D variklį - reiškia Jums jau niekas nebaisu, bandykit jo derinį su automatu, kad pasiekti pilną ekstrymą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Lapkričio 27, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2014 Pazystu kelis zmones kurie yra pravaziave su tuo varikliu 40-80 tukst.kilometru,pyle visalaik rusiska salerka.ir traukia tikrai geriau negu 2.8 .Ir jokie siurbliai neparejo.ir aplamai su varikliu jokiu bedu nebuvo.Offroude jie nedalyvauja,bet vienas turi smelio karjerus,kitas priekaba tampo ir i medziokle vaziuoja.Dzipai dirba normalu dzipo darba pas juos.As pats turiu 3.0,bet nedaug pravaziavau dar 2000 km.Variklis traukia puikiai,kai buvo minusas pries kokias 3 sav.,tempiau kaimyno traktoriu su priekaba ( apie 5,5 tonos ) 2 pavara su paletintoju tampiau kokius 2 km.,traktoriaus ratai neprasisuko,are zvyrkeli kaip su plugu,Patrulis tempia ir vargo nemato O atsiliepimai,daugiausiai bendro pobudzio is tu,kurie patys nera tureje to 3.0.o gal net ir vaziave.( Parsivaro is uzsienio lavona uz 2000 euru,kur ten jau meta i siukslyna,ir tada siurbliai blogi labai,traukia blogai,dar ten kokios problemos ) 2000-2002m.ten kazkas paciam varikly buvo gamykliniai brokai,kurie senai istaisyti.As pries pirkdamas apie puse metu intensyviai domejaus tuo varikliu ( Rusu,Australu forumuos ),radau,tik kad elektronika biski grybauja,datcikai ten visokie.Ir dar Australai juos cipuoja daug kas,nes ten yprate su 4,2D vaziuot,tada biski traukos truksta palyginus.O jeigu nusipirksi dzipa 10m.arba jaunesni uz 2000-5000 euru,tau nepades net,kad ten bus Toyota,Lexus,ar Nissan.Geras dzipas turi savo kaina.Pas mane ir pas pazystamus kur rasiau visi mechanikos,o kiek girdejau su automatais irgi jokiu problemu,skonio reikalas kaip sakoma Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Lapkričio 27, 2014 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2014 Ir dar toks klausimas pamastymui,kodel toks blogas variklis tebera gamyboj jau 15 metu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerius8006 Atrašyta Gruodžio 2, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2014 Pazystu kelis zmones kurie yra pravaziave su tuo varikliu 40-80 tukst.kilometru,pyle visalaik rusiska salerka.ir traukia tikrai geriau negu 2.8 .Ir jokie siurbliai neparejo.ir aplamai su varikliu jokiu bedu nebuvo.Offroude jie nedalyvauja,bet vienas turi smelio karjerus,kitas priekaba tampo ir i medziokle vaziuoja.Dzipai dirba normalu dzipo darba pas juos.As pats turiu 3.0,bet nedaug pravaziavau dar 2000 km.Variklis traukia puikiai,kai buvo minusas pries kokias 3 sav.,tempiau kaimyno traktoriu su priekaba ( apie 5,5 tonos ) 2 pavara su paletintoju tampiau kokius 2 km.,traktoriaus ratai neprasisuko,are zvyrkeli kaip su plugu,Patrulis tempia ir vargo nemato O atsiliepimai,daugiausiai bendro pobudzio is tu,kurie patys nera tureje to 3.0.o gal net ir vaziave.( Parsivaro is uzsienio lavona uz 2000 euru,kur ten jau meta i siukslyna,ir tada siurbliai blogi labai,traukia blogai,dar ten kokios problemos ) 2000-2002m.ten kazkas paciam varikly buvo gamykliniai brokai,kurie senai istaisyti.As pries pirkdamas apie puse metu intensyviai domejaus tuo varikliu ( Rusu,Australu forumuos ),radau,tik kad elektronika biski grybauja,datcikai ten visokie.Ir dar Australai juos cipuoja daug kas,nes ten yprate su 4,2D vaziuot,tada biski traukos truksta palyginus.O jeigu nusipirksi dzipa 10m.arba jaunesni uz 2000-5000 euru,tau nepades net,kad ten bus Toyota,Lexus,ar Nissan.Geras dzipas turi savo kaina.Pas mane ir pas pazystamus kur rasiau visi mechanikos,o kiek girdejau su automatais irgi jokiu problemu,skonio reikalas kaip sakoma Dekoju uz issamu atsakyma.Nu ir as taip girdejau ,kad pirmi 2 metai ejo su broku varikliai.As ziuriu sau 2007-2008 metu,manau jau broko neturetu buti . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Gruodžio 6, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2014 Dekoju uz issamu atsakyma.Nu ir as taip girdejau ,kad pirmi 2 metai ejo su broku varikliai.As ziuriu sau 2007-2008 metu,manau jau broko neturetu buti .Kuriems pakeitė stūmoklius , pagal garantinį įsipareigojimą, tiems ir problemų nėra, nes pirmieji, tiesiog pradegdavo dėl aušinimo problemų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Kuriems pakeitė stūmoklius , pagal garantinį įsipareigojimą, tiems ir problemų nėra, nes pirmieji, tiesiog pradegdavo dėl aušinimo problemų.gal kas zino nuo kokiu metu tiksliai issprestos problemos su varikliu ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Kiek skaiciau australu forumuos,ten raso problemos buvo 2000-2002m.gamybos,bet ir tai nevisiems auto pasitaikydavo.Bet tai pas ju masteliai tenai ,raso ieskau Patrulio su nedidele rida 150 000,zadu dar pravaziuoti 200-300 000 ,o paskui matysiu,kitas ten atraso,as jau 300 000 pravaziavau,keiciau tai ta,tai ana ( nebeatsimenu tiksliai ).buna kitas raso,pravaziavau 500 000 uzkniso jau negyvai tas Patrulis.as per savo vairavimo staza 16 m.esu prasukes kokius 250 000 km.nu kai ziuri kokias expedicijas,lenku,rusu ir kitu saliu,vaziuoja visi su tais 3.0 motorais,nesigirdi tenai kazkokiu komentaru,kad kazkas tai genda kelionej,arba kad padare klaida,kad tokia masina nusipirko.Islandai stato 40 ratus irgi,ir suka kilometrus kazkaip.manau svarbu nenusipirkt lavono ( labai pigiai,labai gera ) ir nebus problemu vaziuoja tai labai maloniai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 nu islandai 40" ratus stato ant daug ko, netgi samuraikos su tokiais rieda. kiek ten stocko like kitas klausimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 gal kas zino nuo kokiu metu tiksliai issprestos problemos su varikliu ?Garantiniams pakeitė iki 2002m., bet problemų su kuro siurbliais neišsprendė po šiai dienai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Garantiniams pakeitė iki 2002m., bet problemų su kuro siurbliais neišsprendė po šiai dienai.O tai kas ten per problemos( 15 m.neissprendziamos ) gal galima placiau, kas ten atsitinka tam siurbliui . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 nu islandai 40" ratus stato ant daug ko, netgi samuraikos su tokiais rieda. kiek ten stocko like kitas klausimas Kiek domejaus varikli tik sucipuoja,jokiu detaliu nekeicia, samuraika,kad pasuktu 40,turetu ideti dar toki pati viena varikli i bagazine ( tikriausiai keicia ir varikli ir visa pakaba,viska.lieka tik remas ir fasadas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2014 Kiek domejaus varikli tik sucipuoja,jokiu detaliu nekeicia, samuraika,kad pasuktu 40,turetu ideti dar toki pati viena varikli i bagazine ( tikriausiai keicia ir varikli ir visa pakaba,viska.lieka tik remas ir fasadaszinau gyva modeli kaip tavo 2.8 matoras, tik 4 duru, tai ir interkuleis priburtas, ir sumažinti perdavimai tiltuose(5:42:1), ir ten dar visokiu smulkmenu nera taip kad deda ddelius ratus ir vaziuoja. nes ir tokie isuzai kaip mano su 38"-40" raizo, bet garantuotai tiltai kaip min letinti, ar dar kas pridaryta, nes jau stockui kaip pas mane 33" riba. 35" nepatempciau tikrai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 14, 2014 (redaguota) zinau gyva modeli kaip tavo 2.8 matoras, tik 4 duru, tai ir interkuleis priburtas, ir sumažinti perdavimai tiltuose(5:42:1), ir ten dar visokiu smulkmenu nera taip kad deda ddelius ratus ir vaziuoja. nes ir tokie isuzai kaip mano su 38"-40" raizo, bet garantuotai tiltai kaip min letinti, ar dar kas pridaryta, nes jau stockui kaip pas mane 33" riba. 35" nepatempciau tikrai.Na tiltai cia ne prie ko.as snekejau apie 3.0 td.varikli.ji sucipuoja,dameta dar 30 kw.ir eina gerai,nepalyginsi su 2.8 Turiu omeny,kad tema apie varikliu patikimuma. tiltai atskira tema Redagavo Gruodžio 14, 2014 gargzdai dzipai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Gruodžio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 14, 2014 http://auto.plius.lt/skelbimai/nissan-patrol-3-0-l-visureigis-2002-dyzelinas-3963001.htmlnusiziurejau sita , reiks vaziuot pasimatuot , beje visi 3,0td cipuojasi ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 14, 2014 http://auto.plius.lt/skelbimai/nissan-patrol-3-0-l-visureigis-2002-dyzelinas-3963001.htmlnusiziurejau sita , reiks vaziuot pasimatuot , beje visi 3,0td cipuojasi ?Cipuojasi visi.bet iki kokiu 33-34 ratu ir be cipavimo eina gerai ir ikisti eina 34 i standartine pakaba . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Gruodžio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 14, 2014 aziurejau ta is skelbimo , nekazka , nepatiko , kebulas neblogas , visa kita kelia abejoniu , beje kur ieskoti remo numerio ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 14, 2014 Remo numeris yra desineje puseje po keleivio durim ( priekinem ),bet jeigu yra antikorozinis koks darytas jo gali ir nesimatyti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 na toks jaus Remo nr bus mazdaug ties priekinem keleivio durelem po kojom ant remo,bet situ naujesniu patrol daznai jis buna nebeiskaitomas.na toks jausmas , kad pas visus jis nupuves , kiek ziurejau , skambinau klausiau , nieks jo neranda , kaip ir pajero 2 , nieko padoraus isvis neina rast , ziuriu ne tik patrol ir tlc Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 O kam tau reikia to remo numerio,juk ziuri masinos visa bukle,vinas yra po kapotu. ( aisku jei remas supuves,tai jau neimk ) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Gruodžio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2014 O kam tau reikia to remo numerio,juk ziuri masinos visa bukle,vinas yra po kapotu. ( aisku jei remas supuves,tai jau neimk )zadu per rusijos, ukrainos ( ir ne tik) sienas kirsti , jiem tas numeris reikalingas , o taip butu didelis kablys prikibti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 netgi jei tech pase irasyta kad numeris neiskaitomas, vistiek kabinejas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar