Pereiti prie turinio

Grand Cherokee WH 3.0 CRD nuo 2005m


Tadas

Rekomenduojami pranešimai

Surinkimo ir medžiagų kokybė kaip žemė ir dangus. Iš tolo lyg tos visos plastmasės ir gerai atrodo bet kai prisilieti, pasižiūri iš arčiau tai ner ką lyginti su WJ. Kad ir tos pačios sedynės (kalbu apie limited komplektacijas), gal WJ ir nėra pilnai iš odos pagamintos, bet tikrai kokybiškos, o WK jau kažkoks pakaitalas ant skuduro užklijuotas, kuris lukštenasi labai greitai.  Pliusai prieš WJ , kad stabilesnis ir salone tyliau. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar kol kas nieko neperku, bet jei reiktų rinktis tarp WK ir WJ, tai imčiau 2004 metų 4,7 overlandą.  Nors va draugas iš USA parsisiuntė 5,7 overlandą, tai sakyčiau žymiai geresnis negu limited, ar laredo, medžiagos vidaus geresnės, važiuoja :)  Kam ko reikia. 

Redagavo Rafal
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazineju su 2006 3.0 crd jau tris metus,priestai vazinejau su 2.7 crd du metus.Tai 2006m, 100 kart geresnis ir smagesnis...

Tarpusavyje liginant kaip aptarnavimo kainos, gedimai, gal kokios ligos. Tris metai tai jau nemažai, galima kažka ir papasakoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai nusipirkau,buvo sutrukusi priekinio kardano guma.Tai isploviau tapti guoli pakeiciau guma,pakeiciau pakaitinimo zvakias,ir buvo nusprogias zvakiu modulis,tai ir ji pakeiciau.Dar teko keisti ir automatine pavaru deze(nors visi sako kad jos ilgaamzes ir patikimos)Tai cia viskas tik nusipirkus,zinojau kad ji su tais trukumais kai pirkau.Ir po to jau vazineju tris metai ir dar nieko nereike daryti.Pirma tech praejau be trukumu iskart.Antra pakeiciau kaladeles stabdziu ,ir daugiau nieko nereike daryt,be trukumu.Si pavasari dar atjungiau EGR ,ir uscipinau .viskas liux.Nuo 0-100 im a per 7 sek galetu dar greiciau isibeget bet visuomet vienu momentu prasisuka ratai ant esfalto....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekur niekas ir niekada nesake, kad mersu greiciu dezes patvarios ir ilgaamzes :) Amerikietiskos dezes tikrai tokios ir yra.

Ai nezinau .Bet as domejausi sia deze NAG 722.6 Tai visi meistrai teigia kad ji net labai patikima ir negendanti,o ir forumuose tiek rytu,tiek vakaru saliu nieko blogo neradau.Tai nezinau kaip cia ira.Bet as delto nesuku galvos.Reike pakeiciau,reikes dar pakeisiu... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Niekur niekas ir niekada nesake, kad mersu greiciu dezes patvarios ir ilgaamzes :) Amerikietiskos dezes tikrai tokios ir yra.

 Amerikietiskos dezes tikrai tokios ir yra.  :liux:

Kas supranta kokybe, tas renkasi dezes, kurias gamina "ZF" arba "Aisin", o usa gamintoju kokybe teks labai nusivilti.

 

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Ačiū Tadai. Jei busite netoli Vilniaus, pietinėje pusėje, arba savaitgalį šiaurinėje, tai duosiu ir prasivažiuoti. 

Na, pirmiausiai tai aš skeptiškai žiūrėjau į jeep dizelius (vertinau tik pas tevuką dar užsilikusį jeepą su 2,1 td motoriuku). Man buvo, jei jeepas, tai tik benzas.

Paskutiniu metu žiūrinėjausi WJ (WG) ir 2 savaitgalius važinėjau po Lenkiją, apžiūrinėjau  4,7 su HO motorais. Didžioji dauguma buvo baisiai užjota. Jei gražiai išplautas išblizgintas, tai kaip taisyklė nei pakabios nei transmisijos nebelikę. Jei transmisija ir pakaba ok, tada kėbulas visas apdaužytas. Kiekvienu atveju, jei nori paimti 2004 m 4,7 HO ir galutiniame rezultate turėti daugmaž tvarkingą ir gražų, be 9-10 euru nebus nieko.

Čia pasirodo panosei šefas savo 2007 metų overlandą (3,0 d, 160 kW) pardavinėja. paderinom ir įkalbėjo:)

Trūkumai/privalumai:

1. Variklis, trauka. Drisčiau pasakyti kad traukia net geriau negu 4,7 PT 164kW...tik jaučiasi šiokia tokia "turbo duobė" spustelėjus iki dugno, ko benzine nesijuto. Dirba tyliai, šiek tiek užriaumoja V6 spustelėjus iki dugno, na bet tai ne V8.

2. Sąnaudos. Pripyliau pilną baką aną pirmadienį, dar nesibaigė :) . Visą savaitę važinėjau po miestą ir užmiesčius (ilgesnioje trasose nebuvau), borto kompas rodo 12,5 L/100km. Realias pamatysiu, kai pripilsiu vėl iki pilno.

3. Dėže, panašiai kaip ir 4,7 benzo, veikia be priekaištu, bėgius jungia tiksliai, nesitampo.

4. Quadra drive 2 tikrai geras daiktas, veikia sparčiau negu quadra drive 1, gal dėl to kad elekroniškai pasijungia. Dar papildomai neleidžia slysti praslydimo ir stabilumo sistemos....bet jas gali atjungti.

5. Kėbulas. Čia jau pagal skonį. Man asmeniškai blizgučiai chrominiai nelabai jau patinka, bet šita overlando platinos imitacija visai nieko žiūrisi. Maniškis parvykęs prieš kelis metus iš Italijos, kol kas rudžių niekur nėra, antikorozinis nedarytas (planuoju tik sekančiam sezonui). Jam buvo braukta nosis, nestipriai, pakeistas buferis ir dešinysis sparnas. Nors jei žiūrėti viso kėbulo tarpelius, tai jų suvedimo kokybė ne itin aukšta ( tuoj pasipils komentarai, kad buvo vartytas. Ne nebuvo. kiekviename WK(WH) tą pastebiu).

6. Salonas. Čia daug turiu pastabų. Kaip tokiai mašinai norėtųsi pilno odinio salono. Čia odos gabalai eina tik per sėdynes vidurį, iš šonų ekooda, kuri su laiku prasitrina. Skirtumas tarp ovelando ir laredo aišku nemažas. Durų apdaila ne vientiso pigaus plastiko gabalo, malonus, ne guminis vairas ir kitos malonesnes smulkmenos. Boston premium audio sistema skleidžia labai kokybišką garsą :)

 

PS: su originaliais ratlankiais nesukišite aukštesnių ir platesnių negu 255/60/18 arba 255/65/17 padangų be rastafkių ir lifto. Gale dar daug vietos, bet priekyje toks ratas vos praeina šalia viršutinio šarnyro varžto.

Ratlankiai pas mane 18x7,5 et 50,6 su 255/60/18. Man asmeniškai gražiau negu standartiniai 245/60/18

Redagavo Rafal
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.