Pereiti prie turinio

Vitarai stipresnis priek. tiltas + blokiruotes


salmonas

Rekomenduojami pranešimai

Norisi saugiai lakstyt minimu su 32'' simex rasto padangom ir visomis blokiruotemis, pamaniau kam sugadint dar gera priekini reduktoriu ir iskart pasistatyti normalu tilta i prieki, ir susideti blokiruotes. Uzsieniniuose forumuose skaiciau lyg tais deda samuko priekini tilta, bet pastarasis kiek zinau ne ka stipresnis, tad gal kas patarsite ,pasiulysite kieno tilta bandyt pritaikyt, ar kas jau esat gyvai bande kazka panasaus perdarineti.. :blink:

 

 

p.s gal kas dar bandes kazkokias blokiruotes viratai ir turi atsiliepimu ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazinek su standartiniais tiltais ir nesuk galvos wink.gif Protingai vaziuojant viskas ten laiko normaliai...

 

Protingai vaziuot nemoku, jaunos dushios dar, neklauso nei rankeles nei kojeles biggrin.gif O siaip tai nu nesinori tos nepriklausomos pakabos prieki visiskai... apgalvojau ir manau paprasciausias variantas bus mesti samuko tilta.

 

Kitas klausimelis.. ar verta mesti samuraikos deze su razdatke del geresniu perdavimu ? ir tik nuo kurio 413 ar 410 ? nujauciu patarsit geriau jau visa samuraju isigyt.. :D bet vitara man labai patinka, manau tesingai viska padarius vaziuos ji geriau negu samukai.

Redagavo salmonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau už išsireiškimą, bet man atrodo "chujnioj stradaješ" :D

Jeigu turi atliekamų pinigų, tai daryk su laplanderiais, kaip Žiogas sako. Nes dabar ką galvoji burti, tai bus tik išmesti pinigai. Patrulis tau buvo per sunkus, Samas per mažas, Grandui nežinau ko trūko, Pajerikui irgi.., bet jei manai kad sugadinta vitara yra sprendimas - abejočiau. Kam išradinėti dviratį, jeigu jis išrastas? Sakysi eksperimentuose gimsta naujovės? Bet tik jau ne iš tokių mazgų konstruojant, tuo labiau pats nedarysi, o samdysi ir mokėsi brangiai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

biggrin.gif viskas bus gerai, vakar praveciau visomis kalbomis, visi deda samuko tilta ir raso kad labai nesigaili,pabandysiu ir as, darbo taip pat ten ne tiek ir daug, o norisi kazka naujo turet, o ne daryt kaip visi, pinigai vistiek neisvengiamai sitame '' auto sporte ,, eina sudaduoben :) Vitara planuose pasilikti su techu ir turistavmui, o ateiti jei bus lesu gimdysis kaikas rimciau ir idomiau ir turbut ant tralo :) samas ne per mazas o siaip nesupuves nepasitaike , na ir tas jojimo jausmas pastoviai :D
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

biggrin.gif viskas bus gerai, vakar praveciau visomis kalbomis, visi deda samuko tilta ir raso kad labai nesigaili,pabandysiu ir as, darbo taip pat ten ne tiek ir daug, o norisi kazka naujo turet, o ne daryt kaip visi, pinigai vistiek neisvengiamai sitame '' auto sporte ,, eina sudaduoben :)/> Vitara planuose pasilikti su techu ir turistavmui, o ateiti jei bus lesu gimdysis kaikas rimciau ir idomiau ir turbut ant tralo :)/> samas ne per mazas o siaip nesupuves nepasitaike , na ir tas jojimo jausmas pastoviai :D/>

Na nežinau kaip Vitarai, bet skaičiau kaip rusai tiltą į TLC100 deda, tai ten kruva reikalų, rėmą virina. Su tokiu perdarymu į TĄ? :scratch:

Žiūrėk tau kelios Vitaros išeitų už vieną šitaip modifikuotą arba viena tvarkinga :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

nujauciu patarsit geriau jau visa samuraju isigyt.. :D/> bet vitara man labai patinka, manau tesingai viska padarius vaziuos ji geriau negu samukai.

 

Kad samukas su vitaros viduriais geriau važiuoja, tai jau išbandytas ir pasiteisinęs reikalas, o kad vitara su samuko viduriais bus geresnė, tai abejoju... kaip bus su tiltų pločių?

Ar tikrai įsitikinęs, kad įdėjęs į priekį vientisą balkį "nebejodinėsi"? Nepriklausoma pakaba būtent tuo ir pranašesnė ;)

 

O jei pinigai savarbu, tai dėk UAZ lėčiausius kolchozus, bus panašus perdavimas, pigesnių tiltų nelabai rasi dalys parduodami 1Lt/kg (0,29Eur/kg) :D :D , BTR blokiruotės irgi 100Eur :D , 33-35 ratai norma. Žodžiu ekonominis variantas pabandymui ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad samukas su vitaros viduriais geriau važiuoja, tai jau išbandytas ir pasiteisinęs reikalas, o kad vitara su samuko viduriais bus geresnė, tai abejoju... kaip bus su tiltų pločių?

Ar tikrai įsitikinęs, kad įdėjęs į priekį vientisą balkį "nebejodinėsi"? Nepriklausoma pakaba būtent tuo ir pranašesnė wink.gif

 

O jei pinigai savarbu, tai dėk UAZ lėčiausius kolchozus, bus panašus perdavimas, pigesnių tiltų nelabai rasi dalys parduodami 1Lt/kg (0,29Eur/kg) biggrin.gifbiggrin.gif , BTR blokiruotės irgi 100Eur biggrin.gif , 33-35 ratai norma. Žodžiu ekonominis variantas pabandymui wink.gif

Galbut, samurajus su vitaros viduriais ir geriau vaziuoja :) bet vitara pazenita su samurajaus tikrai geriau negu stockas samukas :) kolchozai labai vilioja del savo kainos ir blokiruociu, bet gausis tralinis variantas, o cia iskilautojas planuojamas, merio renginiai visokie kur savo chodu reik vaziuot :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savo chodu su 32 simexais su vitara?

Tu čia kažką pasakoji jau :D

 

Nu po samuraikom, man rodos ir po vitarom amerikonai kisa toyotu tiltus...

Tie tai laikys, bet bus brangu.

 

pirk geriau Toyota 73 čia iš forumo ir viskas, o vitarai reik daryt kaip suzukimonstr padaręs (jei tej jis gal maišau).

Pjaustai arkas, pervirini, kiši ką nori ir važiuoji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Originalus Samurajaus tiltas nelaikys Silverstonu.

Jei nori kad laikytu pr. tiltas, ar pasiryzes tiek investuoti?

Galim paskaiciuoti:

SS pr. tiltas ~ 500 Lt,

Blokiruote ~ 2500 Lt,

Stiprinti pusasiai su granatom ~ 2500 Lt,

Reduktoriaus perrinkimas ~ 300 Lt,

Guoliai, rieboksliai, rem. komplektai ~ 500 Lt.

Cia tik bus tvarkingai sutvarkytas tiltas kuris bus patikimas. O kur dar tilto pastatymo kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteisingas kelias mano nuomone. Klausimas kalbam apie trumpa ar ilga Vitara? Bet mazas skirtumas. Vitara 235/70 Simex'us jau sunkiai valdo, reikia letesniu perdavimu, nes motoro galios neuztenka giliam purve. Kur jau ten blokiruotes???? vapse pupsesi ant vietos ten kur reiks ant greicio virsum skristi... keisi motora? - beviltiska-perdarymu kalnas o naudos jokios (svoris auga, bendras patikimumas mazeja, reiskia mazeja sansu kazkur sekmingai sudalyvaut)

Jei trumpai: 1)Nelaikys tiltai

2)Maza variklio

3)Per greiti perdavimai

Turejau Vitara ir vaziavau su simex'ais tad zinau kas ir kaip. Karjere ragas, giliam purve nieko gero, net ant kelio jauciasi didelis dinamikos pasikeitimas i liudnaja puse - tai tik irodo kad truksta motoro. Nedeciau simex'u ant jokio auto, kuris turi maziau kaip 120kw (aisku yra isimtis - tai ziauriai lengvas auto, bet tai jau kita tema)

Bet kokiu atveju sekmes konstruojant! ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu dėl variklio galios/svorio santykio, tai 71kw ant tonos (nesvėriau, bet ant popierių, be krovinio, pas mane rašo 1055kg., o aprankiojus galima ir mažiau svorio padaryt) nėr taip jau labai per mažai...

 

Kita vertus daugiau nei 31" sacharų aš ten kažkodėl nematau reikalo dėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteisingas kelias mano nuomone. Klausimas kalbam apie trumpa ar ilga Vitara? Bet mazas skirtumas. Vitara 235/70 Simex'us jau sunkiai valdo, reikia letesniu perdavimu, nes motoro galios neuztenka giliam purve. Kur jau ten blokiruotes???? vapse pupsesi ant vietos ten kur reiks ant greicio virsum skristi... keisi motora? - beviltiska-perdarymu kalnas o naudos jokios (svoris auga, bendras patikimumas mazeja, reiskia mazeja sansu kazkur sekmingai sudalyvaut)

Jei trumpai: 1)Nelaikys tiltai

2)Maza variklio

3)Per greiti perdavimai

Turejau Vitara ir vaziavau su simex'ais tad zinau kas ir kaip. Karjere ragas, giliam purve nieko gero, net ant kelio jauciasi didelis dinamikos pasikeitimas i liudnaja puse - tai tik irodo kad truksta motoro. Nedeciau simex'u ant jokio auto, kuris turi maziau kaip 120kw (aisku yra isimtis - tai ziauriai lengvas auto, bet tai jau kita tema)

Bet kokiu atveju sekmes konstruojant! ;)/>

Matyt Gediminai tavo variklis buvo pavarges. Nes mano vitarai 1600 variklio per akis su 33×10.5 silverstounais originalais. Eina per bet koki grunta kaip zveris. Issuka bet koki purva ore ir jokiu bedu... kazkada samurajus 1300cm issukdavo be problemu mt godrich bet kur ir bet koki grunta...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.