Pereiti prie turinio

Vitarai stipresnis priek. tiltas + blokiruotes


salmonas

Rekomenduojami pranešimai

Matyt Gediminai tavo variklis buvo pavarges. Nes mano vitarai 1600 variklio per akis su 33×10.5 silverstounais originalais. Eina per bet koki grunta kaip zveris. Issuka bet koki purva ore ir jokiu bedu... kazkada samurajus 1300cm issukdavo be problemu mt godrich bet kur ir bet koki grunta...

Pas mane buvo automatas-tai siek tiek kita situacija - purvais nesitaske, o viska naudojo pagal paskirti ir simex'u turejau tik navarkes (sunkios ir kietos) , bet Vitarai toks rastas nepasiteisino, o tuo labiau blokiruotes su tokio dydzio ir piktumo padangom. Smely beviltiska, giliam purve nieko ypatingo - tad nematau prasmes tiek apkrauti agregatus ir tureti abejotina pranasuma.

Labai sunku ivertinti ir sulyginti kada kas ir kokiu gruntu ka issuko, kol salia nesustojo ir nepasimieravo... faktas kad agregatu resursas sumazinamas zenkliai, o vat pravazumas labai abejotinas ( as daug eksperimentavau ir smely ir bedugnej durpej ir seip nemazai prasikatulinau - rezultatas man netiko...) Pasidalinau tik savo ispudziais ir nuomone ;)

O seip labai smagu kad kazkas kazka lipdo, reiskia bus su kuom varzytis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane buvo automatas-tai siek tiek kita situacija - purvais nesitaske, o viska naudojo pagal paskirti ir simex'u turejau tik navarkes (sunkios ir kietos) , bet Vitarai toks rastas nepasiteisino, o tuo labiau blokiruotes su tokio dydzio ir piktumo padangom. Smely beviltiska, giliam purve nieko ypatingo - tad nematau prasmes tiek apkrauti agregatus ir tureti abejotina pranasuma.

Labai sunku ivertinti ir sulyginti kada kas ir kokiu gruntu ka issuko, kol salia nesustojo ir nepasimieravo... faktas kad agregatu resursas sumazinamas zenkliai, o vat pravazumas labai abejotinas ( as daug eksperimentavau ir smely ir bedugnej durpej ir seip nemazai prasikatulinau - rezultatas man netiko...) Pasidalinau tik savo ispudziais ir nuomone ;)/>/>/>/>/>/>/>

O seip labai smagu kad kazkas kazka lipdo, reiskia bus su kuom varzytis :D/>/>/>/>/>/>/>

Matai navarkes tai visai kitaip nei originalai :rolleyes:/>/>/>/>/>/> Cia matyt ir slypi problemele. Nes original issuka ir eina kaip zveris per smeli-zvyra(pats buvau nustebes).Aisku pas mane trumpas-lengvas ir mechanika(cia svarbus faktorius nes saimexai nsupranta naudojimo pagal paskirti, jie turi ore valytis su stulpais purvo). Beje jau parduotas, tai skambino pirkejas(isbandes) labai patenkintas jo nuomone irgi variklio uztenka bet kur per akis... Kiek laikys agregatai gales pasakyti tik sekantis naudotojas. Nes as isbandziau, ir labai pasiteisino viskas ka sugalvojau(bendroje projekto visumoje, nes viena strategine klaidele masina numeta i eilini automobili, o jei viska suderini tai gaunasi supermonstriukas) o pravaziavau gal 4 renginius, specialiai palauziau ant bandymu daugiau nei reikia( nepavyko nieko sulauzyti, daugiau nezinau) tik del kito pradeto projekto teko parduoti sita(ba pats zinai tureti 5 nenormalu :rolleyes:/>/>/>/>/>/> ). Siaip dar anksciau forume buvau imetes kad jis parsiduoda, bet kazkaip niekam neidomu buvo :rolleyes:/>/>/>/>/>/>

Na o del stovejimo vietoje koks gavosi pravazumas, tai patikek zinau kas tai yra, ir esu net labai kritiskas siuo poziuriu(man sunku itikt :rolleyes:/>/>/>/>/>/> ) tai jei itiko tai jau geras :rolleyes:/>/>/>/>/> ... Blokiruote pas mane uzvirinta pastoviai gale :rolleyes: Beje del zemo svorio centro(nes nieko nekeltas tik ispjaustytas)jis ant slaitu gavosi labai stabilus. Toje pacioje snieguotoje sonineje pakalneje kiti slydo sonais bande vairuoti ir tt o man net minciu nekilo kad gali kazkur nesti-paslysti. Ramiai sau vaziuoja... Aisku kaip ir visada su Suzukiais viskas ore kolei nepravaziavo koks su portalais ar gerokai didesniais ratais ir neismale dideliu grioviu, tada jau gali ir atsisest...

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt Gediminai tavo variklis buvo pavarges. Nes mano vitarai 1600 variklio per akis su 33×10.5 silverstounais originalais. Eina per bet koki grunta kaip zveris. Issuka bet koki purva ore ir jokiu bedu... kazkada samurajus 1300cm issukdavo be problemu mt godrich bet kur ir bet koki grunta...

deivi, o tau yra skirtumas ar tuos tavo 33 ratus suka 1,3 samurajus ar 3.0toyota?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

deivi, o tau yra skirtumas ar tuos tavo 33 ratus suka 1,3 samurajus ar 3.0toyota?

skirtumas yra, tik tai skirtingos klases ir paskirtis. Todel kazkaip nematau kaip juos lyginti ir kam visa tai :rolleyes:

Vitara buvo skirta kaip Toyotos papildinys. Pokatuskese negailint skandint ir pan. Nes Toyota skirta tolimesnem kelionem ir negalima siiap sau skandint bele kur, reikia kad butu patikimesne tolimoje kelioneje ir ukyje.

Dabar gaminsim kazka panasaus vietoje Vitaros, bet arciau Toyotos :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai navarkes tai visai kitaip nei originalai rolleyes.gif/>/>/>/>/>/> Cia matyt ir slypi problemele. Nes original issuka ir eina kaip zveris per smeli-zvyra(pats buvau nustebes).Aisku pas mane trumpas-lengvas ir mechanika(cia svarbus faktorius nes saimexai nsupranta naudojimo pagal paskirti, jie turi ore valytis su stulpais purvo). Beje jau parduotas, tai skambino pirkejas(isbandes) labai patenkintas jo nuomone irgi variklio uztenka bet kur per akis... Kiek laikys agregatai gales pasakyti tik sekantis naudotojas. Nes as isbandziau, ir labai pasiteisino viskas ka sugalvojau(bendroje projekto visumoje, nes viena strategine klaidele masina numeta i eilini automobili, o jei viska suderini tai gaunasi supermonstriukas) o pravaziavau gal 4 renginius, specialiai palauziau ant bandymu daugiau nei reikia( nepavyko nieko sulauzyti, daugiau nezinau) tik del kito pradeto projekto teko parduoti sita(ba pats zinai tureti 5 nenormalu rolleyes.gif/>/>/>/>/>/> ). Siaip dar anksciau forume buvau imetes kad jis parsiduoda, bet kazkaip niekam neidomu buvo rolleyes.gif/>/>/>/>/>/>

Na o del stovejimo vietoje koks gavosi pravazumas, tai patikek zinau kas tai yra, ir esu net labai kritiskas siuo poziuriu(man sunku itikt rolleyes.gif/>/>/>/>/>/> ) tai jei itiko tai jau geras rolleyes.gif/>/>/>/>/> ... Blokiruote pas mane uzvirinta pastoviai gale rolleyes.gif Beje del zemo svorio centro(nes nieko nekeltas tik ispjaustytas)jis ant slaitu gavosi labai stabilus. Toje pacioje snieguotoje sonineje pakalneje kiti slydo sonais bande vairuoti ir tt o man net minciu nekilo kad gali kazkur nesti-paslysti. Ramiai sau vaziuoja... Aisku kaip ir visada su Suzukiais viskas ore kolei nepravaziavo koks su portalais ar gerokai didesniais ratais ir neismale dideliu grioviu, tada jau gali ir atsisest...

 

 

:liux: imesk nuotrauku jei nesunku, labai idomu kaip atrode ant 33 :)

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skirtumas yra, tik tai skirtingos klases ir paskirtis. Todel kazkaip nematau kaip juos lyginti ir kam visa tai :rolleyes:/>

Vitara buvo skirta kaip Toyotos papildinys. Pokatuskese negailint skandint ir pan. Nes Toyota skirta tolimesnem kelionem ir negalima siiap sau skandint bele kur, reikia kad butu patikimesne tolimoje kelioneje ir ukyje.

Dabar gaminsim kazka panasaus vietoje Vitaros, bet arciau Toyotos :rolleyes:/>

vat as ir noriu pasakyti kad tas tavo 1,3 33ratu niekada nepasuks tai kaip reikia....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.