Pereiti prie turinio

Turbinos idejimas i Patrol 4.2D.


Rekomenduojami pranešimai

Jai draugauji su anglų kalba

http://www.nissanpatrol.com.au/forums/showthread.php?4973-Fitting-a-genuine-Nissan-turbo-to-a-N-A-TD42

Čia kainos U.K-Manifold around £300 - a turbo around £600 - _ pipes and fittings £50.

Labai gera info - aciu. Su anglu k. net labai draugauju. Gal sau dejai? 1000svaru rasciau, tik ar pavyktu paciam ideti...

Galvoju ar pirma ikelt varikli be turbo, ar laukti kol atsiras turbo..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai gera info - aciu. Su anglu k. net labai draugauju. Gal sau dejai? 1000svaru rasciau, tik ar pavyktu paciam ideti...

Galvoju ar pirma ikelt varikli be turbo, ar laukti kol atsiras turbo..

Na maniškis auto dar surinkimo stadijoje, kiek važinėjau iki restauracijos man pilnai pakako sukimo su 31 ratais, matysim kaip bus su 35, nes pas mane patys greičiausi reduktorių perdavimai.

Čia turim tokia pasauline 4,2 mėgėjų sambūri, čia ir klausiu kas neaišku

https://www.facebook.com/groups/4x4xfaz.nissan.patrol.safari.y60.fans/

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galiu pasakyti kad nusivilsi tuo 4,2 sunkus silpnas ir neekonomiskas...

Kalba patirtis ar viena boba sakė ? Visiem su kuo bendravau (aišku ne LT, nes čia žiūriu daug kam jis nepatinka) ir traukia ir ekonomija normali, o svoris pagal katalogą skiriasi 140kg(čia pilnas komplektas su dėže), turim jau 3 metai trumpa 4,2 , važinėja bekele, tai kad 2,8 taip važiotu būtu viskas gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalba patirtis ar viena boba sakė ? Visiem su kuo bendravau (aišku ne LT, nes čia žiūriu daug kam jis nepatinka) ir traukia ir ekonomija normali, o svoris pagal katalogą skiriasi 140kg(čia pilnas komplektas su dėže), turim jau 3 metai trumpa 4,2 , važinėja bekele, tai kad 2,8 taip važiotu būtu viskas gerai.

Pasmus, taip sako del, jo nesveikos kainos. 2.8 tainuoja nesveikai. Nu tas 4.2, tai visai kosmosas. Idomu but, tavo proekto galutine kaina, kai jau bus pilnai pabaigta.

Redagavo Chuvak
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o turbina elektrine desi? nes nemanau kad neturtbininiam variklyje yra tepimo taskai kurie reikalingi turbininiam

 

ziurint apie kokius tepimo taskus tu kalbi... pries gerus 5-7 metus su amzinatelsi Valdu crx'us turbindavom... cia buvo musu popamokine veikla... esme: ispo tepalo slegio matuoklio dedi trisaki ir vienas galas i matuokli kitas i turba ;)/> karteryje grezi skyle ir is turbos eina i karteri ;)/> nebent tu kalbi apie stumoklio apacios ausininma tepalu bet cia jau nebeta klase nes normaliai turbinti 4.2 matora reiketu ir tarpine keisti norint suspaudimo laipsni mazinti ir stumoklius kitus deti (bet cia kalba neina apie sport vaziavima) tikiuosi kas desis nevirsys 0.9 baro nes tada kitos bedos gali prasideti... + velgi nuo turbos priklauso vienos buna tik tepalu (tepamos/ausinamos) kitos buna dar ir + tasolu cia irgi variantas kaip i benza dujas statant gana paprastai issprendziamas... taip kad noro esant galima daug ka daryti... tiesa 4.2 D turetojai nezinau ar sis matoras turi tepalo radijatoriu... jai ne butinai pasirupinkite juo nes turba kels gerokai tepalo temp i virsu...

Redagavo owca
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal wikipedia iki 95 metu 4,2 variklis labiau tinka modifikuoti turbo pagalba.

In 1995 another little known change to the TD42 was the removal of an oil line that squirted oil onto the piston crown, cooling the piston crown from its underside. This makes pre-1993 engines more suitable for aftermarket turbochargers as they featured heavier internals and oil squirters.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputis apie sanaudas- 1 Vidutinės 2- Miesto ciklas 3- Trasa

 

2,8-85 kw 1-10,6. 2-13,6. 3-8,9 y60

2,8-95kw 1-11,8 2-15,4 3-9,9 y61

3,0-116kw 1-10,8 2-14,3 3-8,8 y61

4,2-118kw 1-11,5 2-13,5 3-10,0 y61

 

Duomenys iš mobile.de

Seno 4,2 neradau, bet kiek teko skaitinėti australų forume tai 10-15, priklausomai nuo perdarymo lygio.

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurint apie kokius tepimo taskus tu kalbi... pries gerus 5-7 metus su amzinatelsi Valdu crx'us turbindavom... cia buvo musu popamokine veikla... esme: ispo tepalo slegio matuoklio dedi trisaki ir vienas galas i matuokli kitas i turba ;)/>/> karteryje grezi skyle ir is turbos eina i karteri ;)/>/> nebent tu kalbi apie stumoklio apacios ausininma tepalu bet cia jau nebeta klase nes normaliai turbinti 4.2 matora reiketu ir tarpine keisti norint suspaudimo laipsni mazinti ir stumoklius kitus deti (bet cia kalba neina apie sport vaziavima) tikiuosi kas desis nevirsys 0.9 baro nes tada kitos bedos gali prasideti... + velgi nuo turbos priklauso vienos buna tik tepalu (tepamos/ausinamos) kitos buna dar ir + tasolu cia irgi variantas kaip i benza dujas statant gana paprastai issprendziamas... taip kad noro esant galima daug ka daryti... tiesa 4.2 D turetojai nezinau ar sis matoras turi tepalo radijatoriu... jai ne butinai pasirupinkite juo nes turba kels gerokai tepalo temp i virsu...

Taip kalbu apie stumuokliu tepima :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalba patirtis ar viena boba sakė ? Visiem su kuo bendravau (aišku ne LT, nes čia žiūriu daug kam jis nepatinka) ir traukia ir ekonomija normali, o svoris pagal katalogą skiriasi 140kg(čia pilnas komplektas su dėže), turim jau 3 metai trumpa 4,2 , važinėja bekele, tai kad 2,8 taip važiotu būtu viskas gerai.

maciau filme, moterys meluoja geriau, kostia pasakojo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputis apie sanaudas- 1 Vidutinės 2- Miesto ciklas 3- Trasa

 

2,8-85 kw 1-10,6. 2-13,6. 3-8,9 y60

2,8-95kw 1-11,8 2-15,4 3-9,9 y61

3,0-116kw 1-10,8 2-14,3 3-8,8 y61

4,2-118kw 1-11,5 2-13,5 3-10,0 y61

 

Duomenys iš mobile.de

Seno 4,2 neradau, bet kiek teko skaitinėti australų forume tai 10-15, priklausomai nuo perdarymo lygio.

o ka tavo patirtis rodo? kiek ryja? ir kokie ratai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saviski 2.8 jau isardziau. Siandien dar su 4.2D supuvusiu anglu palaksciau ir pradejau ardyti. Pirmi trys begiai eina kaip vejas, o vat ant greicio 5ktu begiu kazko truksta. Gal dar koki siurbli reik reguliuoti. Norisi turbinos. Mano 4.2 yra 1999metu, tau jau matyt po modifikaciju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saviski 2.8 jau isardziau. Siandien dar su 4.2D supuvusiu anglu palaksciau ir pradejau ardyti. Pirmi trys begiai eina kaip vejas, o vat ant greicio 5ktu begiu kazko truksta. Gal dar koki siurbli reik reguliuoti. Norisi turbinos. Mano 4.2 yra 1999metu, tau jau matyt po modifikaciju.

Tokių metų gali būti 92 arba 99 kw.

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.