november Sukurta Gegužės 13, 2014 Dalintis Sukurta Gegužės 13, 2014 Gal kas esate susidūrę ir turite kokių pastabų tokiam atvejui? Sutvarkyta kolonėlė, supiltas naujas tepalas, vizualiai niekur neleidžia, bet neaišku kodėl tepalas pilnas burbuliukų ir dėl to, matyt, siurblys "kaukia"..? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gegužės 13, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 13, 2014 Gal kas esate susidūrę ir turite kokių pastabų tokiam atvejui? Sutvarkyta kolonėlė, supiltas naujas tepalas, vizualiai niekur neleidžia, bet neaišku kodėl tepalas pilnas burbuliukų ir dėl to, matyt, siurblys "kaukia"..?volvakui dariaus sekanciai po vieno vamzdelio remonto (tuo paciu ir skysti pilnai pakeiciau), nuemiau nuo bakelio abratkes vamzdeli ir ikisau i kita bakeli, tada piliau skysti, iki max, tada neuzvesta susukau vaira i viena puse, poto vel dapiliau ir taip kelis kartus pakartojau, kol pradejo eit svarus skystis, tada uzvedziau ir pasukiojau vaira, vel dapyliau, psio jokiu burbulu, jokio staugimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
november Atrašyta Gegužės 13, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 13, 2014 Ačiū, pasinaudojau. Atrodo suveikė. Pernakvosim ir ryt ryte pamatysim daugiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
november Atrašyta Gegužės 15, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2014 (redaguota) Ačiū, pasinaudojau. Atrodo suveikė. Pernakvosim ir ryt ryte pamatysim daugiau.Pernakvojus ryte siurblys kaukia, bet kiek aprimsta ilgiau pavažinėjus. Kitą rytą vėl tas pats. Oro burbuliukų tepale vis dar yra. Ar gali būti, kad kažkur siurbiamas oras pro nesandarumą??? Redagavo Gegužės 15, 2014 november Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gegužės 15, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2014 man kaskodel itarimas krenta ant siurblio, toks jausmas kad skyscio per mazai ? ir siurblys patraukia oraatvirai snekant neturiu daugiau minciu, nes jei butu kur nesandarumas, butu bala Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
november Atrašyta Gegužės 15, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 15, 2014 (redaguota) man kaskodel itarimas krenta ant siurblio, toks jausmas kad skyscio per mazai ? ir siurblys patraukia oraatvirai snekant neturiu daugiau minciu, nes jei butu kur nesandarumas, butu balaBala apsireiškė šiandien labai aiškiai siurblio ir jo šlangos zonoje, kai nuploviau variklį iš apačios. Kiek pavojingas toks oro gaudymas siurbliui? Ar tai jį labai greitai tai numarina? Tepalo netrūksta. Redagavo Gegužės 15, 2014 november Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gegužės 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 16, 2014 Bala apsireiškė šiandien labai aiškiai siurblio ir jo šlangos zonoje, kai nuploviau variklį iš apačios. Kiek pavojingas toks oro gaudymas siurbliui? Ar tai jį labai greitai tai numarina? Tepalo netrūksta.na rankos neduociau nukirst, bet sveikatos siurbliui tikrai neprideda "sausai" ji varinet. susitvarkyt slanga bus pigiaunei pirkti kita siurbli ar restauruot kolonele Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Gegužės 17, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 17, 2014 (redaguota) Nuorinimas, supylus skystį į tuščią servo sistemą: Supilamas skystis iki MAX, užvedamas variklis ir gesinamas po 5 sek., praėjus 10min. užvedamas variklis, sukinėjama vairu ir gesinama po 10sek., pauzė 20min., užvedamas variklis, duodama pusė apsukų, vairas sukinėjamas iki MAX ir gesinama po 20sek. Pauzė 30min. Užvedamas variklis, duodama 75% apsukų, vairas sukinėjamas iki MAX, gesinama po 30sek. Pauzė 1val. Užvedamas variklis, gazuojama iki MAX, sukinėjama vairu iki MAX - tik 1min. Pauzė 2val. Kartojama dar 1 kartą su MAX sukinėjimais ir gazavimais - tik 2min. Gesinama ir paliekama stovėjimui bent 6 valandas, geriausiai per naktį. Viso proceso metu, kai nedirba variklis, būtina atidengti servo pompos dangtelį, kad greičiau išeitų oras, po kiekvieno gazavimo būtina dapilti skysčio iki MAX Tau priklauso pilti DEXRON V, jei pila žemesnio lygio, jis nelaiko slėgio, apkrovos ir temperatūros, ko pasekoje irgi suputoja. Redagavo Gegužės 17, 2014 Laumkelis2 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gegužės 18, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2014 laumkeli, nesikabineju, gal taip ir reik daryti, bet tai puse dienos nuorinet du stumoklius ??? kai volvakui tvarkiau issigooglinau bet nieko panasaus neesu skaites, cia is manualo ? tokia seka ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Gegužės 20, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 20, 2014 laumkeli, nesikabineju, gal taip ir reik daryti, bet tai puse dienos nuorinet du stumoklius ??? kai volvakui tvarkiau issigooglinau bet nieko panasaus neesu skaites, cia is manualo ? tokia seka ? Šita seka iš meistro, kuris remontuoja servo siurblius. Pats ne kartą bandžiau, pasiteisino. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gegužės 21, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 21, 2014 perziurejau nuo defenderio iki reindzo manualus, bet visur plius minus tokia pati procedura. Nesigincyju gal sudetingesnese hidraulinese sistemose, kur yra daugiau visokiu komponentu ir "kiseniu" kur gali oras uzsilaikyt gal ir reikia tokios proceduros, nors man atrodo cia labai jau perspausta procedura tavo aprasyta Freelanderis: Check1. Switch off engine.2. Check power steering fluid, if aerated, wait untilfluid is free from bubbles then top-up reservoirto 'UPPER' level mark.3. Fit reservoir filler cap.Adjust1. Clean PAS fluid reservoir around filler cap andfluid level indicators.2. Remove filler cap from reservoir and fillreservoir to 'UPPER' mark with Dexron II Dpower steering fluid. Fluid must always bepresent in reservoir while bleeding.3. Start engine and allow to run at idle for 10seconds. Stop engine.4. Top-up steering fluid reservoir.5. Start engine and turn steering fully to LH andRH locks. Stop engine.CAUTION: Do not hold steering at full lockfor longer than 10 seconds.6. Top-up steering fluid reservoir.7. Start and run engine for 2 minutes, turnsteering fully to RH and LH locks. diskovery: Ensure fluid in reservoir reaches dipstickmaximum.2. Run engine to normal operating temperature.3. Recheck and correct reservoir fluid level.NOTE: During instructions 4 to 6, maintainmaximum fluid level in reservoir. Do notincrease engine speed or move steeringwheel.4. With engine at idle speed, loosen bleed screw.When fluid seeps past bleed screw retightenscrew.5. Check fluid level.6. Clean away fluid around bleed screw.7. Check hose connections, pump and steering boxfor fluid leaks by holding steering on full lock inboth directions.CAUTION: Do not maintain this pressurefor more than 30 seconds in any oneminute to avoid overheating fluid andpossibly damaging seals.8. Carry out road test. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
november Atrašyta Gegužės 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 21, 2014 Coolmen, o kas tavo manualų autorius? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
november Atrašyta Gegužės 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 21, 2014 Tau priklauso pilti DEXRON V, jei pila žemesnio lygio, jis nelaiko slėgio, apkrovos ir temperatūros, ko pasekoje irgi suputoja.Tikrai? Visur rašo kad arba Dextron 2 arba 3???... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gegužės 22, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 22, 2014 (redaguota) Coolmen, o kas tavo manualų autorius?land roveriu gamintojas del Laumkelio aprasytos proceduros teisingumo neteisingumo nesigincyju, tiesiog man keistai ilga ir sudetinga, kai realiai sistema gan paprasta, plius hidraulinis skystis puikiai ora pernesa ir isstumia tik nereik leisti kad sistema pagautu ora Redagavo Gegužės 22, 2014 Coolmen Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
november Atrašyta Birželio 6, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2014 Dėkoju už atsakymus. Kolonėlė perrinkta, siurblys taip pat, šlangos hansaflex'intos. Burbulai iš sistemos išnyko, garsai taip pat. Tepalo lygio svyravimas pavymui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar