Pereiti prie turinio

Kaip teisingai nuorinti vairo stiprintuvo sistemą?


november

Rekomenduojami pranešimai

Gal kas esate susidūrę ir turite kokių pastabų tokiam atvejui? Sutvarkyta kolonėlė, supiltas naujas tepalas, vizualiai niekur neleidžia, bet neaišku kodėl tepalas pilnas burbuliukų ir dėl to, matyt, siurblys "kaukia"..?

volvakui dariaus sekanciai po vieno vamzdelio remonto (tuo paciu ir skysti pilnai pakeiciau), nuemiau nuo bakelio abratkes vamzdeli ir ikisau i kita bakeli, tada piliau skysti, iki max, tada neuzvesta susukau vaira i viena puse, poto vel dapiliau ir taip kelis kartus pakartojau, kol pradejo eit svarus skystis, tada uzvedziau ir pasukiojau vaira, vel dapyliau, psio jokiu burbulu, jokio staugimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, pasinaudojau. Atrodo suveikė. Pernakvosim ir ryt ryte pamatysim daugiau.

Pernakvojus ryte siurblys kaukia, bet kiek aprimsta ilgiau pavažinėjus. Kitą rytą vėl tas pats. Oro burbuliukų tepale vis dar yra. Ar gali būti, kad kažkur siurbiamas oras pro nesandarumą???

Redagavo november
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man kaskodel itarimas krenta ant siurblio, toks jausmas kad skyscio per mazai ? ir siurblys patraukia ora

atvirai snekant neturiu daugiau minciu, nes jei butu kur nesandarumas, butu bala

Bala apsireiškė šiandien labai aiškiai siurblio ir jo šlangos zonoje, kai nuploviau variklį iš apačios. Kiek pavojingas toks oro gaudymas siurbliui? Ar tai jį labai greitai tai numarina? Tepalo netrūksta.

Redagavo november
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bala apsireiškė šiandien labai aiškiai siurblio ir jo šlangos zonoje, kai nuploviau variklį iš apačios. Kiek pavojingas toks oro gaudymas siurbliui? Ar tai jį labai greitai tai numarina? Tepalo netrūksta.

na rankos neduociau nukirst, bet sveikatos siurbliui tikrai neprideda "sausai" ji varinet. susitvarkyt slanga bus pigiaunei pirkti kita siurbli ar restauruot kolonele

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuorinimas, supylus skystį į tuščią servo sistemą: Supilamas skystis iki MAX, užvedamas variklis ir gesinamas po 5 sek., praėjus 10min. užvedamas variklis, sukinėjama vairu ir gesinama po 10sek., pauzė 20min., užvedamas variklis, duodama pusė apsukų, vairas sukinėjamas iki MAX ir gesinama po 20sek. Pauzė 30min. Užvedamas variklis, duodama 75% apsukų, vairas sukinėjamas iki MAX, gesinama po 30sek. Pauzė 1val. Užvedamas variklis, gazuojama iki MAX, sukinėjama vairu iki MAX - tik 1min. Pauzė 2val. Kartojama dar 1 kartą su MAX sukinėjimais ir gazavimais - tik 2min. Gesinama ir paliekama stovėjimui bent 6 valandas, geriausiai per naktį. Viso proceso metu, kai nedirba variklis, būtina atidengti servo pompos dangtelį, kad greičiau išeitų oras, po kiekvieno gazavimo būtina dapilti skysčio iki MAX excl.gifexcl.gifexcl.gif

Tau priklauso pilti DEXRON V, jei pila žemesnio lygio, jis nelaiko slėgio, apkrovos ir temperatūros, ko pasekoje irgi suputoja.excl.gif

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perziurejau nuo defenderio iki reindzo manualus, bet visur plius minus tokia pati procedura. Nesigincyju gal sudetingesnese hidraulinese sistemose, kur yra daugiau visokiu komponentu ir "kiseniu" kur gali oras uzsilaikyt gal ir reikia tokios proceduros, nors man atrodo cia labai jau perspausta procedura tavo aprasyta

 

Freelanderis:

 

Check

1. Switch off engine.

2. Check power steering fluid, if aerated, wait until

fluid is free from bubbles then top-up reservoir

to 'UPPER' level mark.

3. Fit reservoir filler cap.

Adjust

1. Clean PAS fluid reservoir around filler cap and

fluid level indicators.

2. Remove filler cap from reservoir and fill

reservoir to 'UPPER' mark with Dexron II D

power steering fluid. Fluid must always be

present in reservoir while bleeding.

3. Start engine and allow to run at idle for 10

seconds. Stop engine.

4. Top-up steering fluid reservoir.

5. Start engine and turn steering fully to LH and

RH locks. Stop engine.

CAUTION: Do not hold steering at full lock

for longer than 10 seconds.

6. Top-up steering fluid reservoir.

7. Start and run engine for 2 minutes, turn

steering fully to RH and LH locks.

 

diskovery:

 

Ensure fluid in reservoir reaches dipstick

maximum.

2. Run engine to normal operating temperature.

3. Recheck and correct reservoir fluid level.

NOTE: During instructions 4 to 6, maintain

maximum fluid level in reservoir. Do not

increase engine speed or move steering

wheel.

4. With engine at idle speed, loosen bleed screw.

When fluid seeps past bleed screw retighten

screw.

5. Check fluid level.

6. Clean away fluid around bleed screw.

7. Check hose connections, pump and steering box

for fluid leaks by holding steering on full lock in

both directions.

CAUTION: Do not maintain this pressure

for more than 30 seconds in any one

minute to avoid overheating fluid and

possibly damaging seals.

8. Carry out road test.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Coolmen, o kas tavo manualų autorius?

land roveriu gamintojas

 

del Laumkelio aprasytos proceduros teisingumo neteisingumo nesigincyju, tiesiog man keistai ilga ir sudetinga, kai realiai sistema gan paprasta, plius hidraulinis skystis puikiai ora pernesa ir isstumia tik nereik leisti kad sistema pagautu ora

Redagavo Coolmen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.