Pereiti prie turinio

Antikorozinis kėbulo ir rėmo padengimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, norėčiau sulaukti kolegų nuomonių ir patarinų apie visureigių kėbulo ir rėmo paruošimą mūsų Lietuviškoms sūrioms žiemoms. Įsigijau Nissan Terrano II iš vokietijos(kaip teigė pardavėjas).Perkant matėsi rūdžių dugne, o išardžius pilnai saloną, rasta ir nemažų skylių, plius rūdim apsitraukęs rėmas ir kitos detalės..taigi dabar pažįstamas dėdė lopo skyles dugne, toliau lauks rūdžių šveitimo ir kiti paruošiamieji darbai. TAigi gal kas ruošėt savo džipukus mūsų žiemoms ir galit patart kokias medžiagas naudot? norėtųsi aišku kad būtų ilgaamžiška. Iš bėdos ir kokį servisiuką galit užrodyt kas užsiima šitais darbais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai daug kalbėta ir šiame forume, laaaaabai daug skaityta ir domėtasi nes teko ir teks pačiam su tuom susidurti.

Patikėk kiek dirbančių prie šito tiek ir nuomonių skirtingų.

Bandysiu pasakyti savo nuomonę kurią gal ir kas pataisys ir atsižvelgus į argumentus pasitaisysiu pats tolimesniems darbams.

Galiu pasakyti, kad pirmiau reikia apsispresti kiek pinigėlio tam imanoma skirti, nes galima net smėluoti viska ir cinkuoti....

Bet kaip šuo atveju suprantu tiek nebus daroma?

Jei taip tai siūlau kuo švariau nušveisti mechaniškai su vieliniu šepečiu, neplaunamas rūdžių surišėjas, epoksidinis gruntas, dažai, ir pasirinktas marmalas ar tai dinitrol ar bitukas ar... sau dėjau ir dėčiau turbūt bitukas+nigrolas (is vidaus ir išorės dugnui), yra visokių priemonių, bet ilgaamžiškumo nebus, rūdžių nesustabdysi o tik pristabdysi:-)

Visa tai darant siūlau labai atsižvelgti i oro salygas, stengtis nepalikti pliko metalo ilgiau nei keletą valandų (nušveiti detalę ir tepi, jokių rytoi kai pabaigsiu:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai daug kalbėta ir šiame forume, laaaaabai daug skaityta ir domėtasi nes teko ir teks pačiam su tuom susidurti.

Patikėk kiek dirbančių prie šito tiek ir nuomonių skirtingų.

Bandysiu pasakyti savo nuomonę kurią gal ir kas pataisys ir atsižvelgus į argumentus pasitaisysiu pats tolimesniems darbams.

Galiu pasakyti, kad pirmiau reikia apsispresti kiek pinigėlio tam imanoma skirti, nes galima net smėluoti viska ir cinkuoti....

Bet kaip šuo atveju suprantu tiek nebus daroma?

Jei taip tai siūlau kuo švariau nušveisti mechaniškai su vieliniu šepečiu, neplaunamas rūdžių surišėjas, epoksidinis gruntas, dažai, ir pasirinktas marmalas ar tai dinitrol ar bitukas ar... sau dėjau ir dėčiau turbūt bitukas+nigrolas (is vidaus ir išorės dugnui), yra visokių priemonių, bet ilgaamžiškumo nebus, rūdžių nesustabdysi o tik pristabdysi:-)

Visa tai darant siūlau labai atsižvelgti i oro salygas, stengtis nepalikti pliko metalo ilgiau nei keletą valandų (nušveiti detalę ir tepi, jokių rytoi kai pabaigsiu:-)

Na taip idealiausia būtų nusmėliuot, bet šiuo atveju darysiu viską namų sąlygom taigi kaip sakai reiks kruopščiai viską išvalyt ir padengt kažkuom. Tokį reikalą man užrodė, tik nežinau kaip jis laikys, ar koks lietuviškas bitukas nebus geriau, gal kas žinot pakomentuokit

http://www.mtools.lt/brunox?product_id=3541

http://www.gera-kaina.lt/content/6-kaip-pasalinti-rudis-nuo-metalo-ir-apdirbti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Pasigirsiu, kad jau baigti antikoro darbai ir pasidalinsiu informacija kaip atlikau visus darbus.

 

TAigi kaip ir sakiau iš pradžių vienas geras dėdė, užvirino visas skyles. O toliau auto keliauvo ant pakėlėjo ir prasidėjo antikorozavimo darbai.

1. Pirmaiusia padengiau rėmo ir kėbulo parudijusias dalis rudžių surišėju Rustyco Gel ir leidau kelias valandas pasibūt..

2. Tuomet dugną ir nepasiekiamas ertmes padengiau Dinitrol ML tipo skysčiu pukšdamas ~5bar slėgiu jis tarp Dinitrol eina kaip pagrindas ir palikau kelioms valandoms.

3. Tada pradėjau darbus su arkom ir posparniais, naudojau tepama arba glaistoma Dinitrol 479 priemonę, pradžioj pabandžiau glaistyt su statybine mentele, bet kažkaip ten man nesigavo, tai ėmiausi teptu ir tepiau prieš tai pašildęs su statybiniu fenu, nors ir šilta diena buvo, bet sušilęs jis daug lengiau tepasi ir geriau pasiskirsto. Tepiau gan storą sluosnį 3-4mm, kai kuriose vietose gal ir daugiau teko. Šiuo tepalu stengiausi padengti tas vietas kur labiausiai kenčia nuo ratų sukeltų akmenukų

4. Sutvarkęs arkas ir posparnius atlupęs durų plastmases į durų apačią pripurškaiu Dinitrol 77B tipo vaško,rėmo vidų, bei dugną kur mažiau gauna akmenukų taip pat išpurškaiu šiuo vašku.

 

MEdžiagų išeiga: 2L Dinitrol ML, 2,5L Dinitrol 479, ir 3L Dinitrol 77B, bei rūdžių surišėjo modifikatoriaus Rustyco GEl ~0,5L

 

Dabar lauksiu pirmo pavasario po žiemos ir žiūrėsiu kaip išgyveno žiemą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.