Pasigirsiu, kad jau baigti antikoro darbai ir pasidalinsiu informacija kaip atlikau visus darbus. TAigi kaip ir sakiau iš pradžių vienas geras dėdė, užvirino visas skyles. O toliau auto keliauvo ant pakėlėjo ir prasidėjo antikorozavimo darbai. 1. Pirmaiusia padengiau rėmo ir kėbulo parudijusias dalis rudžių surišėju Rustyco Gel ir leidau kelias valandas pasibūt.. 2. Tuomet dugną ir nepasiekiamas ertmes padengiau Dinitrol ML tipo skysčiu pukšdamas ~5bar slėgiu jis tarp Dinitrol eina kaip pagrindas ir palikau kelioms valandoms. 3. Tada pradėjau darbus su arkom ir posparniais, naudojau tepama arba glaistoma Dinitrol 479 priemonę, pradžioj pabandžiau glaistyt su statybine mentele, bet kažkaip ten man nesigavo, tai ėmiausi teptu ir tepiau prieš tai pašildęs su statybiniu fenu, nors ir šilta diena buvo, bet sušilęs jis daug lengiau tepasi ir geriau pasiskirsto. Tepiau gan storą sluosnį 3-4mm, kai kuriose vietose gal ir daugiau teko. Šiuo tepalu stengiausi padengti tas vietas kur labiausiai kenčia nuo ratų sukeltų akmenukų 4. Sutvarkęs arkas ir posparnius atlupęs durų plastmases į durų apačią pripurškaiu Dinitrol 77B tipo vaško,rėmo vidų, bei dugną kur mažiau gauna akmenukų taip pat išpurškaiu šiuo vašku. MEdžiagų išeiga: 2L Dinitrol ML, 2,5L Dinitrol 479, ir 3L Dinitrol 77B, bei rūdžių surišėjo modifikatoriaus Rustyco GEl ~0,5L Dabar lauksiu pirmo pavasario po žiemos ir žiūrėsiu kaip išgyveno žiemą.