Pereiti prie turinio

Automobilinė priekaba


Juras666

Rekomenduojami pranešimai

Pribrendo reikalas įsigyti automobilinę priekabelę. Kilo klausimas ką pasirinkti, ar vienos ašies su lingine pakaba ar dviejų ašų su torcionais,

 

Priekabelė bus skirta "prie ūkio" - traktoriuką-žoliapjovę pavežt, žvyro, akmenų vežimui, pavežt kokį gelažį ir pan.

 

 

Renkuosi šiai dienai 1,40 x 2,50, skardiniais bortais, sustiprintu rėmu. tik va klausimas kelių ašų imti. Kainos skirtumas - 600lt, abi priekabėlės oficialiai - 750 kg krovumo. tik va praktiškai dviejų ašų galima krauti ir iki 1500kg.

 

Dar vienas niuansas - priekabėlė ir prie lengvos ir prie džipo bus kabinama, todėl klausimas ar jei kablio aukštis skirsis - kaip su dviašės prikabinimu ar nebus problemų.

 

Tad padiskutuokim, laukiu visų pasiūlymų ir pastebėjimų.

Redagavo Juras666
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pribrendo reikalas įsigyti automobilinę priekabelę. Kilo klausimas ką pasirinkti, ar vienos ašies su lingine pakaba ar dviejų ašų su torcionais,

 

Priekabelė bus skirta "prie ūkio" - traktoriuką-žoliapjovę pavežt, žvyro, akmenų vežimui, pavežt kokį gelažį ir pan.

 

 

Renkuosi šiai dienai 1,40 x 2,50, skardiniais bortais, sustiprintu rėmu. tik va klausimas kelių ašų imti. Kainos skirtumas - 600lt, abi priekabėlės oficialiai - 750 kg krovumo. tik va praktiškai dviejų ašų galima krauti ir iki 1500kg.

 

Dar vienas niuansas - priekabėlė ir prie lengvos ir prie džipo bus kabinama, todėl klausimas ar jei kablio aukštis skirsis - kaip su dviašės prikabinimu ar nebus problemų.

 

Tad padiskutuokim, laukiu visų pasiūlymų ir pastebėjimų.

 

Buvo tema apie tai.

 

Apibendrinant tik dviase, jei ilgis virs 2m. Del kabinimo aukscio problemu nebus.

 

Taip atrodo maniske su beveik 1.5 kubo malku.

post-5207-13929734188583_thumb.jpg

post-5207-13929734260046_thumb.jpg

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O nereikia dviašei kategorijos priekabom tampyt?

Kai aš ieškojaus, kažkur girdėjau, kad lyg dviašėms jau kategorijos reikia.

Pas mane tauro. Pagal dokumentus 750 kg bet galima krauti 1,3 tonos realiai nebandžiau, bet 800 kg jai juokas. Aš ėmiau , kad vežt traktoriuką galėčiau, tai paėmiau tą, kur vartosi ir dar sustiprintas bortas pas ją - užvažiuot galima, nereikia su trapais žaist (trapų pirkt-kainuoja gi), atsidaro ir priekinis bortas galima ilgesnius krovinius vežti, galinį ir priekinį bortus išvis nuimti galima. Va tokia (pastiprinta):

http://www.tauriga.lt/lt/priekabos/su_paverciamu_kebulu1/tauras_b_703sp

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skrebe, o kai traktoriuką įvarai kaip tas susivertes priekabėlės kėbulas ar nesitrenkia po to ant "dišliaus"? nežinau kaip čia aiškiau paklaust... ar nesuveikia kaip sūpuoklės ir nekrenta po to viskas su smūgiu? o kai nori išvaryti kaip atrodo veiksmas?

 

 

Jeep-v8, aš va apie panašią ir galvoju. sutapimas, ale šitoj kontoroj irgi žiūrinėjausi, tik nei atsiliepimų nei ko apie juos neiškojau :)

 

 

taurigoje gal ir nebloga - tik brangoka sakyčiau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

išties nelabai. gal kas ką gero gali pasiūlyt? šiaip kiek varčiau tai išlenda skelbimuose viena kita, ale dažniausiai su dokais bėdos....

jei neklystu panevezi, gamina pagal uzsakovo pageidavimus,visokiu matmenu ir asiu skaiciumi, su dokumentais. autogide reik pasiieskot kontaktu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skrebe, o kai traktoriuką įvarai kaip tas susivertes priekabėlės kėbulas ar nesitrenkia po to ant "dišliaus"? nežinau kaip čia aiškiau paklaust... ar nesuveikia kaip sūpuoklės ir nekrenta po to viskas su smūgiu? o kai nori išvaryti kaip atrodo veiksmas?

 

 

Jeep-v8, aš va apie panašią ir galvoju. sutapimas, ale šitoj kontoroj irgi žiūrinėjausi, tik nei atsiliepimų nei ko apie juos neiškojau :)/>

 

 

taurigoje gal ir nebloga - tik brangoka sakyčiau...

Brangu , tikrai, bet ne iš oro ta kaina, pigesnės manes netenkino. Turi ji tokį amortizatorių, kuris truputį tuos smūgius stabdo, bet ir neleki gi kaip akis išdeges, pamažu užvažiuoji ir pamažu nusileidžia, atgal irgi tas pats atleidi kablius, o priekaba stovi kaip stovėjus, pradedi važiuot ir persisveria, nesitrenkia ten labai super stipriai tik lengvai. Kitas reikalas, kai krovinįo svoris labiau gale, pvz traktoriukas su freza būna, tai netgi reikia su diržu atverst tą priekabą, nes žmogaus svorio neužtenka atverst. Traktoriukas užvažiuoja pilnai, bet priekaba neatsiverčia nes, freza persveria į galą tai krovininiu diržu aš ją perverčiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra minusas tų vartomų, palyginti su paprastom tai barška daugiau, kai tuščią velki, ir brangesnės už paprastas, tokių pačių parametrų. Bet jei pirkti padorius trapus, tai gaunasi tas pats ir atkrenta tas variantas, kai nuslysta trapas, trapą pastumia užvažiujantis agregatas ir pan, patikimiau, kai pasiverčia, nu man taip atrodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane tauro. Pagal dokumentus 750 kg bet galima krauti 1,3 tonos realiai nebandžiau, bet 800 kg jai juokas. Aš ėmiau , kad vežt traktoriuką galėčiau, tai paėmiau tą, kur vartosi ir dar sustiprintas bortas pas ją - užvažiuot galima, nereikia su trapais žaist (trapų pirkt-kainuoja gi), atsidaro ir priekinis bortas galima ilgesnius krovinius vežti, galinį ir priekinį bortus išvis nuimti galima. Va tokia (pastiprinta):

http://www.tauriga.lt/lt/priekabos/su_paverciamu_kebulu1/tauras_b_703sp

Būtų visai nebloga priekaba, išskyrus vieną dalyką- nėra inercinio stabdžio.

Nelabai malonu, kai ant slidaus kelio į mašinos subinę remiasi pusantros tonos, o priklausomai nuo greičio, gali būt ir daug daugiau :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek maciau vartomu, tai visos zaislines. Pats todel ir nepirkau, be to bortai nenusivarto visi.

Pas mane ne žaislinė (užtai kainavo oho ho- 4000Lt), tikrai rimta. o bortai, tai jo, šononiai nenusivarto, bet kelyje negali vežti krovinio , kuris išsikiša į šonus bent kiek (negali visiškai išsikišti), tai tas šoninių bortų vartymas kaip ir neturi prasmės, o galinis ir priekinis nusiverčia. Stabdžio nėra, bet sunkių krovinių ir slidžiam kely neteko vežt, tai kaip ir nieko, nors kartais sustoti tikrai juntamai sunkiau, reikia užtai atidžiau važiuoti, ekstremalioj situacijoj tikrai nekas būtų. Jei reiktų kur po užsienius, tolimas keliones trankytis tikrai rinkčiaus su stabdžiu. Po Lietuvą , ne per dažniausiai naudojant, užtenka ir be.

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pribrendo reikalas įsigyti automobilinę priekabelę. Kilo klausimas ką pasirinkti, ar vienos ašies su lingine pakaba ar dviejų ašų su torcionais,

 

Priekabelė bus skirta "prie ūkio" - traktoriuką-žoliapjovę pavežt, žvyro, akmenų vežimui, pavežt kokį gelažį ir pan.

 

 

Renkuosi šiai dienai 1,40 x 2,50, skardiniais bortais, sustiprintu rėmu. tik va klausimas kelių ašų imti. Kainos skirtumas - 600lt, abi priekabėlės oficialiai - 750 kg krovumo. tik va praktiškai dviejų ašų galima krauti ir iki 1500kg.

 

Dar vienas niuansas - priekabėlė ir prie lengvos ir prie džipo bus kabinama, todėl klausimas ar jei kablio aukštis skirsis - kaip su dviašės prikabinimu ar nebus problemų.

 

Tad padiskutuokim, laukiu visų pasiūlymų ir pastebėjimų.

Čia ir bėda, kad visko viename nebūna :)

Užteks tau ir vienos ašies, jei ji paskaičiuota ne mažiau, kaip 1300 kg apkrovai.

Torsionai vs. lingės-čia klausimas retorinis.Torsioninė pakaba kompaktiškesnė, bet gerai dirba tik važiuojant su kroviniu ar lygiais keliais, linginė gal kiek mažiau po kelią šokinėja, jei anas nelygus.Torsioninės pakabos remontas brangus, susidūriau su tuo...

Rekomenduočiau ilgesnę, nei 2,5 m-ką darysi, jei kada reiks 2,70 gipsą vežt? :D O ir šiaip, ilgesnė priekaba stabilesnė.

Dėl kablio aukščio skirtumų-teisingas pastebėjimas, vienaašė čia neabejotinai geriau, tik platforma ne visada vienodam lygy bus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su lengvaja tempti dar nieko , bet su džipu ... B arba BE kategorijos leidžia autotraukinio bendrą svorį iki 3500 kg . Pvz didesnio džipo bendroji masė apie 3000 kg . Plius priekaba ir ne kas gaunasi . B kategorija pagal KET yra :

Automobiliai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3 500 kg ir kurie skirti ir suprojektuoti vežti ne daugiau kaip aštuonis keleivius, neįskaitant vairuotojo (šie automobiliai gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg; šie automobiliai taip pat gali būti sujungti su priekaba, kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, tačiau šio junginio didžiausioji leidžiamoji masė turi būti ne didesnė kaip 4 250 kg; automobilio ir priekabos, kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, junginį, kurio didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3 500 kg, leidžiama vairuoti tik išlaikius įgūdžių ir elgsenos patikrinimo egzaminą valstybės įmonėje „Regitra“.

Minimalus amžius, nuo kurio leidžiama įgyti teisę vairuoti – 18 metų

 

BE - B kategorijos automobilio ir priekabos, kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3 500 kg, junginiai.

Minimalus amžius, nuo kurio leidžiama įgyti teisę vairuoti – 18 metų

 

Kartą turėjau nemalonių diskusijų su kelių policija - jie tai traktuoja kaip važiavimą be teisių . Belieka įgūdžių ir elgsenos patikrinimo egzaminą išsilaikyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Rekomenduočiau ilgesnę, nei 2,5 m-ką darysi, jei kada reiks 2,70 gipsą vežt? :lol:

Bortą atidaryti? slabo? :lol:/>/>/>/>/>/>

Juokauju. (bet atidaryti tai nesunku)

Aišku, kuo didesnė priekaba tuo geriau, bet ir kaina auga greitai pagal ilgį.

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane ne žaislinė (užtai kainavo oho ho- 4000Lt), tikrai rimta. o bortai, tai jo, šononiai nenusivarto, bet kelyje negali vežti krovinio , kuris išsikiša į šonus bent kiek (negali visiškai išsikišti), tai tas šoninių bortų vartymas kaip ir neturi prasmės, o galinis ir priekinis nusiverčia. Stabdžio nėra, bet sunkių krovinių ir slidžiam kely neteko vežt, tai kaip ir nieko, nors kartais sustoti tikrai juntamai sunkiau, reikia užtai atidžiau važiuoti, ekstremalioj situacijoj tikrai nekas būtų. Jei reiktų kur po užsienius, tolimas keliones trankytis tikrai rinkčiaus su stabdžiu. Po Lietuvą , ne per dažniausiai naudojant, užtenka ir be.

 

 

Butent per sona ir patogiausiai krauti plokstes dviese, jeigu ka. Kaina neparodo daikto rimtumo, mano irgi beveik 4000Lt kainavo, bet reikejo dar ranka pridet, kad i prota atvest, bet cia jau turbut mano kompleksai :)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as uz dviase. kazkaip patogiau.

 

Ne patogume esme, o tame, kad dviase nesiubuoja nei i sonus nei isilgai - teisingai pakrovei, neteisingai - nesiubuoja ir tiek. Vienaases gala kilnoja ir dar i sonus kaip antys siubuoja jei normaliai pakrauni.

Esam taip autostradoj is vienaases trimetrinius pagalius pabere, kai masinos gala susiubavo priekaba. Apsisukom ant tilto per minija tris kart, pagaliai kaip dantu krapstukai is priekabos ant autostrados pabiro. Nuo to laiko perzegnojau vienaases priekabas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.