Pereiti prie turinio

MPI generatoriaus galingumas


Rekomenduojami pranešimai

Paziurejau Autodat'oj parašyra "Alternator output at engine speed" ir tokie duomenys - A/V/rpm - 53/14/2500. Jeigu teisingai išsiverčiu tai reikšmė maždaug tokia turėtų būti - "generatoriaus galingumas prie tam tikrų variklio sūkių". O ką tie skaičiai reiškia? Pataisykit jeigu klystu - pirmas skaičius generatoriaus galingumas, antras koks turi būti voltažas prie 2500 apsisukimu.

Visa tai rašau, nes iškilo klausimas - pas mane pastaytas 100 Ah (turėtų būti 70Ah) akumuliatorius, bet toks ispūdis, kad neįkrauna pilnai akumo, nes gervinantis greitai iskrauna. Kažin gali būti, kad stabdartinis generas per silpnas 100 Ah akumui? P.s. pats akumas tikrai geras.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del pirmojo punkto esi visiskai teisus ten parasyta kad esant 2500 RPM variklio sukiams generas turetu duoti 14.0 V itampa ir krovimas 53A... taciau jai pas tave nestovi PVZ optima, exedis ir t.t. jie gyvenime nepriims tau 53A tam momentui kad ir kiek tu busi nusodines akuma (pvz po ilgo vedimo ar gerves darbo)... esme tokia kad generas stengsis akume (sistemoje) padaryti 14V tuo pat metu kraudamas akuma... esme tokia kad standartinis akumas, neskaitant anksciau isvardintu + tame tarpe beveik galima butu ikisti BOSCH S6 akuma, gali priimti max 25-35 A (skaiciai neispirsto lauzti - paskaiciuokit pagal varzas kas sugeba...) tam momentui... poto kylant jame itampai (jam kraunantis) jo imama srove mazeja... (priesingai nei PVZ optima kuri iskart ima kiek jai reikia ir kiek duoda... kol pilnai nepasikrauna)... taip kad tu pasigervinai akume itampa krito pvz iki 10-11 V generas staigiai pompuoja ji iki 13.8-14V taciau pas tave tuo pat metu ijungtos lempos peciukas ir t.t. pas tave nelieka pertekliaus sroves... todel nedakrauna... pasikrautu gerai jai po gervinimosi pasivazinetum dar kuri laika... ir siaip rekomenduojama akumus kas kazkiek laiko pakrauti namie...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie to pacio tavo generas 53A, gerve jai apie 12000lbs esant sunkiam traukimui vartoja apie 250-300A (jai neklystu, kazkur numeciau DW popierius ten parasyta buvo sorry jai suklydau gal kas pataisys)... kiek laiko tu gervinies ir kiek nusodini akuma ;) visa tai nesunku paskaiciuoti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau senai turiu Exide akumą, bet vistik galvoju, kad reikia galingesnio genero, nes ilgiau gervinantis iškrauna ir jį. Tik nežinau, kaip iki galo įtakoja galingesnis generas silpnesniam akumui. Turiu omeny, jei generas pvz 100A, o akumas 70Ah, ar negadina akumo, ar neperkrauna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad reikia stacionariai pasikrauti suprantu. Esme tame, kad uzvedus auto rodo volmetras rodo ~13 (pvz. vakar buvau užvedęs kai dabar salta tai rode virs 14) gal truputi daugiau, o vėliau kai masinai pasila, parodymai krenta iki mazdaug 12,5. O jeigu gervinantis nusėda akumas tai daugiau 12 jau nepakyla kad ir kiek vaziuosi. Dėl ikrovimo stacionariai tai taip ir dabar, bet vistike gervinantis mano supratimu per greitai krenta akumo itampa. Todėl esminis klausimas ar gali buti, kad generatorius per silpnas. O ir siaip ar daug reikalu pastayti galingesni genera, neskaitant to, jog turbut sunku bus rasti toki, kurio tvirtinimas atitinktu dabar esanciojo.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie to pacio tavo generas 53A, gerve jai apie 12000lbs esant sunkiam traukimui vartoja apie 250-300A (jai neklystu, kazkur numeciau DW popierius ten parasyta buvo sorry jai suklydau gal kas pataisys)... kiek laiko tu gervinies ir kiek nusodini akuma ;)/> visa tai nesunku paskaiciuoti...

Dragon Winch maverick 12000 prie 5440kg apkrovos vartoja net 400A :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad reikia stacionariai pasikrauti suprantu. Esme tame, kad uzvedus auto rodo volmetras rodo ~13 (pvz. vakar buvau užvedęs kai dabar salta tai rode virs 14) gal truputi daugiau, o vėliau kai masinai pasila, parodymai krenta iki mazdaug 12,5. O jeigu gervinantis nusėda akumas tai daugiau 12 jau nepakyla kad ir kiek vaziuosi. Dėl ikrovimo stacionariai tai taip ir dabar, bet vistike gervinantis mano supratimu per greitai krenta akumo itampa. Todėl esminis klausimas ar gali buti, kad generatorius per silpnas. O ir siaip ar daug reikalu pastayti galingesni genera, neskaitant to, jog turbut sunku bus rasti toki, kurio tvirtinimas atitinktu dabar esanciojo.

jei rodo isiles 12.5 tai genero angliukai turbut i pabaiga seip krovimas turi buti 13.8v o generas 100A isties gali uzkraut dideli akuma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad reikia stacionariai pasikrauti suprantu. Esme tame, kad uzvedus auto rodo volmetras rodo ~13 (pvz. vakar buvau užvedęs kai dabar salta tai rode virs 14) gal truputi daugiau, o vėliau kai masinai pasila, parodymai krenta iki mazdaug 12,5. O jeigu gervinantis nusėda akumas tai daugiau 12 jau nepakyla kad ir kiek vaziuosi. Dėl ikrovimo stacionariai tai taip ir dabar, bet vistike gervinantis mano supratimu per greitai krenta akumo itampa. Todėl esminis klausimas ar gali buti, kad generatorius per silpnas. O ir siaip ar daug reikalu pastayti galingesni genera, neskaitant to, jog turbut sunku bus rasti toki, kurio tvirtinimas atitinktu dabar esanciojo.

 

kai uzvedi ir rodo a 13 viskas tvarkoje nes vedimo metu tqavo akumas gauna apkrovima ir paseda... bet po keliu minuciu turetu rodyti apie 14V velgi jai tavo generas silpnas ~50A tai gali trukti ir ilgiau... seni vilkai byloja o ir siokia tokia fizika sako kad po uzvedimo norint kad akumas atsistatytu autas turi birbti apie 10-15 min. todel jai po uzvedimo tavo voltmetras rado 13 V sakykim ok... toliau idomumo delei jai turi testeri (lietuviskai vadinasi ampervoltromometras :)/>/> ) pasiziurek su juo kiek rodo kai masina uzvedi tada palauk apie 5 min turi rodyti apie 13.5-14 V o tada ijunk Sviesas (tolimas) tada peciuka max padeties putima, na ir pvz langu nurasojima jai itampa krenta iki 12.8 tada viskas ciki ir tiesiog tavo akumas per didelis tavo generui, ir tada staigiai viska isjunk... itampa turetu per kelias sekundes sokti vel iki 13.8-14,2 V jai taip nera tada pradzioj ziureciau sepetelius (sakaladke) jai tas nepades tada jau giliau... tiesa kolega aciu uz pataisyma ir as raudau kad maniske DW hd 12000lbs prie max apkrovos 400A.... jai ka klausk per AZ.

 

tiesa patrulyje pas mane gervinimosi metu rodo 11V tik pabaigi staigiai kyla iki 13 po kurio laiko atsistoja ant 14V zymos... tiesa nelabai pasitikek rodmenim daciku o pasimatuok su normaliu testeriu...

Redagavo owca
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del perkrovimo niekad neperkraus... tik krovimo laikas bus gerokai trumpesnis... jau patruliu temoje esu rases... buvom paleide 2 expedicinius patrulius uzmaitintus 2 generais... patrulio standartas 90 A +audi V8 senosios su 160A... savininkai prase paleisti viska i viena grandine (t.y. ant vieno akumo) sakykim sau asmeniskai taip nedaryciau o daryciau 2 atskiras sistemas pvz: ant galingojo genero optima gerve ir sviesos o ant standarto paleidi paprasta akuma ir standartine iranga... su galimybe extra atveju pasijungti ir abu generus i kruva (na bet cia atskira kalba kas geriau ir t.t.) jau kaip minejau 1 poste paprastas akumas turi ribota sroves priemima... todel tavo genera ir jo krovima (perkrovima) reguliuoja sakaladke... tiesiog ant galingo genero galesi pasijungti daugiau sviesu ir kitokio bieso... pvz pas mus zuikyje stovi 150 A generas su yellow top'as 75... kai kuriais atvejais noreciau dar ir antro genero tokio paties :) extra pajungimui... na bet cia atskira kalba....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Ne viskas, kas parašyta yra tiesa.

 

Jei tvarkingas generatorius, po užvedimo įtampa turi būti 14.2 V. Ir jokių 5 min nereikia.

Net įjungus šviesas neturi būti mažesnė įtampa.

 

Ggalingesnis generatoriu nekrauna akumo greičiau - tik neleidžia taip greitai išsikrauti,

jei naudoji gervę.

 

Jei įtampa per didelė, dažniausiai būna pramuštas diodinis tiltelis.

 

Jai tik kartais, tai nėra kažkur kontakto - čia būdinga, kai rėlė-reguliatorius yra atskirai,

o ne pačiame generatoriuje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.