Pereiti prie turinio

JGC 2,7 greiciu dezes problema


Viktorasas

Rekomenduojami pranešimai

Maisna 2002m. vaziuojant uzsidege Check engine ir automatas persijunge kaip suprantu i avarini rezima, vaziuoja tik 2 begiu, kitu nejungia. Savidiagnostika meta 3 klaidas:

 

P0702 Transmission Control System Electrical (CONTROL IMPROPER RATIO OR TRANSMISSION SLIPPING)

P1685 SKIM SYSTEM WRITE ACCESS TO EEPROM FAILURE. (SKIM SYSTEM INVALID KEY CODE RECEIVED)

P1652 data bus short.

 

Prijungus kazkokia universalia diagnostika rode kad paskirstymo velenelio greicio daviklis neveikia, ir slegio reguliatorius. Tas klaidas lyg istryne, bet chekas neuzgeso. Variklis dirba kaip dirbo graziai, vedasi lengvai. Gal kam taip buvo, kur ieskot bedu?

Redagavo Vitek
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 62
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

kreipkis į normalų automačiką-Imantą,dirba Bukiškėse,turi labai rimtą firmą,prisiststyk nuo Skrynios-Virgio,bus normalios kainos, tel-86 82 12394, o Skrynia-lenkiškai-skšynka biegov,už ką aš visiškai nepykstu.-Jeigu dar nevisai supratai-pavarų dėžė,aš mechanines jau 40 metų remontuoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau sutapimas ar ne, bet pakeitus akumuliatoriu ir istrinus klaida (rode begiu perjungimo plata) pas Irmanta viskas susitvarke. Jau 4 dienas vazineju viskas ok. Senas akumuliatorius dar uzvesdavo, tik po nakties letokai sukdavo tai pakeiciau. Kazkur girdejau kad del silpno akumuliatoriaus buna visokiu nesamoniu. Gal kam taip buvo ?

Redagavo Vitek
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikra tiesa, su mano ex WJ buvo tas pats. Akumas sukdavo atrode idealiai, bet pamatavus itampa - kurimo metu sestdavo zemiau 11V, kazkur buvau skaites, kad jei seda zemiau 11.5V - prasideda bedos. Man buvo kad mesdavo greiciu deze i avarini rezima. Pakeitus akuma nauju - bedos visos issisprende :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista, kas darosi su WJ-ais :?:/> Šiandie ir man buvo atsitikus baikė. Paspaudus gaziuko po kiek laiko užsidegė čekas. P-0700 ir P-1652. važiuoti buvo galima tik avariniu režimu. Ištrynus klaidas viskas atsistatė normon. Klaidų aprašyme parašyta, kad buvo tipo nutrūkęs maitinimas ant purkštukų ir greičių dėžės daviklio maitinimas. Manau reiks patikrinti ir supurkšti visas fyškes, matyt oksidavusios.

Beje, pas mane akumas geras.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sveiki, vėl su savo bėdom. Jau kelinta diena, užkūrus iš ryto užsidega čekas(klaida P-0700 greičių dėžės daviklis). Kol šalta mašina važiuoti galima tik avariniu režimu. Pasivažinėjus kokius 10 km., pradeda jungtis aukštesnės pavaros ir po kiek laiko užgesta čekas.

Galvojau, kad tepalai nekeisti, todėl kvailioja dėžė. Pakeičiau, vistiek tas pats.

Ar pas jus nebūna tokių bėdų ?

Gal reik varyt pas meistrus, ar dar bandyt važinėt ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pas mane uzsidege P0700 klaida tai teko pasikeisti abu dezes greicio daviklius.Kaltas buvo kazkuris vienas,bet kadangi neturejau po ranka tinkamos irangos nustatyti kuris tiksliai (bent pas 4.7 jie abu vienodi),o is USA atsisiunciau komplekta (Lietuvoje uz viena paprase ~200 lt.) o is statu su siuntimu gavosi ~100 LT. (uz komplekta org.)

Redagavo FonZero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pas mane uzsidege P0700 klaida tai teko pasikeisti abu dezes greicio daviklius.Kaltas buvo kazkuris vienas,bet kadangi neturejau po ranka tinkamos irangos nustatyti kuris tiksliai (bent pas 4.7 jie abu vienodi),o is USA atsisiunciau komplekta (Lietuvoje uz viena paprase ~200 lt.) o is statu su siuntimu gavosi ~100 LT. (uz komplekta org.)

O kur jie stovi? Iš apačios žiūrėjau, bet neradau ( arba ne ten žiūrėjau :unsure: ).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, vėl su savo bėdom. Jau kelinta diena, užkūrus iš ryto užsidega čekas(klaida P-0700 greičių dėžės daviklis). Kol šalta mašina važiuoti galima tik avariniu režimu. Pasivažinėjus kokius 10 km., pradeda jungtis aukštesnės pavaros ir po kiek laiko užgesta čekas.

Galvojau, kad tepalai nekeisti, todėl kvailioja dėžė. Pakeičiau, vistiek tas pats.

Ar pas jus nebūna tokių bėdų ?

Gal reik varyt pas meistrus, ar dar bandyt važinėt ?

 

Pasikeisk pradziai akumuliatoriu. Jei manai kad geras, matuok itampa kurimo metu. Jei kris zemiau 11.5v, keisk akuma. Netiki? Pradek remontuot nuo kito galo ir daug brangiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikeisk pradziai akumuliatoriu. Jei manai kad geras, matuok itampa kurimo metu. Jei kris zemiau 11.5v, keisk akuma. Netiki? Pradek remontuot nuo kito galo ir daug brangiau.

Gerai, ryt išbandysiu su kitu akumu. Išėmiau iš gazono, naujas , rudenį pirktas. Dabar kraunu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai pas 2.7 deze ne tokia kaip pas 4.7...Pas 4.7 tai vairuotojo puseje dezes sone priekyje ir gale matosi abu davikliai... :huh:/>

Tas tai taip. Kai keitė tepalus, aiškino, kad greičių dėžės viduje neveikia kažkurie solenoidai. Neįsivaizduoju , kas do per sistema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bent jau wjjeeps.com neisskiria deziu pagal klaidos koda.O pagal aprasyma apie solenoidus net minties nera.

"This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees)."

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pas mane uzsidege P0700 klaida tai teko pasikeisti abu dezes greicio daviklius.Kaltas buvo kazkuris vienas,bet kadangi neturejau po ranka tinkamos irangos nustatyti kuris tiksliai (bent pas 4.7 jie abu vienodi),o is USA atsisiunciau komplekta (Lietuvoje uz viena paprase ~200 lt.) o is statu su siuntimu gavosi ~100 LT. (uz komplekta org.)

Labas. Jei sugalvosi siustis greičių dėžės daviklius, duok žinoti. Nes ir man tą klaidą meta. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas. Jei sugalvosi siustis greičių dėžės daviklius, duok žinoti. Nes ir man tą klaidą meta. wink.gif

 

Neapsigaukit... Ta klaida yra standartine AT klaida, norint suzinoti tiksliai reik dilerines diagnostikos kur parodys kokia tiksliai klaida butent AT kompe.

Redagavo sulas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neapsigaukit... Ta klaida yra standartine AT klaida, norint suzinoti tiksliai reik dilerines diagnostikos kur parodys kokia tiksliai klaida butent AT kompe.

Na bent jau man pakeitus abu daviklius viskas susitvarke ir po ~5 uzkurimo ir pravaziavimo Check'as uzgeso,klaida dingo.Jeep'as vel lekia.Kai pasiseka uzkurti... :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.