Pereiti prie turinio

33" ratai ant MP III


kamuolukas

Rekomenduojami pranešimai

Įsigijau MP III, 3.8L benzinas, automatas, 2006m., šiuo metu montuoja 2" Lovells HD lift'ą, planuose yra užmauti 33" (285/75x16) ratukus. Visas problemas su arkų pjaustymais jau išsiaiškinau, bet esu naujokas 4x4 ir nežinau ar galima tiesiog taip užmauti 33" ratus, ar nereikia keisti reduktorių, nes perdavimai jau neatitiks gamintojo numatytų :blink: Gal galite pasidalinti išmintimi? :)

 

P.S. Ilgai varčiau forumą, tačiau atsakymo tikslau neradau, todėl nusprendžiau sukurti temą. Jei kažkur jau yra ši info - atsiprašau už pasikartojimą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu, tokiu atveju turėčiau keisti priekinio ir galinio reduktorių krumpliaračių poras, kad gaučiau kažką panašaus originalą :unsure:

 

Paskaičiavimai:

265/70x16 = 2441,7 mm (31" apskritimo ilgis) padalinta iš ratio 4.30 = 567,837 - dabartinis automobilio (ir gamintojo numatytas)

285/75x16 = 2618,7 mm (33" apskritimo ilgis) padalinta iš ratio 4.30 = 609,000 - toks būtų, jei užmaučiau 33" padangas ir nieko nekeisčiau

 

Reiškiasi man reiktų dantračių poros, kuri duotų:

2618,7 mm padalinta iš 567,837 = 4,612 ratio.

 

Nu, senbuviai, ar teisingai aš čia viską suprantu? :unsure: Jei teisingai, tai kitas klausimas, kur man šitą malonumą gauti?..

 

Kitų MP diff ratio:

Gen 2

2.6 = 4.875

2.5TD & 2.5TDI = 4.875, 5.29

3.0 V6 = 4.625, 4.875

2.8D = 4.875

2.8TDI = 4.90

3.5 DOHC V6 = 4.636

t/case = 1.925:1 low range for 2.6, 2.5TD, 2.5TDI & 3.0 V6, 1.90:1 for 2.8TDI & 3.5 DOHC V6

 

Gen 3

2.8TDI = 4.90 5sp man

3.2 DID = 3.917 5sp auto or 4.10 for 5sp man

3.5 SOHC V6 = 4.30 5sp man & 5sp auto

3.8 SOHC V6 = 4.30 5sp auto

t/case = 1.90:1 for all

Redagavo kamuolukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

33 ratai turetu tilpti, jeigu ne navarkes (restauruoti), pas mane liftas +4 prieki, +5gale, ir stovi 32navarkes tai gaunasi apie 32,5colio nieko nekabina naudoju sporte, automatas turi trip tronika trasoje galima pavara panevaliu isijungti, neuzsiimk su perdavimu perdarymais, baigsis kruva pinigu ir jokios naudos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

33 ratai turetu tilpti, jeigu ne navarkes (restauruoti), pas mane liftas +4 prieki, +5gale, ir stovi 32navarkes tai gaunasi apie 32,5colio nieko nekabina naudoju sporte, automatas turi trip tronika trasoje galima pavara panevaliu isijungti, neuzsiimk su perdavimu perdarymais, baigsis kruva pinigu ir jokios naudos :)/>

 

Dėl trip troniko sutinku, tikriausia pirma reikės užsidėti ratus ir pasižiūrėti kaip jaučiasi dėžė. Galvos skausmą su perdarymais visada spėsiu įsitaisyti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tunks - turejau omenyje kad veleno greitis mazesnis, apkrova didesne.

prie to pacio zinoma greitis didesnis prie tu paciu apsuku.

p.s. o del 33 ratu tikrai nesiparink ir jokiu ten poru nekaitaliok...

 

Dėkui už pasiūlymą! Panašu, kad liksiu prie daugumos nuomonės ir nesuksiu galvos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane AT bet jokio grybo pjovimo viskas liuks,oi ble pas mane deze senesne tai ir gaikes tik 4 o pas MP3 kiek pamenu AT 5 begiu,bet neturetu kilt su tuo problemu,variklis galingas kazkiek pakontroliuos dezes darba

 

Taip, pas mane AT 5 bėgių. Bus matyt kas gausis, parašysiu kai bus kažkoki rezultatai. Tik manau, kad be pavasario 33" nedėsiu, žiemai labai gerai ir 265/75x16 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jo, MP jau gamykliskos padangos pakankamai dideles, tai 33i tikiu kad nesudarys didelio skirtumo.. as kai perejau nuo vaikisku ant 33iu tai skirtumas buvo drastiskas. prie 90 greicio apsukos buvo tik apie 1000..tai nenuostabu kad deze svaigo, vaziuojant keliu, norint pagreitet pavaros imdavo sokinet tarp trecio ketvirto... mieste ar miske viskas gerai, galios pakakdavo, nesijaute jokio diskomforto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuliciau letinti reduktorius i 4.9,vistiek ratai ir apkrova dideja o galia nelabai :unsure:

 

Ar gerai suprantu, kad nieko nekeičiant, tai didesnes apkrovas gautų visi mazgai: nuo variklio iki pusašių? O letinant reduktorius visiems mazgams tik lengviau kvėpuoti pasidarytų, išskyrus pusašius, jiems jau niekas nepadės :)

Redagavo kamuolukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar gerai suprantu, kad nieko nekeičiant, tai didesnes apkrovas gautų visi mazgai: nuo variklio iki pusašių? O letinant reduktorius visiems mazgams tik lengviau kvėpuoti pasidarytų, išskyrus pusašius, jiems jau niekas nepadės :)/>

 

pats atsakei i savo klausima. taip ,padidinta apkrova lieka tik pusasiams..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laikys tie agregatai kuriuos jus cia vardinate, nelaikys tik ratu guoliai, eis saibom su garantija :) snekat visi i pievas mano 3,5 benzas paveza 32coliu ratus be jokio vargo, rolis 4x4 su 32 ratais dar su 2,8 dyzeliu vazinejo jokio vargo nebuvo, o jau 3,8 benzinas su 33ratais nebevaziuos reikia keisti razdatkes tiltus pusasius ir dar velniai zino ka, pradzioi pabandykit specialistai (komentatoriai)paskui destykit teorijas. DIDUMAI NEPATIKS MANO PASISAKYMAS, BET TOKIA TIESA

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laikys tie agregatai kuriuos jus cia vardinate, nelaikys tik ratu guoliai, eis saibom su garantija :) snekat visi i pievas mano 3,5 benzas paveza 32coliu ratus be jokio vargo, rolis 4x4 su 32 ratais dar su 2,8 dyzeliu vazinejo jokio vargo nebuvo, o jau 3,8 benzinas su 33ratais nebevaziuos reikia keisti razdatkes tiltus pusasius ir dar velniai zino ka, pradzioi pabandykit specialistai (komentatoriai)paskui destykit teorijas. DIDUMAI NEPATIKS MANO PASISAKYMAS, BET TOKIA TIESA

 

Dėkoju už komentą su argumentu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pastaba: 285/75x16 - cia yra 33x11.5 coliais - o ne 33x12.5 kaip cia pas mus iprasta. Nemanau kad tokie ratai per dideli - svarbu kad arku nekabintu. Na o temos autorius linkiu kad issipildytu grandioziniai planai del MP3 tobulinimo.

 

Dėkoju už linkėjimus ;) vasarą bus matyt kiek tų planų išsipildė :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.