Pereiti prie turinio

Keliones/ekspedicijos prototipu klases dzipais...


Gediminas

Rekomenduojami pranešimai

Idomu ar Lietuvoje yra zmoniu, kurie vaziuoja su unimogais, ar prototipais (TR3) i tolimesnes keliones/ekspedicijas?

Juk butu realu su tralu nusivezti tarkim iki kokiu kalnu ir po to jau minti su prototipu..arba uzsikrauti ant traukinio vagono ir dasigabenti iki vietos...

 

P.S. as suprantu kad vaziuot i Karpatus niekas nelauktu tralo, kurio vidutinis greitis trasoje 80km/h, bet teoriskai butu galima prisijungti jau kalnuose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

būtent - ilgoms distancijoms - minimum modifikavimų... standartinis visureigis su sustiprinta pakaba, kuo žemesniu svorio centru (nes bagažo sočiai tenka iki lubų arba ant stogo).. nors TLC 35"ais netgi su verstais tiltais be problemų ir gedimų pravažiavo po 4,5tukst km vieanam reidui...

Aišku unimogo važiuoklė tvirta, keliauja per sibirą panašia bet standartine technika...

juk ir bagažui reik pakankamia vietos...

Manau esmė panašią kompaniją surinkti, tada paprasčiau su maršruto pasirinkimu... bet šlaituose su pasvirimais daug šansų tūrėsi nuriedėti... o šiaip kalnams unimogas ir sutvertas - patikimai lipa :) pvz kitamet KORDON pilnai gali sudalyvauti - ten nėra perejezdų tarp kalnų - visą laik ketera važiuojama su nusilieidimais-pakilimais, bet trečią kart jau nebesinori, nebent gyliau į Gorganus lysti... nes šiaip ir ten miškininkai jau pradeda raukti pasivažinėjimus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tie keli tukst. km iki kalnu butu logiska iveikineti kazkam ant "kupros"-traukinio platforma ar tralas. Bet mastau koks tralas spetu paskui jusu greitaeiges Toyotas :). Juk vietom minat 110-130km/h. O del patikimumo - gyvas pavyzdys Olegas is Maskvos - atvaro i Vilniu su savo Nissan/Unimog. Bent jau anksciau jis savo eiga lakstydavo...Del bagazo viskas teisinga-jo reikia daug, bet ir tai galima sugalvoti. Svarbiausia kad butu daugiau tokiu...o tai vienam vaziuoti kazkaip nesinoretu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neproblema tie greičiai,100km.h optimalus kūro sąnaudoms... ir jei kelios mašinos, tai greičiau nelabai važiuojasi... Galimą į furą įvaryti ir kitas dar porą... jei pervažiavimas iki tikslo didelis.

O pvz iki Karpatų 800km fignia - jei UAZai davažiuoja (dažnai su pabyrėjimais) tai taviškis manau neskubant nuriedės... lenkai Varšuva-Vilnius-Ladoga ir atgal savo chodu ant portaliniu reduktoriu ant simexu važiuoja sau ir nesiparina... Prikolas, hipių porelė su gaisriniu volkswagenu pusę afrikos apkeliavo... :) svarbu būtų didelis noras ir pastangos, o galimybės visad atsiranda, keliauja ir dviračiais ir pėsčiomis... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Karpatuose tai purvo ner, bet jau kitur tai tiek.... Kad su kitokia masina ir ner ko vaziuoti...

Cia patirtis is Karelijos, tenai be prototipo ner ka daryti :D ... Nors aisku galejom sunkeliais pralekti vienu tiltu, ir uzsizymeti kad buvom ir iveikem :D ...

O kur visa kita Rusija Altajus,Uralas,Sibiras................

Realiai su prototipu yra daugiau kur vaziuoti nei su paprastu visureigiuku, kuris apsiribos judejimu Karpatais,Europa,Mongolija ar dar kazkiek labai ribotu expediciju nenusukant nuo pagrindiniu salies federaliniu keliu... O tai reiskia nepamatant nieko daugiau nei paprasti keliautojai ziguliais ir kitais automobiliais...

Vienu zodziu kiekvienam teise rinktis, bet kad rinktis turi tureti nemazai patirties arba bendrauti su tais kurie turi daug patirties ir is to susidaryti bendra vaizda...

Taigi tokios expedicijos yra, kuriose be prototipu ner ka daryti. Bet tam reikia pasiryzti, ir ten dalyvauja visai kiti zmones..........

Tik tokie zygiai aisku ir kaina turi gerokai didesne, nei paprastu visureigiu pralekti asfaltu ir uzsizymeti kad buvai kokioje nors salyje. O is esmes toje salyje gal but gerokai nieko ir nematyti...

Vienu zodziu cia labai plati tema ir plati terpe expediciju kaip krypties bei popudzio analizavimui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...
Seniai buvo, nepamenu. Dabar pradedu tvarkyti archyvą, gal rasiu.

 

Sveiks Rimai, senokai cia tavo rasyta, bet gal radai? mane labai rusijos siaure traukia :) teisingiau ekspedicijos su tikslu!!!

ruosiuosiu po truputi Gaz 66 :roll:

idomu kiek zmoniu yra forume kurie i tokias ekspedicijas po rusija ziuri rimtai irealiai? as planuoju 2011 metam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra kažkas.

 

O ekspedicijos iš Lietuvos kasmet kur nors traukia.

Tame tarpe ir į Rusiją.

 

Tik viena iš ekspedicijų turėjo GAZ 66 paslaugų atsisakyti. Rusai neįsileido . . . .

 

 

Domina viskas :) nuoraukos, video, pasakojimai....

 

o gal zinai kodel 66 neisileido?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra kažkas.

 

O ekspedicijos iš Lietuvos kasmet kur nors traukia.

Tame tarpe ir į Rusiją.

 

Tik viena iš ekspedicijų turėjo GAZ 66 paslaugų atsisakyti. Rusai neįsileido . . . .

 

 

Gali būti, kad krovininiui automobiliui reikia leidimo (licenzijos ar "dozvolo" :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra kažkas.

 

O ekspedicijos iš Lietuvos kasmet kur nors traukia.

Tame tarpe ir į Rusiją.

 

Tik viena iš ekspedicijų turėjo GAZ 66 paslaugų atsisakyti. Rusai neįsileido . . . .

 

 

Gali būti, kad krovininiui automobiliui reikia leidimo (licenzijos ar "dozvolo" :) )

 

taip reikia jei auto komercines paskirties, bet gal kasnors yra mates gaz 66 su tachografu ir transporto licensija? mano supratimu jei 66 yra bortinis, savivartis ar autobusas tai galima ir kabinetis ,bet jei kungas ar kempingas tai kur yra komercija? o kita vertus jei yra privatus auto (sunkvezimis, vilkikas, autobusas) ir tu neaptarnauji treciu asmenu tai yra naudoji asmeniniais ar savo firmos tikslais licensija nereikalinga (bent jau EU), jei auto yra virs 3500kg reik tachografo, bet jei auto yra tipo ukio reikmem (ne darbui) si taisykle netaikoma, taipogi gyvenamiem (autokempam) automobiliam iki 12000kg ir net ner mokesciu uz kekius. Dozvolas yra reikalingas jei tu vertiesi komercine veikla ar vaziuoji tranzitu, bet tai vel darbui, nu as cia grubiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.