Pereiti prie turinio

TAUTOS GENOCIDAS ARBA LR PALATA VASAROS 5


AlgisG

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 343
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

ir tai jau prieš gerus penkis metus savo akim mačiau...:) beje dar prie visko ir pora blokiruočių tiltuose... :)

ir dar, jei ta pneumatika nusprogs, tai vis tiek ant spyruoklių važiuosi kaip normalus, o ne susėdęs ant atboinikų (jei tokie yra...) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam pneumatika privalumas o kam atstojus...

Man kai svarbiausia yra patikimumas pneumatika zingsnis atgal...

O komforto ne daug ten dadeda, tikrai ne dvigubai...

O nepatikimumo koeficientas dideja 1000%. Taigi renkiesi kas svarbiau...

Kam idomu knistis laiduose,lemputese,kompiuteriuose mokintis manualus,isradineti dvirati randanr gedimus,kariauti su oficialiais dileriais(kurie nieko nemoka) paciam tapti elektronsciku kad ismokti visa gedimu sistem bei kaip ja valdyti,veziotis aparatura kad kelyje viska susitvarkyti,veziotis visokiu atsarginiu kranu,veziotis atsarginiu pagalviu,irankiu..........Tuo metu as geresniu reikalu nuveiksiu... :D

O as sau ramiai vaziuoju su spyruoklem... Pas mane stovi Unimog kieme su spyruoklem 60m gimimo su tom paciom spyruoklem, ir sesk vaziuok... Nei karto ranku nereikejo per 45metus prideti ir dar 50 metu nereiks. As tik galiu isivaizduoti kiek reiks detaliu RR kad jis veiktu su pneumatika 100 metu... :D:D:D

Taigi kam kas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As esu tik megejas. Pradzioje man taip atrode kaip tu ir rasai. Bet dabar galiu pasakyti, kad nera ten jokiu tu problemu, nereikia nei elektriku, nei mechaniku buti. Ir jukiu prietaisu nereikia veziotis. Pora mazu smulkmenu reikia zinoti atsitikus gedimui ir vaziuosi be problemu. Patiket, tavo zodziai toli nuo teisybes. Gal net nekvepia ja. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano zodziai principe yra tiesa...

Kad pas tave dar ner problemu kolei kas, tai nieko dar nereiskia. Viskas gali atsitikti labai nereikiamu momentu, labai nepatogioje vietoje...

Jei kalba butu apie lengvuosius automobilius, tai butu ne taip rimta. O kai kalbame ofroado forume kur visureigius naudojame ir ekstremaliom salygom ir tolimom kelionem(exstremaliom) tai patikimumas yra isskirtine savoka...

O kad jus visureigiu naudojates kaip lengvuoju, ir jum sios taisykles negalioja tai jau jusu problemos... Pasikartosiu cia visureigiu forumas, ir kalba eina apie patikimuma naudojant visureigi sunkiom salygom(pagal paskirti)... O tai kad vazinejat su RR ir tamsta ir Colmenas mieste ir kartais i miskeli yra tik paprastas vazinejimasis lygiai taip pat kaip su golfais... Ir jum jokio patikimumo nereikia, servisai mieste netoli... :D Taigi ir nesuprantat musu "gilesniu" ofroaderiu nei kalbos nei savoku... Kai kada nors pradesit vazineti giliau patys viska suprasit ir nusipirksit Toyota ar Suzuki... O dabar lygintis galit su Mazda ar su Honda ar BMW komfortu ar pagreitejimu ar valdomumu... Beje ir daugumoje atveju pralosit...

Taigi tiek minciu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Problemu buvo. Ir kai nezinojau tu mazu smulkmenu kurias reikejo zinoti vaziuojant RR tai man tai atrode kaip tu rasai.

Nenoriu buti nemandagus, bet tavo tonas skamba mazdaug taip: "Esu senas bekeles vilkas ir jei norit su manim gincitis, atsiklaupkit, ir tada kalbekit. Viska ka as pasakau yra teisybe. Amin." Tai kas mus belieka.... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne taip yra.

:D Bet esme ta kad patikimumas yra patikimumas.... Kuo paprasciau tuo kruciau... Tai galioja butent ofroadui...

Del to ir labai aisku su kuo kalbi... Nes naujokai visada kalba butent taip kaip kalbi tamsta, ir butent tokia nuomone turi...

Kai igauna patirties viskas keiciasi... Jeigu igauna aisku. :D

Taigi isvados truputi neteisingos. :D

Kolei esi ne senas vilkas tavo prioritetai yra visai kitokie, kai tapsi tipo senu pats mokinsi butent taip naujokus :D

Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As esu tik megejas. Pradzioje man taip atrode kaip tu ir rasai. Bet dabar galiu pasakyti, kad nera ten jokiu tu problemu, nereikia nei elektriku, nei mechaniku buti. Ir jukiu prietaisu nereikia veziotis. Pora mazu smulkmenu reikia zinoti atsitikus gedimui ir vaziuosi be problemu. Patiket, tavo zodziai toli nuo teisybes. Gal net nekvepia ja. :D
Nezinaau,kaip ten su rr,taciau pneumatine pakaba uzkniso bmw,suplyso pagalve.Maniau, kas cia yr ,nupirkau kita pats idejau,nu ir sakes...Prasidejo visokie bmw centrai,sinchronizacijos,nutruke davikliai.Itogo 800 lt,pagalve100lt.Brangu ir ziauriai nepatikima,isivaizduot tik galima kiek tai kainuotu kur nors uzsienyje.O kas liecia lr arba rr labai grazi masina paziureti.. :P
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bekeles specialistas as silpnas. Ta jaucia Suzukis ir jam smagu mazesnius skriausti. Budamas ir "mazas" matau kad suzukis labai daznai nepagristai ant RR uzvaziuoja. Bet tikiu kad atsiras jam daugiau tikru oponentu (tokiu kaip Coolmen) tada jam sakes bus. :D Nes tikrai daug neteisybes jis paraso. :evil:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

chebra, ko nervyjatės :) bus koks renginukas, prasilėksit vienodom trasom, stovykloj pasidalinsit įspūdžiais kas kam pabyro ir nebereiks ginčyti savo tiesų...:)

 

O, įdėja, apsikeiskit auto bent vienai dienai, pajust kaip važiuoja ir murkdosi..... :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie BMW pneumatine pakaba nieko negaliu pasakyti. Taciau del RR, pradzioje, galiu pasakyti atvyrai, buvau supanikaves. Ir svarbiausia del smulkmenos. Buvo nedidelis gedimas - sugedes slegio daviklis. Tai kol as klausinejau visokiu garazniku ka daryti, o jie nieko nesuprasdami bandydavo padeti, tai galit suprasti kas gaudavosi. Paskui Coolmen uzvede ant kelio, ir as supykes isnagrinejau ta pneumatines pakabos schema. Supratau kad ten viskas paprasta, o pas tuos specus be reikalo vazinejau. Tada nuvaziavau pas dileri, kuris prijunge prie kompo ir nustate gedima. Gedimo nustatymas uztruko keles minutes, slegio davikli pakeiciau pats. Kainavo tai nedaug, nes net nepamenu kiek. Tai vaziuoju ir patikimai jauciuosi su ta pneumatine pakaba. Net jei kas ir atsitiktu, kompas sudurniuoti ar dar kas, zinau ka daryti kaip pereiti i mehanini rezima. Kad taip jausciau reikejo pora vakaru paskaitineti apie ta pakaba. Manau, kad nieko nepraradau, tik buvo idomu ir kazka ismokau. Aisku tiems kurie nieko naujo nenori suprasti ir viska kas nauja is anksto atmeta, tai tada Suzukio patarimai pats tas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bliamba jau pradedu tur būt užknisti, bet dar pora žodžių...:)

 

regis ne prieš "naujoves" čia varo, o prieš "navarotus"..... rimtesnėj bekelėj toliau nuo civilizacijos to niekam nereikia...

pvz, ekspedicijoj vienam TLC 80 streikuot elektra pradėjo..... o šiaip gera mašina, koza, elektropaketas, spyruoklės.... o žmogelis spjaudosi ir pavydi man paprastos primytivios TLC60, kurioj viskas ranka pasiekiama ir raktu prieinama.... matytum kaip jie raitėsi tai apačioj tai po kapotu, kad prieit iki starterio ar kitų agregatų vamzdelių raizgalynėj, po kapotu toks faršas, kad tik servise šiltai gali ką pasitvarkyt..... taip ir teko vieną dieną praleist servise pas elektrikus specus, kurie ilgai ieškojo prižasčių (rimtas servisas specializuojasi starterių generų remontu), kai kiti tuo tarpu smagiai keliavo po Trakų-Vilniaus apylinkes....

 

Taigi kas paprasta, tas ir genialu... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsidairyk kokiam forume postiniesi ir ar esi toks kompetetingas,kad gali pasakyt Suzukio patarimai blogi ar geri.Aukstini visureigi ant guminiu pusliu,savaite nagrineji kaip tas pusles pakeisti....niekam tai neidomu,geriau klausyk ka patyre zmones kalba,semkis patirties juk dykai siulo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitam ringe RR daugiausiai smerkia del pneumatines pakabos ir elektronikos. Ta elektronika ir valdo ta pneumo pakaba. Taciau reikia tik keliu sekundziu, kad atjungtum kompo valdyma ir pakaba pasidarys mehanine. Antra baiminasi kad suplys pagalves, bet juk net sunkvezimius gamina su pneumatine pakaba kurie veza krovinius po 27tonas. Jie vaziuoja ir nieks ten neplysta. Del konforto - musu firmoje yra du sunkvezimiai MAN, vienas su pneumatine pakaba kitas ne. Kai reikia toliau vaziuoti vairuotojas visada mieliau renkasi su pneumatine pakaba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau paklausti. O kaip ijungti ta mechanini rezima, nes syryt buvo bajeris. Ryte nuvaziavus apie 200m. pakaba pakilo i pacia auksciausia padeti ir nenusileidzia :shock: Po to, gal atsilo- susitvarke :D:D O kiekviena penktadieni darbo reikalais tenka is Vilniaus vaziuoti i Sventaja, tai biski susipergyvenau :D Siaip nepulkit baisiai kritikuoti RR, nes tai pirmas nesusipratimas per metus laiko :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šyrit daug kam bajeriai buvo, po tiek lietaus dienų bac šalčiai... TLC durelės pulteliu nesidarinėja, starteris ir valytuvai prišalo, hubas vienas neįsijungia, kilimėliai po kojom į ledą pavirto, ratai buksuoja..... kas per mašina, nežinau... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šyrit daug kam bajeriai buvo, po tiek lietaus dienų bac šalčiai... TLC durelės pulteliu nesidarinėja, starteris ir valytuvai prišalo, hubas vienas neįsijungia, kilimėliai po kojom į ledą pavirto, ratai buksuoja..... kas per mašina, nežinau... :)

Na va teks keist i RR al LR :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.