Pereiti prie turinio

Senu tarpiniu naudojimas


SUBARU

Rekomenduojami pranešimai

Darosi tokie dalykai (ir ne iš nuogirdų) bet tarpinė turi atitikt keletą reikalavimų;

1) Tarpinės kaina (naujos) turi būt palei 200 pinigų ir į viršų ba kitaip neapsimoka.

2) Variklis neturi būt perkaitintas.

3) Tarpinė neturi turėt mechaninių ar korozijos pažeidimų.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalas tame ka tai masinai siemet variklis bus imamas jau 3 karta. Dabar dar turbina uzdejau, tai neaisku kaip kas, gal po poros menesiu reikes vel ji lupt lauk. Tai det orginalias tarpines, kurios kaina 100-200 ir dar ju reik dveju, nelabai noris.

O seip perkaitintos buvo tik galvos, jos bus slifuojamos. Blokas jau nuo kitos masinos, pas mane kelis syk uzkaites buvo, bet ne iki virimo, tai manau ok. Tarpines metalas sveikas, tik tie papildomi sluoksniai (kaip papildomos tarpines) apie skyles kur eina vietom nusilupe.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl tarpinės klysti kad po perkaitinimo (ypač jei jau kėlė vandenį) ji išliko sveika . Metalas būna vientisas tik nuo temperatūros tuose vietuose kur prapūtinėjo "suvaikčiojas" ir jau atgal lygiai negula.

Jei buvo užkaitinta bet "nekėlė" vandens tai dar didelė tikimybė kad ir tarpinė išliko nepažeista.

 

Kaip paruošt tarpinę antram naudojimui čia reiktų visą traktatą parašyt kad nesigautų kaip tiems vaikiams kurių darbą neseniai perdarinėjau - bus paprasčiau žodžiu paaiškint kaip ten kas daroma ir į ką reikia atkreipt dėmesį.

 

P.s. Kiek kainuoja subariko tarpinės žinau ne iš nuogirdų - kaina tikrai ne košerinė :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl tarpinės klysti kad po perkaitinimo (ypač jei jau kėlė vandenį) ji išliko sveika . Metalas būna vientisas tik nuo temperatūros tuose vietuose kur prapūtinėjo "suvaikčiojas" ir jau atgal lygiai negula.

Jei buvo užkaitinta bet "nekėlė" vandens tai dar didelė tikimybė kad ir tarpinė išliko nepažeista.

Tarpine buvo gera, tik keites galvos todel buvo nulupta. O perkaitinta kaip ir sakiai visa susiraicius, tos tikrai niekas nedes.

 

 

Kaip paruošt tarpinę antram naudojimui čia reiktų visą traktatą parašyt kad nesigautų kaip tiems vaikiams kurių darbą neseniai perdarinėjau - bus paprasčiau žodžiu paaiškint kaip ten kas daroma ir į ką reikia atkreipt dėmesį.

O gal trumtai kaipnors pagrindinius dalykus? :rolleyes:

 

P.s. Kiek kainuoja subariko tarpinės žinau ne iš nuogirdų - kaina tikrai ne košerinė :D

Nesenai zmogus keite, EJ251 varikliuj tai sumokeji 200Lt uz 1 orginalia kaskur 0.6mm storio tarpine. Kitu firmu ir pigesniu yra, bet ar nebus kokia storesne...

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarpine buvo gera, tik keites galvos todel buvo nulupta. O perkaitinta kaip ir sakiai visa susiraicius, tos tikrai niekas nedes.

 

 

O gal trumtai kaipnors pagrindinius dalykus? :rolleyes:/>/>

 

 

Nesenai zmogus keite, EJ251 varikliuj tai sumokeji 200Lt uz 1 orginalia kaskur 0.6mm storio tarpine. Kitu firmu ir pigesniu yra, bet ar nebus kokia storesne...

 

Elring vokietija 1,27mm 75lt-kokie reitingai?

Redagavo Medical-Marijuana
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalas tame ka tai masinai siemet variklis bus imamas jau 3 karta. Dabar dar turbina uzdejau, tai neaisku kaip kas, gal po poros menesiu reikes vel ji lupt lauk. Tai det orginalias tarpines, kurios kaina 100-200 ir dar ju reik dveju, nelabai noris.

O seip perkaitintos buvo tik galvos, jos bus slifuojamos. Blokas jau nuo kitos masinos, pas mane kelis syk uzkaites buvo, bet ne iki virimo, tai manau ok. Tarpines metalas sveikas, tik tie papildomi sluoksniai (kaip papildomos tarpines) apie skyles kur eina vietom nusilupe.

Gerbiamasis imate savo sena tarpine ir vaziuojate i klaipeda i kauno g. garazuose daro tarpines ~ 40-60lt. I tokius "eksperimentinius" motorus metaline tarpine deti grieztai draudziama.. Tarpine turi buti silpniausia vieta, tad, jei kas pucia tarpine, o ne lauzo metala. Net Aivaras ant savo bmw naudoja is ten pat.. o pas ji virs 1000ag ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamasis imate savo sena tarpine ir vaziuojate i klaipeda i kauno g. garazuose daro tarpines ~ 40-60lt. I tokius "eksperimentinius" motorus metaline tarpine deti grieztai draudziama.. Tarpine turi buti silpniausia vieta, tad, jei kas pucia tarpine, o ne lauzo metala. Net Aivaras ant savo bmw naudoja is ten pat.. o pas ji virs 1000ag ;)/>

 

Klaipedoj moto tarpines irgi daro?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamasis imate savo sena tarpine ir vaziuojate i klaipeda i kauno g. garazuose daro tarpines ~ 40-60lt. I tokius "eksperimentinius" motorus metaline tarpine deti grieztai draudziama.. Tarpine turi buti silpniausia vieta, tad, jei kas pucia tarpine, o ne lauzo metala. Net Aivaras ant savo bmw naudoja is ten pat.. o pas ji virs 1000ag ;)/>

Gerbamasis , labai klystat dėl tarpinių ir dėl to metalo laužymo. Jei variklio blokas lygus ir galva lygi tai kaip tik ta silpniausia vieta ir gali būt nepavykusio ekspermento priežastis.

 

Tas klaipėdėtiškas tarpines teko matyt, čiupinėt ir net statyt (papildomai sodriai supurškus vario sandarikliu) - įspūdis nekoks ba GLAZER'io tarpinė ir ta visa galva aukščiau, bent pas pastarąją gilzių sandarinimo vietoj paklaidos 0,1mm nebūna nors šitos tarpinės lakomos grynai "turginiu" varijantu ir į rimtesnius variklius yra vengiamos statyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamasis imate savo sena tarpine ir vaziuojate i klaipeda i kauno g. garazuose daro tarpines ~ 40-60lt. I tokius "eksperimentinius" motorus metaline tarpine deti grieztai draudziama.. Tarpine turi buti silpniausia vieta, tad, jei kas pucia tarpine, o ne lauzo metala. Net Aivaras ant savo bmw naudoja is ten pat.. o pas ji virs 1000ag ;)/>

Ten nekarta dares tarpines. Ber kaip sakiau man reik apie 0.6mm storio tarpines, Klaipedoj ploniausia medziaga 1.2mm, nu dekim suspaudus bus 1mm. perstora vistiek. Darytu plonas tarpines, nesukciau galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man reik buten 0.6mm. stora pats turiu metaline, bet ji perdaug kompresija pamazins.

Nejuokink- nei variklis , nei juo labiau tu nepajusi tų 0,6mm storio skirtumo pasekmių. Kad pasikeistų žymiai kas nors reik bent keletos milimetrų. Dėk tą storesnę ir nesuk sau velykaičių, ypač kai blokas ne pirmos jaunystės ir neaišku kiek kartų jau buvo šveistas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tas variklis buvo surinktas su storesnem tarpine nei priklauso, nu nezinau, bet mano galva jis nifiga netraukia, ant mazu apsuku ok, bet davus apsuku ,mano galva turetu daug geriau lupt. Kompresija gavos nedidele. Paskaiciavus suspaudimo laipsni gaunas kaskur iki 9.5, o turi but 10. Tai va ir noris surink viska kaip turi but, ka nereiktu galvos sukt kas butu jei butu. O ir tas senas tarpines idet man beveik nieko nekainuos, o jei nepades, ar dar kas atsitiks, ta storesne normalia belekada spesiu idet. Kita vertus, noris paciam paekspermentuot su senom tarpinem, yra puiki poroga ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.