Pereiti prie turinio

Subaru legacy


Mendis

Rekomenduojami pranešimai

Mastau apie subaru legacy, automobilis tikrai patinkantiko ir viskas su juo kaip ir gerai....neramina tik brangesne eksplotacija del 4wd ir kuro sanaudos, na ir aisku subaru korozija... Kokios silnos vietos, kam nusiteikti jog gres artimiausios investicijos, i ka atkreipti demesi apziurint automobili?

 

Automobilis butu naudojimas kasdienai, mieste (Kaunas - duobes ir t.t. :D/>) bei pagrinde uzmiestyje... Kokiu kuro sanaudu tiketis su 2.5 varikliu ir automatu? :)/>

 

Konkreciai mastau apie si varianta - http://www.autogidas.lt/subaru-legacy-sedanas-1998-0124996435.html

 

Zinau jog tema yra ir kitoje temoje, bet tiesiog gal kartais cia kas ka matete ir zinote apie konkretu automobili ;)

Redagavo Mendis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Kaimynas su tokiu važinėja ir pusbrolis džiaugiasi :D. Kaimynas žiemą "pilvu" braukia sušalusį ledą ir priekiniu buferiu "kabina" bortelius, o pusbrolis kategoriškai atsisako nuvažiuoti nuo asfalto net į gerą vieškelį ir įdėmiai apvažiuoja visas duobes, atidžiai parkuojasi :rolleyes:. Jei galvoji, kad turėsi visureigį - gali paskui brangiai kainuoti.

Redagavo country
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienintelė problema rūdys. Dar kartais būna problemų su 2,5 motoru, jei pakaista prapučia tarpinę, bet sutvarkoma nebrangiai, vieną kartą ir visiems laikams. Važiuoklė neužmušama, kol originali. Detalės pigios, bet pigias ir keisti dažniau reikia. Benzo trasoj iki 100 km/h 7-8, mieste 12-13. Beja, nors ir ne visureigis, bet pravažumu liksi smarkiai nustebęs :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visuregio man ir nereikia, nes jau kai turejau vitara puikiai zinau jog vienas automobilis ir i miska ir i darba netinkamas...purvinas salonas, susibraize sonai, apdauzytas kebulas ir aplankstynas - tai manau neisvengiama miske vaziuojant :)

 

O nusukti nuo asfalto i miska pagrybauti, ar ziema nesibaiminti del uzsnigto kiemo manau uzteks :) Siaip norisi patikimo automobilio, del to ir dairausi i subaru markes modelius...

 

Mintyse dar yra sis forikas - http://www.autogidas.lt/subaru-forester-vienaturis-1998-0124788248.html Toki siek tiek pakelus ir uzdejus AT ratus butu glaima ir i miska turbut nuvaziuoti jau... bet velgi, subaru manau ne dzipas pramogai, o tiesiog padidinto pravazumo automobilis, su kuriuo smagu ir po miesta pasivazineti :)

 

Legacy kiek teko dometis ir girdeti labiau patikimumu garseja...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

O nusukti nuo asfalto i miska pagrybauti, ar ziema nesibaiminti del uzsnigto kiemo manau uzteks :)/>/> Siaip norisi patikimo automobilio, del to ir dairausi i subaru markes modelius...

 

As su saviskiu ligioj vietoj nuo nuvalyto kelio nekart nuslydes i pusnis buvau, neteko ne karto stumpt, visada atbuliniu isropoja. Visgi zemas priekis kaip buldozeris nustumia sniega ir masina nepasikabina. Mieste visada randu kur masina ikist i kokia pusni sale kokio rimtesnip parketinio :) Aisku tam reik gero nespakliuoto bamperio, nes man nubirejo spklius po rimtesniu sustumtu pakeles pusnu :D

 

 

 

Legacy kiek teko dometis ir girdeti labiau patikimumu garseja...?

 

Tiepatys agregatai tiek fotiko tiek legacy tiek imprezos, net renkamos ant tos pacios linijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei vazinet uzmiestyje,Legacy truputi ilgesne baze,maziau supa. Jei i miska geriau Forikas. Jis jau gime su 20cm prosvaisa ir buferiai maziau atsikise. Nors vistiek nervuoja griovius imant. Vaziuokle Legacy iki 99 ir Foriko iki 08 tokia pati. Nelabai yra ten kam gesti isskyrus stabilizatoriu traukutes ir gumas,bet tai kapeikos. Arba det originalias ir uzmirsti ilgesniam laikui. Perkant atkreipti demesi i arkas del rudziu ir prasukt ratus ant zvyro ar zoles. Turi kabint abu tiltai. Jei galas atsilieka reikes investiciju. Visa kita, kaip perkant bet kuria auto. Vazinejant dujom kas 50000 reuliuojami voztuvai. Soch varikliai paprastai iki 200lt, Doch ir Turbo geroookai brangiau, bet vaziuot smagiau ir vistiek apsimoka dujos.

Kaip minejo anksciau, liksi maloniai nustebintas pravazumu. Nepabandes nepatikesi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaziuokle Legacy iki 99 ir Foriko iki 08 tokia pati. Nelabai yra ten kam gesti isskyrus stabilizatoriu traukutes ir gumas,bet tai kapeikos. Arba det originalias ir uzmirsti ilgesniam laikui.

 

Keista, bet niekas nekalba, kad reikia gan dažnai keisti granatų gumas, o jų net 8. Tiesa, gali būti, kad tai mano automobilių problema, nes kiek jų turėjau, visuose (išskyrus "Pobiedą" :rolleyes: ) tai daryti reikia bent 2 kart į metus :(

Redagavo country
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista, bet niekas nekalba, kad reikia gan dažnai keisti granatų gumas, o jų net 8. Tiesa, gali būti, kad tai mano automobilių problema, nes kiek jų turėjau, visuose (išskyrus "Pobiedą" :rolleyes:/> ) tai daryti reikia bent 2 kart į metus :(/>

Nesuprantu apie ką tu čia. Per daugybę metų ir galybę Subaru esu keitęs tik vieną kartą ir tik priekines išorines. O pakeitus dešimčiai metų užmiršti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu apie ką tu čia. Per daugybę metų ir galybę Subaru esu keitęs tik vieną kartą ir tik priekines išorines. O pakeitus dešimčiai metų užmiršti.

Čia matyt mano problemos, turėjau subaru - visas gumas teko keist nekartą (gal dėl važinėjimo vieškeliu - į mėnesį net 500 km būdavo), dabar važiuoju iki 10 000 km per metus, bet granatų gumos keičiamos po žiemos (šiemet dar ir vidinę teko keist) ir po vasaros sezonų (auto - audi), taip gyvenimas ir privers pirkti UAZ :rolleyes:

Redagavo country
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suvaziavau 4 subarus,dideliu priekaistu tkrai jiems nera.keiciau kelis kartus tik ratu guolius,motoras 2,2 pats tas,2.5 lepus,1,8 slabo :).2007m,jau kazkas man neprigijo,kazkokia per lepi nebetikras subaru :D.Daznokai prabega mintis vel pirki nuo 94m,2.2 motoru,man rodos kad cia vienas is patikimiausiu subaru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keistas variklis. As va i 99 impreza 2,0 buvau isidejas is legacy 91 1,8 varikli, dabar is 97 legacy 2,5 idetas, o tame legacy vietoj 2,5 idetas 2,0 is dar kitos imprezos ;) . Ir 2,5 srebia maziau nei 1,8 :rolleyes:

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei vazinet uzmiestyje,Legacy truputi ilgesne baze,maziau supa. Jei i miska geriau Forikas. Jis jau gime su 20cm prosvaisa ir buferiai maziau atsikise. Nors vistiek nervuoja griovius imant. Vaziuokle Legacy iki 99 ir Foriko iki 08 tokia pati. Nelabai yra ten kam gesti isskyrus stabilizatoriu traukutes ir gumas,bet tai kapeikos. Arba det originalias ir uzmirsti ilgesniam laikui. Perkant atkreipti demesi i arkas del rudziu ir prasukt ratus ant zvyro ar zoles. Turi kabint abu tiltai. Jei galas atsilieka reikes investiciju. Visa kita, kaip perkant bet kuria auto. Vazinejant dujom kas 50000 reuliuojami voztuvai. Soch varikliai paprastai iki 200lt, Doch ir Turbo geroookai brangiau, bet vaziuot smagiau ir vistiek apsimoka dujos.

Kaip minejo anksciau, liksi maloniai nustebintas pravazumu. Nepabandes nepatikesi.

Senesni su hidrokompensatoriais, nereik nieko reguliuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keistas variklis. As va i 99 impreza 2,0 buvau isidejas is legacy 91 1,8 varikli, dabar is 97 legacy 2,5 idetas, o tame legacy vietoj 2,5 idetas 2,0 is dar kitos imprezos ;)/> . Ir 2,5 srebia maziau nei 1,8 :rolleyes:/>

o ar smagu vaziuot su automatu 2,2 varikliu?girdejau netraukia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o ar smagu vaziuot su automatu 2,2 varikliu?girdejau netraukia?

2.2 automata senai bandes, nepamenu kaip kas. Dabar 2.0 automatas, nu vaziuot galima. Seip Viskas priklauso nuo to kiek gazo mini, kuo daugiau gazo, tuo didesnem apsukom begius meto, tuo greiciau begejas. Ramiai varant begiai metos prie 2K. O jei ka, sukeles apsukas, begius gali pats mest kada nori.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia matyt mano problemos, turėjau subaru - visas gumas teko keist nekartą (gal dėl važinėjimo vieškeliu - į mėnesį net 500 km būdavo), dabar važiuoju iki 10 000 km per metus, bet granatų gumos keičiamos po žiemos (šiemet dar ir vidinę teko keist) ir po vasaros sezonų (auto - audi), taip gyvenimas ir privers pirkti UAZ :rolleyes:/>

Gal pabandyk geresnes-brangesnes gumas pirkti. Taip kaip rasai, neturi buti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas cia gerai, Outback (nuo 1995 iki 1999 metu) turejo 2.2 l varikli (135 AG)

 

tai kad niekas cia nekeista, toks motoras buvo i ji dedamas

2,2 ejo outback sport modelyje. tai yra outbekas is imprezos kebulo. Mano ziniom legacy outback ejo tik 2,5.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,2 ejo outback sport modelyje. tai yra outbekas is imprezos kebulo. Mano ziniom legacy outback ejo tik 2,5.

 

 

nenoriu veltis i beprasmi ginca, bet stai oficiali info:

 

 

First Generation Subaru Outback

 

Production 1994–1999

Body style 5-door station wagon, 4-door sedan (USA only)

Engine 2.2L SOHC 135 hp (101 kW) H4, 2.5L DOHC 165 hp (123 kW) H4

Transmission 4-speed automatic, 5-speed manual

Redagavo lomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.