Pereiti prie turinio

Subaru legacy


Mendis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

yra (N1 kategorija, nebent machinacija su dokumentais padaryta :)/> )

 

kadaise domejausi tokiu prie sodybos :)/>

Seniai domejaisi. Dabar jau pramuse, kad truksta keliu cm kazkur ir formina,kaip sedana. Vienam zmogui teko stipriai bylinetis,kad dabar visiem pigiau butu. Ir TA kas 2 metai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nenoriu veltis i beprasmi ginca, bet stai oficiali info:

 

 

First Generation Subaru Outback

 

Production 1994–1999

Body style 5-door station wagon, 4-door sedan (USA only)

Engine 2.2L SOHC 135 hp (101 kW) H4, 2.5L DOHC 165 hp (123 kW) H4

Transmission 4-speed automatic, 5-speed manual

Na impreza outback ir yra outbekas su 2.2 ;) . Butu idomu linka pamatyts is kur ta info, paciam idomu pasiskaitinet kaip kas. Gal tikrai koks retas modelis ejo legacy outback su 2.2.

O konkreciai del to legacy outback, zmogus is subaru klubo ziurejo ji, gimtasis variklis buvo 2.5.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na impreza outback ir yra outbekas su 2.2 ;)/>/> . Butu idomu linka pamatyts is kur ta info, paciam idomu pasiskaitinet kaip kas. Gal tikrai koks retas modelis ejo legacy outback su 2.2.

O konkreciai del to legacy outback, zmogus is subaru klubo ziurejo ji, gimtasis variklis buvo 2.5.

 

EJ15: 1483.4 cc SOHC, 1990–2003 JDM Subaru Impreza

EJ16: 90 hp at 5,600 rpm used in the 1993–2006 Subaru Impreza

EJ18: 1820 cc SOHC 110 hp at 5,600 rpm used in the 1993–1996 Subaru Impreza and Euro and JDM Subaru Legacy

EJ20: 1994.3 cc, available in Europe and Japan naturally aspirated at 115–190 hp and with a Turbo 220–280 hp used on Most Models, (2002–2005 WRX in the United States)

EJ22: 2212 cc, 135–280 hp used in the 1989–2001 Subaru Impreza and Subaru Legacy

EJ25: 2457 cc, 165–320 hp found in Most Models 1995–Present

EJ30: Special limited engine. Four were built by Subaru, but only 3 remain in working condition. There is no readily available technical or power information on these engines.

Redagavo lomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Na pirkti masina ir po to jai keisti varikli neskamba kazkaip protingai, geriau paieskoti tinkamo varianto :) Kainuoja gi ir variklis ir darbas ji pakeisti :D

 

O kas gali buti jeigu 2.2 saltas sake jog trukcioja ant laisvu apsuku? Susiles sako jog dirba graziai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na visu pirma, su kokiu 1.6 gali nupirk masina gerokai pigiau, su 2.2 rast orginalia impra sudetingas reikalas, o ir kaina bus atitinkama. Kai variklis tekainuoja iki 500Lt, o turint kur ji pakeist ten ner ka veikt, tai kartais ir apsimoka, + draudimas pigesnis :D Aisku, orginalas yra orginalas.

Del to ka nedirba, reik ziuret, gal detonacinis, gal dar kas. Reik sujungt fyskes ir ziuret ka chekas sako.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Seniai domejaisi. Dabar jau pramuse, kad truksta keliu cm kazkur ir formina,kaip sedana. Vienam zmogui teko stipriai bylinetis,kad dabar visiem pigiau butu. Ir TA kas 2 metai.

va cia tai gerai, kad Subaru Baja M1 kategorija

Redagavo lomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na visu pirma, su kokiu 1.6 gali nupirk masina gerokai pigiau, su 2.2 rast orginalia impra sudetingas reikalas, o ir kaina bus atitinkama. Kai variklis tekainuoja iki 500Lt, o turint kur ji pakeist ten ner ka veikt, tai kartais ir apsimoka, + draudimas pigesnis :D/> Aisku, orginalas yra orginalas.

Del to ka nedirba, reik ziuret, gal detonacinis, gal dar kas. Reik sujungt fyskes ir ziuret ka chekas sako.

 

Rimtai tokios varikliu kainos?

 

Mhm, o 2.5 voztuvai rankiniu budu reguliuojami? Labai tai didele beda? Kaip 2.2 ir 2.0 varikliai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.5 lepesnis, ir jo kaina kaskur nuo 1000 iki 2500. Vostuvu reguliavimas sudetingas, reik visus velenelius isimpt ir tt, o ka galetum prieit reik ir varikli issikelt. Nu DOCH visi tokie. 2.5 DOCH tik iki 2000 legacy ejo. 2.0 2.2 neuzmusami, gali iki 500 rast ta senesni varikli kur iki kaskur 98 ejo, va pvz 1.6 uz 200Lt atiduociau visa varikli jei tik kas pirktu. Jei variklis naujesnis, tada jau kitas reikalas, vietoj naujo seno nedesi, idet gali, bet... kainos ju jau nzn, bet naujesni 2.2 rast bus sudetingas reikalas.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziuriu dabar du variantus, vienas 2.2, bet tas be paletintojo...taciau su kondyske, kas man patinka :)/>/> Kitas 1.6, be kondyskes, bet su paletintoju...

2.2 sedanas, 1.6 universalas. Orginaliai paletintojai tik pagal tai eina. Jei gali imesk fotkes ar linkus. Beto, ziurint masina ziurek ar nera jau keisti varikliai. ant priekinio stakano vairuotojo pusej lentelej raso variklio koda.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jeigu amerikonas nelabai vertas demesio ar kaip? Skiriasi kuo nors nuo europinio?

Asmeniskai nesusidures, bet speju bus galvos ismetimas su 1 skyle, o ne su 2 kaip europiniam. Gal ir dar kas skirias, nzn.

Betkokiu atveju geriau sita imciau, ta balta isvis senu metu, plika, kaina didele, nu nebent ten nedazyta ir nesupuvus, kuom labai netikliu, nors visko gali but :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie to pacio paklausiu koki varilkiai labiau draugauja su dujomis 2.0 ar 2.5 cia butu idomu tik nuo 2000m ar 1999m outback arba legacy, sako kad i turbininiai duju nemegsta ar tai tiesa? foresterio 2.5 ar tokis pat kaip outbacko ?

Duju nemeksta DOCH varikliia del vostuvu reguliavimo. Brangiai reguliojas jie. O jei galvos paprastos, tai jokiu bedu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.