Pereiti prie turinio

TLC 3LITRAI mechaninis siurblys IR AUTOMATAS


GiedriusLC

Rekomenduojami pranešimai

Laba diena, gal kas turi patirties, kaip i LC su automatine deze ikrauti 3 litru 1KZT varikli? Mechaniskai viskas OK, bet klausimas ar neturi buti kokie nors duomenys (variklio apsisukimai ar pan.) perduodami i greiciu deze? Gal kas turi patirties, ar siaip kokio speco nr.

Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena, gal kas turi patirties, kaip i LC su automatine deze ikrauti 3 litru 1KZT varikli? Mechaniskai viskas OK, bet klausimas ar neturi buti kokie nors duomenys (variklio apsisukimai ar pan.) perduodami i greiciu deze? Gal kas turi patirties, ar siaip kokio speco nr.

Aciu

o su kokiu varikliu dabar tavo automatas (spėju, kad koks buvęs anglas su 2,5td)?

1KZT variklis su automatu ėjo į 90-95 TLC ir Hiluxus, kurių automatai kaip ir varikliai valdomi vieno kompiuterio (tačiau siurbliai čia elektroniniai) B) kiek teko susidurt, visi 1KZT varikliai (su mech.siurbliu) ėjo tik su mechanika ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keiciau hilux 2LTE elektra valdoma siurbli i mechanini,irgi automatas buvo.Trosas kur ateina nuo dezes reikia sinchronizuoti su gazo trosu(tuos skremulius dek nuo seno 2lte variklio)Dezes trosa reguliuok taip,kad pavaras prie tau norimu apsuku jungtu,kick-down gerai veiktu ir tvarka.Zaidimo yra truputi ;) Jei ka mano tel 869882952.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz patarima, dabar mechaniskai viskas veikia, begius meto, tie trosai beveik sureguliuoti, dar biski pazaisiu :) , bet neveikia tachometras... , o yra tokiu minciu, kad tas signalas (tachometro), turi eiti i automatine deze. Ar cia teisybe ar prietaras? Nes dabar aukstesne pavara, mano durnu supratimu deze imusa prie per aukstu motoro apsisukimu... gal kas turi patirties?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi tame ir smarve, kad deze , dezes kompas, motoro kompas viskas yra, net gi viskas sujungta. Pasikeite motoras su elektriniu siurbliu i motora su mechaniniu siurbliu..., po pakeitimo neveikia tachometras (prietaisu skyde), tuo paciu nera signalu i motoro kompa ir tata gal i dezes kompa... . Klausimas toks ar tai deziai reikia zinoti tuos motoro apsisukimus (ir tokiu atveju kaip juos perduoti), ar dar kokiu duomenu ta deze nori? Siaip tai panasu , kad owerdriv'as veikia, o del to PWR ne visai zinau kaip patikrinti... tai gi reikia gero meistro, arba protingu patarimu... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tachometrą protingas elektrikas gali pajungt nuo genero ;)/> nežinau kaip senesnė dėžė, bet 3-rinio automatas be kompo visapusiškai nedirbs - nebus PWR, 2ND režimų, neveiks Overdrive :rolleyes:/>

motoro kompas tai likes tik nebeturi rysio su paciu varikliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.