Pereiti prie turinio

Ranger Rover pneumatine pakaba


EgidijusR

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 237
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Jo kai puti, rele turi buti ikista. Kitaip nepus. Kai priputi, tada nuemi relike.

Zalias yra slegio daviklis. Man buvo sugedes, tai teko kazkada keisti.

Kai palieku masina stoveti priekis visada greiciau nusileidzia. Manau, todel kad priekyje svoris. Manau, kad kazkur nesandarumas. Taciau, kad galutinai isitikintum - pripusk, istrauk rele ir palik nakciai. Jeigu nusileis, tada nesandaru. O jeigu liks stoveti (tik nedaug susileis), tada kazkur kitur problemos.

Neteisingas tavo teiginys, kad jeigu nesandarumas ar gedimas kazkurioje puseje tai RR turi pasvirti i ta puse. Juk zinai, kad jis lygina auksti nors variklis ir isjungtas ir masina palikta stoveti. Todel jei gedimas kazkurioje puseje jis nuleis ir antra puse, jeigu veikia kompas po sedyne. Todel ir sakau, kad nakciau palik su isimta rele (atjungtu komtu), tada kompas neveiks ir pamatysi kurioje puseje problema, nes tada nebus lyginamas aukstis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tu nepadarei ka neteisingai perringdamas aukscio davikli. Gali buti, kad todel tau ir nuleidzia visa prieki. kaip minejau nesvarbu kad gedimas, nesandarumas tik viename rate, kompas auksti islygina pagal zemiausia.

Pripusk, atjunk rele ir palik nakciai ir ryto turetum pamatyti, kuriam rate problemos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten sistema gan paprasta yra "stabdis" i kuri isikisa vamzdelis, siek tiek patraukus "stabdi" jis uzfiksuojam oro vamzdeli savyje, oro leidima salygoja mandzetu susidevejimas, tiksliau tai kad guma praranda savo savybes darbines, reik istraukti "stabdi" ir iskabint mandzetus is vidaus, ir juos pakeisti ir leidimo problema toj vietoj turetu isnykti, aisku yra dar varijantas kad pati slangele toj vietoj negerai priglunda, tada jau reiks pjauti siek tiek slangeles galo

del tos 6 jungties bijau pameluot

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten viska spaprėasta, imi plokscia atsuktuva spaudi ta gelezinia dali kuri ieina i bloka i vidu ir kai sustumi ta "stabdi" i bloka trauki slangele ir jinai issitraukia, kad ja uzfikswuoti atgal, stumi pacia slangele vidunt iki pat galo ir patrauki atgal

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, čia kaip greita jungtis, tai štraukus vamzdelį reikia išsikrapštyti sena manžeta ir idėti naują ir viskas bus ok.

na pradziai istrauki vamzdeli tada istrauki ta gelezinia dali ir tik tada su kokiu nerimo vaseliu ar panasiu instrumentu su gale kabliuku islupi mandzetus, dbar bijau sumeluot ar ten du ar vienas mandzetas, ir sudeti naujus, dar paziurek idemiai vamzdelio gala kad jis butu tvarkingas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei recyveris tuscias, patikrink ar neleidzia juntis prei recyverio, jei neleidzia tasda jau problema gali but paciam bloke, cia rasi visa info apie bloko perrinkima

http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... hotos.html

 

neesu tikras del bloke esanciu mandzetu, bet mandzetai kurie yra pagalveje 6mm vidinis diametras and 2.5mm storio, logiskai mastant ir bloke turetu eit tokie patys, na jie kainuoja centus tai jei netiks neiko baisaus, aisku reikes vaziuot pirkt kitu, del viso pikto susitark su kokiu draugu, zmona, drauge gimine kad ta diena tau galetu pagelbeti :D

del 6 negaliu patart

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to Coolman. Kai nuimi rele "Timeri", na ta po vairuotojo sedyne. Tai atsijungia pneumatikos kompas ir dega ant paneles 50km ar panasiai. Gal zinai kai padaryti, kad pneumatikos kompas atjungtas, o klaidos nerodytu.

Kai keicia spyruokles yra kazkoks prietaisas. Bet gal yra koks paprastesnis variantas. As dabar pastoviai vzineju su atjungtu kompu. Siaip tai nemaiso, bet butu geriau, kad nerodytu to gedimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to clear the "EAS Fault, slow 35mph max" warning from the dash, put two jumpers on the connector to the ECU. one from pin 7 to pin 18 (ground ) and the other from pin 25 to pin 1 (+12v). When you startup you will get a soft beep and short "EAS manual" message, then normal message center operation will resume.-

edit.-LEAVE THE ECU DISCONNECTED!!!!!!

 

this will work anytime the ECU is disconnected -IE when in hard fault, waiting to get a reset and using manual operation. (or a spring conversion perrish the thought...)

 

vo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to clear the "EAS Fault, slow 35mph max" warning from the dash, put two jumpers on the connector to the ECU. one from pin 7 to pin 18 (ground ) and the other from pin 25 to pin 1 (+12v). When you startup you will get a soft beep and short "EAS manual" message, then normal message center operation will resume.-

edit.-LEAVE THE ECU DISCONNECTED!!!!!!

this will work anytime the ECU is disconnected -IE when in hard fault, waiting to get a reset and using manual operation. (or a spring conversion perrish the thought...)

Kaip supratau reikia sujungti 7 su 18, o 25 su 1 ? Ir rodys viska normaliai?

Dar klausimas, kai per kompo fiške paleidi siurbli, ar turi suveikti resyverio slėgio daviklis? Ta prasme ar turi pasiekes tam tikra spaudima pats išsijungti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriau ziureti prisegta faila.

1-a nuotrauka. Nuimkite rele. Ji randasi po vairuotojo sedyne. Nuotraukoje ji parodyta- “EAS Timer”.

2-a nuotrauka. Po vairuotojo sedyne yra du kompiuterei. Jums reikalingas apatinis jis valdo oro pakaba. Nuotraukoje parodyta – EAS connector 117. Atjunkyte ta junkti.

3-a nuotrauka. Cia matosi atjungta fiske nuo kompo. Dabar galite valdyti visa pakaba sujungtami atainkamas skylutas laidu. PVZ .: 1-as, yra minusas, 8-as ijungia kompresorius. Jei sujungsite 1 ir 8 isijungs kompresorius ir prades pusti ora i baliona. Kazkur per 10min minuciu turetu pripusti iki 15atmosferu.

1.Tai pirma operacija butu pripusti baliona. Sujungiat 1ir 8.

4-a nuotrauka. Cia yra skyluciu numeriai pagal funcijas

Jei norime pripusti kaire galutine pagalve, tai nuspaudziame/sujungiame. 1; 11 ir 26.

Jei norime pripusti desine gala tai spaudziame 1; 28 ir 26

Ir t.t

Connector C117 (4.0/4.6)

Under seat (pin 1)

Kaire galas 11

Desine galas 28

Kaire priekis 10

Desine priekis 27

 

Ileidimas 26

Isleidimas 9

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, kai per kompo fiške paleidi siurbli, ar turi suveikti resyverio slėgio daviklis? Ta prasme ar turi pasiekes tam tikra spaudima pats išsijungti?

Ne recieverio daviklis nesuveiks, jei nori kad suveiktu, dar reikia sujungti dvi skylutes. Tik dabar nepamenu kokias. Pabandysiu surasti, taciau nelabai to reikia, paputi iki desimt minuciu ir pilnai uzteks, kad pripustum visas pagalves.

Tik patariu kuo greiciau isistatyti MARS, tada bus zymiai paprasciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau, dar reikia sujungti 12 su 13. Manau, kad geriau papusk kokias 5-7minutes ir uzteks recieveryje oro pilnai.

Caution: These methods bypass the overpressure switch, so you will need to be careful not to overpressurize the system. (To avoid this, Chris McAuliffe suggests you can monitor pin 13 for 12 volts. When the voltage comes up you've reached the point where the ECU would turn the compressor off). Similarly, the compressor's thermal cutout switch is bypassed, so be careful not to run the compressor for extended periods and overheat it.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aplankiau Sostena, išvalė kompa, ivedė Anglų kalba ir paėmė tik 135 lt. Likau patenkintas nes klaidą rado tik aukščio sensorių, kurį susitvarkiau pats, bet kai pasakiau kad tvarkiau ta patį, tai pažiūrėjo i mane kaip i marsietį... Šiaip dar reikalas yra, sakė pas mane yra sudeges variklio šiluminis atjungėjas, o jis integruotas variklyje ir nesikeičia kaip atskira dalis, kaip šita problema spresti? Dar pasikeičiau manžetukus kur kišasi vamzdeliai i vožtuvų bloką, išmatavimai tokie: vidus 5.5 storis 2.5 , tinka idealiai, pirkau Vilniuje prieš Akropoli, kitoj gatvės pusėj firmoje IGNERA.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.