Pereiti prie turinio

Ranger Rover pneumatine pakaba


EgidijusR

Rekomenduojami pranešimai

Dar reiketu prideti, kad mano sistema sandari. Stovi kietai ir ilgai :D Prie mergas neatsijuksi :D Kompresorius naujas. Gal jis tai ir turi junginetis, tik nesuprantu kam to reikia, jei masina pripusta isstovi beveik visa savaite (jei nevaziuoji.

 

ten ne kiek slegio daviklis "presure swich" jei gerai suprantu, tai per ji laiko recyverije ora, tai jei recyverije yra per mazas slegis jis duoda signala kompui kuris toliau pucia ora i reciveri, todel ir dirba jis turi matyt 150psi

gali bandytsu testeriu pasimatuot ka jis rodo, http://www.cunningham.me.uk/rangiewiki/ ... w_it_works cia prie pinautu surasyta kiek voltu turi rodyti

 

prei to pacio, jei visdelto klaida presure swich tai gali buti maisomas su isiurbimo vostuvu, arba rear valve , jie gali but uzstrige, taip pat gali but kad nelaiko oro reciveris, todel kompas nustato kad yra nutekejimas oro ir ikala soft foult, o tada jau jei vaziuoji toliau ikala hard foult, seip jei jau pasigausi vel soft foult sustok minimum 2 minutem issjunk degima, turetu pagal viska nusiresetinti klaida, kol nepagavai hard foult

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 237
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

2coolmen. Gal zinai kaip jis turetu isijungineti arba kaip veikia pas tave? Jei sistema sandari ir kompresorius geras.

 

seip jei sistema sandari jis neturetu dirb pastoviai tik tiek kiek reikia kad recyverije butu 150 psi, perziurejau dar syki tai visdelto tai "persure swich" ir difragmos vostuvas, ji reiktu perrinkti jei visdelto tai jis kelia beda, bet pradziai as pasikeisciau tik ta slegio davikli, jungikli net nzxinau kaip jis lt ivardijamas teisingai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tingiu versti, bet antras dalyka ska sostena siulo padaryt tai :

Solenoid Diaphragm Valve Failure:

This is a small diaphragm operated by another solenoid. I have not had this fail (yet) but it is possible that failure of this valve could cause air to pass directly from the inlet from the compressor to the exhaust. Repair is easy using the same kit.

tiesiog reik vostuva persirinkti, jei visdelto tas vostuvas blogai veikia, tad pirma ta davikli http://www.rangerovers.net/repairdetail ... block.html kalk paieska puslapyje, ctrl+f, irasyk pressure switch ir rasi prie nuotrauku bloko, davikllis yra zalias, tik durniausia kad jis apacioje bloko tada teks ji istraukinet, siek tiek daugiau darbo

 

cia aprasyma skaip perrinkti vostuvu blojka, tuo paciu ir diafragmos vostuvo perrinkimas, kaip pamtysi ten paprasti mandzetai pasikeicia ir viskas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kompresorius pas mane pastoviai nedirba. Tik man atrodo kad per daznai. RR pas mane pirmas tai neturiu su kuo palyginti.

 

aptikek pa smane irgi daznai, jauciu prisizaisiu, nes ner laiko surast kur nuteka oras, bet jau reikss susiimti, po kaledu pasiimti pora dienu laisvu ir sest perziuret kur nuteka oras :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As manau, kad pirmiausia pakeisiu ta "pressure switch", nes tokia klaida meta po soft faul, o jei tai nepades tai reikes uzsiimti su voztuvais. Gal zinai koki meistreli? Bo pats neturiu kada ir nesugebesiu.

po teisybe neisivaizduoju, o ypac klaipedoj :/

cia jau nepatarsiu, tu atsispausdink visa info ir parodyk meistrui jei nedurnas supras ka reik padaryt, ner ten nieko sudetingo, bet kai zmogus nesusidures tai net nezinos ko ieskoti

jei pakentesi ikipirmadienio bandysiu paklausinet pazystamu klaipedoj gal koki auksaranki uzrodys

 

o seip gali pats savaitgali prisipilti muilino vandens ir apsipurksti bloka paziuret ar niekur neburbuliuja, taip pat palysk po masina ir recyverio galus patikrink su muilinu vandeniu, gal beda bus kur kas paprastene tiesiog leidzia ora prei recyverio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotraukose paziurejus tikrai nesudetinga. Net supykes ir as gal taip padaryciau, bet geriau padarysiu kaip tu patari.

 

del diafragmos perrinkimo biski suklydau, ten mandzetu neuzteks, ten dar tokia durna viena membrana aina, vat klausimas ar ja imanoma gaut ant lt atskirai, jei neimanoma tada teks visa komplekta rem imti,

o seip pradziai prasinesk su muilinu vandeniu kaip ri sakiua, ziurek ar nera nutekejimo oro, ir pakiesk ta slegio jungikli/davikli

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas uzsakiau pas Algi "Maksimali Galia", tik slegio davikli, jei nepades eisim toliau. Siaip lyg tai viskas sandaru pas mane. Savaigali paskaitinejau internete, na tavo atsiusta puslapi, apie zmoniu patirti su pneumatine pakaba ir nusprendziau padaryti viena patobulinima. Nuvaziavau pas savo pusbroli radiotechnika, pravedziau nedidele paskaita, parodziau schemas ir sugalvojome toki dalyka. Padarysime (isigysime) puteli, kuriame bus 3 klavisai. 1klavisas- atjungs/ijungs pakabos valdimo procesoriu ir sistema pereis i valdyma pulteliu arba atvirksciai; 2kl-ijungs/isjungs kompresoriu; 3kl- pakels/nuleis priekini tilta; 4kl- pakels/nuleis uzpakalini tilta. Tikslas: manau apie kompresoriau ir voztuvu gedimus bus galima pamirsti, nes kompresorius reiks ijungti 2-3kartus per menesi, voztuvai darinesis labai retai; galesiu pasikelti kiek noriu, o tai reiskia, kad ir auciau negu leidzia aukscio davikliai, kai tik noresiu, vieno migtuko paspaudimu galesiu ijungti procesoriu ir sugrizti i gamyklini rezima. Kainuos, man negau, pusbratkis sake, kad turesiu alu pirkti kol jis remontuos. Problema bus ziureti, kad jis nepadaugintu. :D Jis norejo ten daryti sudetingiau, vos ne antra procesoriu sukurti, bet as kaip tik noriu, kad sistema butu labai paprasta ir aiski.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seip jei jis sukurtu antra procesoriu, galima butu pinigu uzsidirbti :D, bet tai turetu but su visom apsaugom kaip ir esamas, pagalvok :D

seip ideja gan nebloga, kai kurs ta irenginuka, paprasyk kad viska aprasynetu, kaip kas kur kada, as visai irgi kaska panasau noreciau isidet pas save, tik dar pasiulymas, pasidaryk kaskoki isvedima, ar lemputes, ar kaskoki ekraniuka, kuriame rodytu, aukscio davikliu parodymus, kompresoriaus temperatura/darbo laika, sitie du tau pades tiksliau naudoti resursus, plius matysi iskart jei kuris aukscio daviklis prades gribaut, ir nesudeginsi pompos, gali dar issivest ir kitu davikliu parodymus, kad ir to pacio slegio daviklio, galesi matyt ar jis veikia ar ne, kiek spaudimo recyverije, zinosi ar reik dar pust ar ne

su parodymais galesi zinot iskart ar [pas tave kaskur atsirado bnutekejimas ir pansiai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antro procesoriaus nereikia, cia pusbratkis buvo pradejes "svaigti". Kam jis reikalingas jeigu vienas jau yra. As darysiu zymei paprasciau, negu tu isivaizduoji, ten ir aprasyneti nebus ka. Nebus jokiu ekraniuku ar davikliu, net slegio daviklio nebus. Jeigu rodytu slegi butu gerai, bet galima ir be jo apsieiti. Paputei 5-8min ir gana. Koks skirtumas kiek ten slegio, svarbu kompresoriu neperkaitinti. Kiek skaiciau jis iki 14bar prisipucia kazkur per 10min. Na as tiek ilgai jo neburzginsiu. Taip rasau todel, nes kai buvo sugedusi sistema ir as vazinedavau paprasciausiai prisiputes pagalves su isoriniu kompresorium, supratau, kad to oro reikia labai mazai. Prisipuciau pagalves as vazinedavau keleta dienu ir RR net netuptelejo. Tai todel as ir manau, kad ta komresoriu reisk ijungti tik 2-3kartus per menesi, o prie tokio darbo, man nereikia jokiu davikliu. Mano ideja, kad tas "home made" variantas butu labai labai paprastas. Zinoma, ji galima padaryti ir sudetingesni, bet as to nenoriu. Nebent pasiulytum :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Kad netektu vaziuoti su nuleistom pagalvem. Kas vaziavo zino kad nera labai smagu :D Yra sugalvota paprasta sitema MARS (Manual Air Rebuilt Sistem), lietuviskai trumpai sakant mechanine oro priputimo sistema. Ja galima pasiziureti cia http://www.rangerovers.net/repairdetail ... plumb.html

Pas mane padaryta dar primytyviau negu cia parodyta. Skirtumas tas, kad linke isvesti ventiliai graziai i prieki, o pas mane paprasciasiai prie voztuvo bloko nupjautos oro slangeles, kurios eina i oro pagalves ir istatytas ventilius pribusti su paprasta pompa oro.

Bet kokiu atveju, kai pripusyte pagalves, reikia istraukti rele "EAS Timer" kuri randasi po vairuotojo sedyne. Kai atrodo ta rele zureti prisegtame file. Priesingu atveju kai tik uzvesite masina oras iseis lauk :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitie dalykeliai tikrai nesudetingi, nes as budamas megejas nesunkiai susigaudziau. O dar patarciau pasidaryti ta MARS sistema. As suprantu, kad daugumai jokiu problemu su pneumatine sistema neiskilo, gal ir neiskils neikada. As pats turejau karta tokia problema. Buvo nesmagu vaziuoti su nuleistom pagalvem :D Bet to diskonforto galejo ir nebuti jei buciau zinojas ta ka dabar parasiau :D Gero kelio visiems :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

o kas butent sudege ? motoriukas ? ar stumoklis parejo ?

jei motoriukas tai nuvesk kur remontuoja starterius lai paziuri, jie gali ir pervyniot ji

del stumokliuko, tai gali rem komplketa nusipirkti

http://www.rover-renovations.com/Range- ... ts-s/1.htm

visas stumokluiukas plius ziedas 60 zalio, vien tik ziedas 45 zalio, manau nuvezus kokiam tekintojui jis galetu ta zieda ir istekinti, tik reiktu sugalvot is kokios medziagos ji tekinti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo, kad eleltrine dalis gera, nes jis isijungia ir tik supilda kaip velinias kamaroj uzdarytas ir nudega saugiklis. Sutaisyti galima, tik va siais laikais nieks nenori tokiu darbu. Siaip tai pilna firmu kurios specializuojasi kompresoriu taisymui, bet dar nesuradau. Dar galvoju, gal pirksiu nauja. Nezinau tik del ko jis sugedo, taciau manau kad is senumo.

Ar tu esi perinkes voztuvus su rem komplektu? Manau, kad butu gerai, nes tas rem komplektas kapeikas kainuoja, o sendarumo turetu prideti. Tai as ir galvoju, kad idejus nauja kompresoriu reiketu ir vaztuvelius persirinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei sudege tai nedel senumo, o del to kad anksciau per daznai dirbdavo, o kadangi susitvarkei beda gal kiek per velokai, ko pasekoje varikliukas savo atidirbo

na jei tu del vibracijos tai ten yra tokios gumines sh kurios vibracija sugeria, del ko atsiranda labai garsus kompresoriaus darbas, o saugiklis gali nudegti ne del to kad varikliukas blogas, gal kur trumpina ? prasitrine laidai ? gal geriua kokaim elektrikui duok paziuret, gakl ner bedos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.