Pereiti prie turinio

GR silpnos vietos ir kurie metai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, dairausi patrol GR , apie juos daug nezinot , idomus masinos privalumai pagal naujesnius metus.. berots jie eina nuo 1990 iki 1997 ? girdejau kaskuriuose metuose labai megsta rudyt? idomios asmenines kekvieno savininko ar buvusio savininko nuomones.. kurie metai, silpnos ju vietos kurias galima patikrinti perkant ir t.t

 

Dekui iskart kolegos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip tai jo is variklio skyriaus didziausia problema - galva, o del kebulo tai kaip ir dauguma automoniliu zudikas - rudys, bet is asmenines patieties jei gerai padaryti, geromis medziagomis tai viskas bsu ok, mano akim daugiausia rudziu - puveku GR'uose yra galines arkos, fimine vieta prie duslintuvo, o toliau jau kaip pas ka - kur dureliu apacia, kur bagazines dureles ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aiskuma, o kaip del metu ,kas ten keiciasi? privalumai minusai idomus.

 

 

is mano patirties su GRais, tai tau reiktu ziureti

1. RUDYS Galine remo ir kebulo dalis

2. kuro ir stabziu vamzdeliai po galine arka

3. automatiniai habai (nzn tik kaip juos patikrinti)

4. galinio tilto blokiruote ar ijungia isjungia

5. vairo kolonele pro priekini rata paziurek

6. dezes gargaliavima

7. priekinio tilto granatas ijungus priekini tilta vaziuok susukus vaira

 

o siaip jei damustas tai damustas pamatysi pats is vairo, begiu riciago, praplysusios vairuotojo sedynes ir t.t...

 

Sekmes renkantis

Redagavo mobilix
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del automatiniu habu, tai kiek esu susidures kai blogai veikia tai ijungus tilta pavaziavus, isjungi tilta, pavaziuoji atgal kad atsijungtu ir jei pradedi vaziuot ir girdi cerskejima arba jauti kaip smugius vaziuojant negreitai tai tada su automatu kazkas yra, na tiek bent mano pastebejimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o del blokiruotes tai kiek zinau kad ilgai nejungiant uzsistovi tas elektromagnetinis voztuvelsi kuris yra po kapotu ir truputi rudys paima ir ateik cia, ypac buna kai slangeles nurautos, Jei neisijungia/ neissijungia lempute tai tada problemike buna irgi rudyse, pacioje blokiruoteje yra tas lemputes datcikas kuris rodo ar ijungta ar ne, tai ji reikia issukt ir su wd'eske pramankstint ta pipsiuka, bet taip nuo dusios ir turetu buti viskas chikago

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu 95m. gr ,tai remas nuo priekiniu duru iki galo jau viritas,kebulas ir slenksciai abiejose pusesia jau sugrauzti,arkos galines,rudis labai myli,ir kai galas varomas tai jai tuscias tai problema buna su pravazumu,buve kad ant slapios zoles duobukei ir buksuoji,o ijungus prieki visai kita masina pasidaro,aisku pasmane padangos asvaltines ,protektorius ne piktas,nors ziema teke ir po pusnis pasikapstyti tai pravaziudavau,siaip as patenkintas pravazumu ir automobiliuku, modelis man sis patinka,

Redagavo nissan patrol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu ir as sita geri... mano pamastymai apie ji:

 

1. dalykas galva (jau teko tvarkyti)

2. slenksciai (pervirinti)

3. kaip nekeista remas idealiam stovyje

4. sikna (dugnas tvarkoje) tik kazkodel virs bako 5 litu dydzio skylute ispuvo (neseniai pastebeta bus sutvarkyta)

5. galines arkos vienoje vietoje ispuvo mazdaug 5-8 cm diametro skylute jau sutvarkyta

6. beda su galinem fortkem... ten tos gumos issivarciusios parudyje (kolkas neturiu ideju kaip tvarkyti)

7. priekinio tilto obuoliai - salnikai leidzia jai parudyje obuoliai sutvarkyta perinktas priekinis tiltas pakeisti visi guoliai tepalai ir t.t.

8. galinis bamperis su lempom... kliba... reikes tvarkyti...

9. na ir manau daugelio dar viena problema - radiajtorius... anas nepigus na ir dazniausiai pas visus jau pavarges... na o mechanika... kaip ir ko uzsirausi... as keiciau tik sankaba... visa kita veikia puikiai tiek blokiruote tiek razdatke tiek greiciudeze... o is estetikos tai yra vietu ant kebulo kur parudyja... po pagazines durim siek tiek pakelta... prie bagazines duru stiklu pakelta ir t.t. ir cia ne mano vieno patrulio sitokios bedos su isvaizda...

 

tai tiek mano pastebejimu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

awtorius gal nesupyks nesinori kurt naujos temos pamastymai y60 vs y61,jieskomas pirkti ir per widuri didelis klaustukas[paskirtis pakatuskes,ir seip asfaltu kaikur pamandrautismile.gif] kaip sakoma kaip ir su skoda ir y miesta ir y gilu sodalaugh.gif bet noras TA normaliai kad eitu idomu kas turi turejo naujasni kaip jis su skandinimais ir geroj bekelej,3l motoras aiskus ten sss....kruvyte teko krapstyt metai butu iki 2004,galvoju apie 2,8l.ka patartu seni vilkai ,geriau likti prie seno ar kylti aukstyn?kaip kebulo daliu paklausa perkan kainose?elektroj reikalai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vazineju su 1999m 2.8 y61 patruliu, sutvarkiau galva nes buvo itrukusi pirmo cilindro, yra rudeliu, bet aplamai gera ta masina. kondiske,el sedines zodziu viskas veikia ir problemu nera. tai kaip auksciau ir sake pagrindines problemos buna su: 1) variklio galva ir siurbliu jei elekrinis, nusesta plunzeriai bet galima ir nuo senesnio 2.8 mehanini sumontuot. 2)rudis.3)deze (cia ne sportui skirta, jei perjungineji svelniai tai ir laikis 100 metu)nes buna problemu su sinhronais. o jei neveikia diff-loc tai manau cia ne problema nes visus vamzdukus galima pakeist i plastikinius o perjungimo automatini vakumini mehanizma galima pakeisti is senos audi quattro mehanini. na kas liecia habu tai tikrai mehaniniai nauji ne kosmosa kainuoja.61 kebului detales srote nera pigus, pvz galiniai stopai bamperije kainuoja 150-200lt vnt su riemeliu, o galiniai stopai kebule 100lt vnt.bamperiai 300-500lt.

Redagavo vitalka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.