Pereiti prie turinio

NP 2.8tdi ar 3.0tdi


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

atleiskit jeigu klausimas jau kazkur toks buvo, bet labai noreciau suzinoti, kas patikimiau, geriau ir t.t., + ir -. Ruosiuosi pirkt patrol'a, bet niekaip neapsisprendziu ar 2.8 ar 3.0 (kalba eina apie 1999 arba 2001).

Dekoju is anksto.

 

A.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

atleiskit jeigu klausimas jau kazkur toks buvo, bet labai noreciau suzinoti, kas patikimiau, geriau ir t.t., + ir -. Ruosiuosi pirkt patrol'a, bet niekaip neapsisprendziu ar 2.8 ar 3.0 (kalba eina apie 1999 arba 2001).

Dekoju is anksto.

 

A.

 

Jei yra galimybės (finansinės), be abejo 3.0 TD. Bet su šituo tik gerais keliais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui uz info, bet va del tu geru keliu tai nezinau, noretusi ir i zvejyba savaitgaliais nuvaziuot, nameli ant ratu vasara tampytis ir i kalnus (beje veiksmas vyksta Islandijoj). Reiktu patikimo visureigio. Buvo mintis Toyota Land Cruiser 90, bet sake, kad pravazumas ne koks, o TLC 120 (siuo metu per brangu kaip antrai seimos masinai).

 

A.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui uz info, bet va del tu geru keliu tai nezinau, noretusi ir i zvejyba savaitgaliais nuvaziuot, nameli ant ratu vasara tampytis ir i kalnus (beje veiksmas vyksta Islandijoj). Reiktu patikimo visureigio. Buvo mintis Toyota Land Cruiser 90, bet sake, kad pravazumas ne koks, o TLC 120 (siuo metu per brangu kaip antrai seimos masinai).

 

A.

 

Viskam ką minėjai, Nissan Patrol tinka. O Toyota Land Cruiser 90 gal ir geresnis sprendimas, tik čia Lietuvoeje tai brangiau. O dėl pravažumo, tai kalnuose kietas gruntas. Svarbu sukimo momentas tada.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, gal galite pasakyti skirtumus tarp TLC 90 ir NP 3.0TD (sukimo momentas, kW, etc.). Beje TLC 90 dauguma cia su automatine greiciu deze (truputi bijau visureigio automato), o su mechanine greiciu deze ju ridos apie 250.000km (1999-2002).

 

A.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, gal galite pasakyti skirtumus tarp TLC 90 ir NP 3.0TD (sukimo momentas, kW, etc.). Beje TLC 90 dauguma cia su automatine greiciu deze (truputi bijau visureigio automato), o su mechanine greiciu deze ju ridos apie 250.000km (1999-2002).

 

A.

 

Viskas panašiai :D

O automatinė greičių dėžė greičiau privalumas.

To tikrai nereikia bijoti.

Metas vėlus, laikas ilsėtis. Sėkmės pasirenkant. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Gal ir kvailokas klausimas,bet kad labai jau idomu pasidare-ar tinka GR-as greituminiam vaziavimo rezimui,pavyzdziui autostradoje 130 km. ir daugiau?Vis tik nemaza masina,sunki,be to dyzelis-ar ne per dideles apkrovos jam tokiu rezimu?Vien isvaizda sako,kad tai tikras monstras,o ne SUVas!Aciu!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho,koks Radvydas kategoriskas-ir nubausti,ir dar teises atimti zada! :shock: Zinoma,as pajuokavau!Paprasciausiai as visada vaziuoju tvarkingai,kiek leidziama,+ iki 10 km. virsaus-mieste apie 60,autostradoje-apie 140.Bauda mokejau labai seniai,gal pries kokius 5 metus-vadinasi,vaziuoju tvarkingai :P Apie PATROL panasiai ir galvojau,kad jis ne greikeliui skirtas,tik norejau tai isgirsti is kompetetingu zmoniu-del ko visiems pasisakiusiems ir dekoju!Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jei pakaba tvarkoj, ratai neguzuoti ir gerai isbalansuoti, jei kelias tiesus, neslidus ir pan. galima ir greiciau...

As su savo seneliu daznai prasipuciu ir iki 140, o kreiserinis greitis 120 jam normalus. Laiko kaip visada nera, o medzioklen veluoti negali, tai ir tenka paspausti... aisku ne mieste... mieste pas mane greitis nedaugiau 65.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Norom nenorom vel sugriztu prie sitos temos-sakykit,kaip cia yra-prie kas ketvirto,penkto parduodamo NP skelbimo(kad ir tame paciame AUTOPLIUSe)parasytas komentaras:variklio defektas!Ir nesvarbu-2,8tdi ar 3,0 tdi-ar cia varikliai ju tokie netike,ar paprasciausiai per silpni tokiam namui ant ratu ir neatlaiko kruvio?! :shock: Klausiu,nes prie jokios kitos markes ar modelio neteko matyti tiek daug tu "variklio defektu"!Is anksto dekoju uz issakytas mintis!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiškia tie, kur neparašyti, jau sutaisyti :D

 

Palygink kainas http://www.mobile.de ir autopliuse, pamatysi skirtumą.

 

Manau gal ir apsimoka pirkti 3,0 su gedimu, nes gedimai dažniausiai tie patys - pradega stumokliai,

tai susidedi visu nauju (vieno kaina virš 500 Lt.) ir žinosi su kuo važiuoji.(tikiuosi ir stūmokliai gal jau geresni padaryti, nes NISSANas apie bėdą tikrai žino)

Nes jei ir pirksi brangiai be gedimo, tai nežinosi, kokių turi mikroįtrūkimų tavo stūmokliai ir kada sudegs galutinai.

Bet aišku iš tokios patirties, Patrol 3,0 tai mašina su kuria toli nuo namų važiouti negali :D

Kaip sako kolega, gali važiuoti tiek, kad matytųsi cukraus fabriko kaminas :D:D

 

Kas dėl 2,8, tai variklis turi įvairesnių ligų - ir galvoj ir apačioje, bet mano patyrimu,

jei nupirksi geru neremontuot varikliu ir jo neperkaitinsi, keisi tepalus, per daug negainiosi, tai važiuosi ilgai ir laimingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiškia tie, kur neparašyti, jau sutaisyti :D

 

Palygink kainas http://www.mobile.de ir autopliuse, pamatysi skirtumą.

 

Manau gal ir apsimoka pirkti 3,0 su gedimu, nes gedimai dažniausiai tie patys - pradega stumokliai,

tai susidedi visu nauju (vieno kaina virš 500 Lt.) ir žinosi su kuo važiuoji.(tikiuosi ir stūmokliai gal jau geresni padaryti, nes NISSANas apie bėdą tikrai žino)

Nes jei ir pirksi brangiai be gedimo, tai nežinosi, kokių turi mikroįtrūkimų tavo stūmokliai ir kada sudegs galutinai.

Bet aišku iš tokios patirties, Patrol 3,0 tai mašina su kuria toli nuo namų važiouti negali :D

Kaip sako kolega, gali važiuoti tiek, kad matytųsi cukraus fabriko kaminas :D:D

 

Kas dėl 2,8, tai variklis turi įvairesnių ligų - ir galvoj ir apačioje, bet mano patyrimu,

jei nupirksi geru neremontuot varikliu ir jo neperkaitinsi, keisi tepalus, per daug negainiosi, tai važiuosi ilgai ir laimingai.

Juozas-turi gera humoro jausma-gerai pavarei su cukraus fabriko kaminu :lol: !O jei rimciau,tai as nusivyles-kur tada pazangiosios japonu technologijos ir legendiniai japoniski kokybe ir patikimumas?Kazkodel TLC tokiu problemu neturi,o ir kainuoja labai panasiai(as kalbu apie ta modeli,kur ejo iki 2002 metu,dyzeliniu 3,0 varikliu,kuri paskui pakeite "Prado",tik,deja,nezinau,kaip jis vadinasi :oops: )Zodziu,NISSAN stipriai nuvyle...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkodel TLC tokiu problemu neturi,o ir kainuoja labai panasiai(as kalbu apie ta modeli,kur ejo iki 2002 metu,dyzeliniu 3,0 varikliu,kuri paskui pakeite "Prado",tik,deja,nezinau,kaip jis vadinasi :oops: )quote]

 

Nepamirškim, kad ta TLC neturi nedalomo tilto priekyje, ką turi Patrol, o jei turėtų tai kainuotų žymiai daugiau :shock:

 

O šiaip mano kolega prarado pasitikėjima ir ta naująja TLC 120,

prie 50.000 km, pasidarė kažkas su purkštukais ar tai kuro sistema,

ir mašina pradėjo neklausyt gazo, per ką jį Italijoje vos fūra nenunešė,

tai gražino mašiną į autohausą, nes prarado pasitikėjimą ir nusipirko X5

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.