Pereiti prie turinio

land rover Discovery silnos vietos


Mantukas

Rekomenduojami pranešimai

O kokia eksplotavimo kaina metam?

Baika tokia,turiu trumpa potekste apie LR Defender iki 98m ;) ;)(nelabai daug skyriasi nuo Diskotekos) :

rato guolis-110 lt,tinka ir priekiui ir galui!tyliu apie Patrol,TLC ir etc!

galines kaladeles nuo 45 lt, NP Patrol 160lt(birzai)

sailent blokai priekiniai:100lt

priekinio tilto slaunu gumos 40lt

sankabos komplektas((Britpart)diskatorius,sankabos diskas ir isminamas)420lt

Spyruokles amortikai HD((Britpart)heavy duty) polnyj komplekt 1100lt

...manau pats brangiausias navarotas LR tai ratlankiai,jei noretum 8" r16 ratlankiu reiktu atsisveikint su mazdaug 1200lt(nauji is magazyno)

tad brolau,maziau klausyk vadybininku nuomoniu,o realiai pakalbek su vartotoju ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

200 zymiai patikimesnis uz 300, vien del vandens siurblio konstrukcijos, pas 300 ji turi tokia uzprogramuota konstrukcine beda, kad jos vidine sparnuote po kurio laiko pradeda prasisukineti aplink savo asi, ko pasekoje, dauguma situ varikliu buna perkaitinti, pas 200 situ problemu nera. Pas 200 visi isoriniai dirzai eina atskiri kiekvienam agregatui, jei nutruksta kazkuris kelioneje, lengvai keiciami, parenkami bet kurioje parduotuveje, o jei nutruko ne pats svarbiausias, kelione laikinai, galima testi ir be jo, ko nepasakyciau apie 300, nes ten eina 7 juostu vienas dirzas per visus agregatus, ir netgi atsilaisvinus hidrauliniam dirzo itempejui, kelione toliau neimanoma. Generatorius pas 200 yra uzdaras, patikimas, nebijantis vandens ("Lucas") , o pas 300 yra atviras kaip korys, neatsparus dregmei ir ytin brangus remonte, praktiskai neremontuojamas- vienkartinis ("Magneti Marelli"). Galiniai zibintai pas 200 yra aukstai ir yra sunkiai pazeidziami, o pas 300 jie papildomai jau yra bamperyje, kur yra pazeidziami korozijos ir plius pastoviai sudauzomi, nes randasi per zemai.

kiek girdejes X5 iki tam tikru metu turejo problema su galine pakaba:klisdavo ratai..

su MP III kazkas panasaus..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

baikit peštis, biržietis jau atsiprašė...

 

p.s. dėl remonto pigumo detalių - norit tikėkit norit ne, bet mano draugai Lenkijoje turintys LR servisus (patys džipiorai, konstruktoriai) klientam su savo detalėmis iš "Britpart" - garantijų jokių nesuteikia... taigi vaikydamiesi pigumo nepakliukit ant pakartotino remonto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

supratau kad cia daugiau informacijos apie senesnius LR, taciau, gal kam teko susidurti su LR Discovery III ? Ar kas be Sostenos remonuoja pakabas, ir visa kita? Svarsatu pirkti, tad bent kiek daugiau pazinti norisi pries tai.

Jeigu skaitai rusiškai, daug informacijos gali rasti jų forumuose, ten LR populiarus. Pvz. http://www.lrfaq.ru/models/d3/, http://lrforum.ru/forum/39-%d0%ba%d0%bb%d1%83%d0%b1-disco-3/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

supratau kad cia daugiau informacijos apie senesnius LR, taciau, gal kam teko susidurti su LR Discovery III ? Ar kas be Sostenos remonuoja pakabas, ir visa kita? Svarsatu pirkti, tad bent kiek daugiau pazinti norisi pries tai.

Discovery 3 ira tas pats Range Rover Sport tik kebulas kitas uzdetas .Remontoju ir turiu iranga diagnostikai :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą: maniškis tarnybinis 2005 m. LR Defender 130, jei teisingai suprantu, aprūpintas nuolatine visų ratų pavara, + centrinio diff. lock ir palėtintoju. O Discovery irgi taip pat? Ar galima nuolatinę visų ratų pavarą turinčiam auto atskirai sukti tik vieną ašį, kaip praeidinėjant TA tikrina stabdžius?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą: maniškis tarnybinis 2005 m. LR Defender 130, jei teisingai suprantu, aprūpintas nuolatine visų ratų pavara, + centrinio diff. lock ir palėtintoju. O Discovery irgi taip pat? Ar galima nuolatinę visų ratų pavarą turinčiam auto atskirai sukti tik vieną ašį, kaip praeidinėjant TA tikrina stabdžius?

Discovery I taip pat nuolatinė visų ratų pavara, t.y. "full-time", diferencialo blokavimas ir palėtinta pavara. Kadangi yra tarpašinis diferencialas, tai tikrinti stabdžius per TA nekyla jokių problemų. Bėda būtų tik užblokaus tarpašinį diferencialą, o dabar gali sukti nors ir po vieną ratą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Mano patirtis.

Turiu 1998 m. Discovery 2.5 TDI. Patikima, pakankamai konfartabili mašina. Praktiškai nėra elektronikos tad jos gedimai reti. Variklis kaip traktorius - paprastas, patikimas, bet nemėgsta sūkių (nelankstus). Tačiau kaip džipui sveriančiam 2 tonas - ekonomiškas (vidurkis 10 l. dyzelio/100 km). Varikliui tinka mineralinis tepalas. Lengvai pasiduoda offroudiniams patobulinimams - ašys nedalomos (pats to nedariau). Yra palėtintojas, centrinis diferencialo blokavimas. Deja nėra ašies aklino blokavimo, bet yra papildomai pirkti tokie komplektai tam. Agregatai ir varžtai 3x dydžio paprastos mašinos. Minusai - mėgsta rūdis, tad antikorozinis papildomas padengimas būtinas. Vairo stiprintuvas ne pats patikimiausias, pradeda leisti dažnai tepalą, matyt todėl, kad gauna smarkokai kelio nelygumų smūgius kurie jaučiasi ir vairaratyje (remontas kainavo 350 lt.). Todėl turi būti griežtai laikomasi gamintojo rekomendacijų dėl oro slėgio padangose - o jis rekomenduojamas nedidelis (235/70 R16 padangom: priekyje 1.8, gale, 2.3 atm.). Dažnokai problema - vakuminio stabdžių būgno nesandarumas, stabdžių siurbliuko nepakankamas oro tiekimas į sistemą. Žiemą sunkiai suka starteris, nors ir variklio sistemoje sintetinis tepalas - matyt starterio apvijos į pabaigą (apie šią problemą girdėti ir iš kitų turėtojų šio modelio).Ilgom kelionėm nelabai tinka. Nors važiavimo komfortas vidutinis, tačiau su šiuo varikliu mašina lėta ir tai ilgesnėje kelionėje vargina. Variklis galėtų būti galingesnis nes tokio svorio mašinai tai labai jaučiama. Kaip džipo prošvaisa mažoka, bet kaip minėta lengvai pasiduoda ofraudiniams tobulinimams (bet dėti didesnius ratus ir kitus tobulinimus geriau su 3.5 ar 3.9 benzininiais galingais varikliais. Dalių iškart nenusipirksi nuėjęs į aut. d. parduotuvę - reikia užsakinėti, nors yra tuo besispecelizuojančių firmelių - ten jų galima rasti ir neužsisakant (nors įvairiai). Kėbulas aukštas o provėža palyginus siaura - atsargiai posūkiuose ir didesniuose reljefo posvyriuose dėl virtimo. Nors trumpas, bet dėl nedalomų ašių apsisukimo spindulys labai didelis, tad mieste aikštelėje manevruoti sudėtinga. Važiuojant jauti, kadbekeliai, 80-90 proc. šeimai, 95 proc. tampymui sunkių priekabų. Taigi čia anglai norėjo kompromiso. Jį padarė.TAitvirtas, paprastas, vidutiniškai komfortiškas, vidutiniškai tinkamas bekeliai, šeimai daugiau, ekonomiškas, lėtokas, silpnokas dyzelinis variklis, yra tam tikrų nepagrindinių agregatų techninių silpnų vietų.

Taigi. Pliusai: paprastas, tvirtas, ima nedaug kuro, tinka šeimai, pakankamai komfortiškas, neužklimsi užpustytame kelyje kur subaru ant dugno sėda, patemsi apie 2-3 t. sveriančią priekabą su kroviniu, patikimas variklis.

Rūdija dugnas, rėmas, po kilimėliais, lėtas, silpnokas variklis, mažoka prošvaisa, didelis apsisukimo spindulys, turi tam tikrų techninių silpnų vietų.

Redagavo Irklininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.