Pereiti prie turinio

terano II 2.7TD silpnos vietos


Rekomenduojami pranešimai

sveiki, yra galimybe isigyti su nebloga rida trumpa tII. tiesiog pastebejau kad visos mechanines dehzes labai grait isperkamos ir kaina nejuokinga. apie varikli tai pat :) . so idomu ar lengvai vazhinejant ir nelendant i purvus iki puses jos irgi nelaiko? malonu butu jei paisdalintumet savo patirtim..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kas liecia greiciu dezes tai tas tiesa jos megsta byreti net nelendant i mesla ir daugelio nuomone tai vyksta todel kad technodogiskai tepalo uzpylimo kamstis yra padarytas per zemai ir per mazai gauna tepalo tam galima pabandyti uzbegti uz akiu per virsu (nuemus riciaga) ipilti dar bent koki litra tepalo. Kad kam butu subyrejusi razdatke neteko girdeti varikliai ju kantrus kaip velniai o siaip tai daugiau smulkmenos kaip ir bet kokiai masinai megsta stabdziu stiprintuvai pareiti pagrindinis sankabos cilindras daugiau nezinau per tris metus kiek su tokiu modeliu vazineju kitokiu rimtesniu bedu neturejau. Tik va sitie modeliai kurie eina nuo 96m su TDI varikliais tai nekokie (cia mano asmenine nuomone ir patirtis) kiek teko ziureti tokiu nei vieno nemaciau su greziai dirbanciu varikliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kas liecia greiciu dezes tai tas tiesa jos megsta byreti net nelendant i mesla ir daugelio nuomone tai vyksta todel kad technodogiskai tepalo uzpylimo kamstis yra padarytas per zemai ir per mazai gauna daugiau nezinau per tris metus kiek su tokiu modeliu kiek teko ziureti tokiu nei vieno nemaciau su greziai dirbanciu varikliu.

 

 

radau panasiu minciu ir uzhsineio forumuose..beje tepalas dezhej keiciasi?? ar tik papildomas lygis?

 

 

If you want your 5 speed to live longer they have a built in prob with them the filler plug was cast way to low to have the correct amount of oil put into them drain ur oil n fill it up through the gear lever with the correct amount of oil n u wont have probs

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

malonu butu jei paisdalintumet savo patirtim..

beveik pas visus NT I IR NT II tos pacios ligos..., ziurek priekinius kebulo lanzeronus, jie megsta del vibracijos ir pasedusiu kebulo pagalviu atitrukt nu kebulo, rudyja slenksciai, rudyja galines kebulo atramines pagalves, beveik pas visus rasi parudyjusi dugna po galinem sedynem, variklis lyg ir nieko ... kaitinimo zvakiu reliu laidu sujungimu fiskes megsta oksiduotis, ko pasekoje blogai dirba kaitinimo zvakes... siaip lyg ir viskas, kai kas anksciau pamineta, beje jei deze dar nesubyrejo ir neuzia, pilk daugiau tepalo... visa kita daug maz laiko ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

malonu butu jei paisdalintumet savo patirtim..

beveik pas visus NT I IR NT II tos pacios ligos..., ziurek priekinius kebulo lanzeronus, jie megsta del vibracijos ir pasedusiu kebulo pagalviu atitrukt nu kebulo, rudyja slenksciai, rudyja galines kebulo atramines pagalves, beveik pas visus rasi parudyjusi dugna po galinem sedynem, variklis lyg ir nieko ... kaitinimo zvakiu reliu laidu sujungimu fiskes megsta oksiduotis, ko pasekoje blogai dirba kaitinimo zvakes... siaip lyg ir viskas, kai kas anksciau pamineta, beje jei deze dar nesubyrejo ir neuzia, pilk daugiau tepalo... visa kita daug maz laiko ...

 

tas daugiau tai kiek :), ty. per pavaru svirti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

turejau viena toki daugiau nebenoriu pardaviau ir vel nusipirkai senesnio modelio jis daug paprastesnis. Turejau bedu su varikliu ar tai su dar kuo net nezinau nes niekas negalejo rasti ligos ir po to kai pardaviau pradzioj galvojau imti kita toki bet kiek turgui ziurejau visi su tokia pat beda kas ten per beda nezinau bet jauciu kad kuro siurblys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Mano 98 m dviduris 2.7 tdi variklis dirba kaip laikrodukas jokiu bedu neturejau (tik ekonomiskumu nepasizimi kai toks piplys mieste suniamnio 14 litru tai manau daugoka :roll: ),nors tik metus vazineju,uztat turiu bedu su pakaba galiniai salenblokai kaskodel labai nelaiko (o ju ten daug)ir neperku paciu pigiausiu,tai vienas tai kitas nuplysta visiskai,nors po griovius nevazineju.nu aisku vairo stiprintuvas bega o seip tai tikrai patogus ir neblogas masiniukas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane viskas ciki piki NT I, 2.7TD, isskyrus generatoriaus angliukus,kurie dyla greitai kadangi inkaras suestas,bet sendiena ir ta problema issprendziau idejes nauja generatoriu :lol: deze irgi laiko nors ir automatine,ant lietuvos nemaciau nei vieno NT I ,2.7 TD automato,butu kazka idomu suzinot irgi .. tepaliukas kaip gintaras,nors pralekta su juo nemazai,net i lietuva zuvazineta buvo :shock:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu bedu su pakaba galiniai salenblokai kaskodel labai nelaiko (o ju ten daug)ir neperku paciu pigiausiu,tai vienas tai kitas nuplysta visiskai,nors po griovius nevazineju.

gal juos neteisingai uzverzei.... pakeitus sailentus nuleidi auto ant lygios vietos ir tik tada uzverzk varstus, nes jei uzverzimas bus darytas ant pakeltos auto, tai sailentai veiks tik i viena puse, ko pasekoje juos prasuks ir vel bus keitimas per nauja . Siaip negirdejau, kad pas NTI/II galiniai sailentai byretu, as sau keiciau vien del to, kad perinkinejau visa vaziuokle naujai, galiniai buvo dar visai neblogi ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu as jau ketvirtus metus vazineju su terranais tai teko keisti tik karta ir tai tik priekinius atraminius salenblokus del to kad ten jie statosi i tokia lekstele tai va ta lekstele buvo visa surudijusi del to suede gumas[/b][/i]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo del salenbloku cia gera minti davei aciu tikrai nebuciau pagalvojes,o beto kai ne pats darau o servisas tai tikejausi kad gerai padarys.Gal galit parekomenduot vilniuje servisa kur dirbtu patyre visureigiu meistrai :roll: ,ir prie to pacio paklausiu gal kas issamiau papasakos apie priekiniu guoliu keitima :D nes po pakeitimo po menesio jie parejo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bet jau kuro sanaudos tai :shock: :shock: :shock:
:shock:

Kaip pavyzdi pas mane keturduris tai jis siek tiek sunkesnis nei tavo o valgo mieste 10,6 + - autostradoj panasiai kazkaip nejauciu skirtumo tarp autostrados ir miesto. Taigi daryk isvadas kazkur kazkas ne taip pas tave

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

,ir prie to pacio paklausiu gal kas issamiau papasakos apie priekiniu guoliu keitima :D nes po pakeitimo po menesio jie parejo :)

 

paskaityk cia , nors ir rasoma apie NTI bet praktiskai viskas stas pats ir NTII http://terrano.irk.ru/2006/01/20/zamena ... lenke.html

 

jei rasi kame beda sakyk :) nes itariu pas mane irgi perdaug ryja..aisku siek tiek daugiau normos manau turetu but nes 31 AllTerrainai uzdeti. Beje matavau su GPS'u tai su 31" spidiko parodymai geri! net keista.

 

tam rusu forume radau tema del ryjimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu cliff nebloga nuoroda tik su rusu kalba sunkiai sekasi skaityt :D bet kiek supratau tai juos butina sutept papildomau,tai man reiskias nieks nesutepe ir manuo guoliam vamzdets,nelabai tikiu kad buciau du guolius is skirtingu pardotuviu brokuotus nusipirkes,reiskias brokuotas meistras pasitaike :evil:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.