Pereiti prie turinio

Patrol GR 1999 4WD valdymas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gerbiamieji,

prispaudus aplinkybėms įsisgijau visureigį - 1999tų Patrolą, 2.8 TD.

Neslėpsiu , jog vairuotojas iš manęs nėr kietas, tad paprašysiu Jūsų papasakot šiek tiek apie šio modelio valdymo ypatumus.

Konkrečiai domina 4WD perjunginėjimai - iš 2H į 4H perjungt moku, bet kaip perjungt į palėtintoją 4L tai neaišku - gal jungiant spaust svirtį žemyn ar dar kažkaip (matyt taip ir yra pagal manuale rastą paveiksliuką, ale negaliu dabar išbandyt - automašina kitam miesto gale)? bo matau jog per sniegą minkštom pievom judant su 4H lyg per mažai galios.

Kitas dalykas - ar ten automatiškai susiblokuoja visi keturi varomi įjungus 4H + DifLock rankenėlę pasukus, ar reikia ant priekinių ratų persukt hubus? o kaip su galiniais tada - nesiblokuoja visai, ar automatiškai blokuojas, nes hubų ten nėr?

Dif lock kada naudot kada ne, kokią funkciją jis atlieka?

Kitas dalykas - variklis kuriasi šaltas geriau nei karštas. Ale kiek čia forume varčiau, panašu jog nespėliojus reikk nuvežt auto į 'Vikrus', Naugarduko g. 96 patikrai.

Dar kažkokių patarimų šio Patrulio eksploatacijos tema?

 

dėkui už išsamius ir ne itin smerkiančius neišmanymą atsakymus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tap tikrai taip jai automatas veikia ir nezadi vaziot nekur i pelkes tai tau ju uzteks ilgam. diflocka gali jungti ir ven su galiniu tiltu, tik ant sauso ir kieto pavirsiaus ne sugalvok sukinetis nes kazka sulauzisi(pusasi ar diferinciala) jai jis veikia :). pas visus standartinius patrolus jai yra diflockas kartu sukasi 3 ratai (ijungus preki ir difloka galinio tilto) nesvarbu su 4H ar 4L. kad ijungti 4L reikia paspaust svirti i apacia ir traukti atgal iki galo nes tarp 4H ir 4L yra dar neitralke. ir sveikiau viska jungt ir isjunginet sustojus. patarimas is praktikos jai galvoi kad nepravaziosi su vienu tiltu jung iskart antra ir tada bandik :). jai isvis nesitiki ir neturi is kur laukt pagalbos geriau isvis nevaziot ten. patarle kuo geresnis dzipas tuo toliau iki traktariaus :)

P.S. savo dzipo galimibes pazinsi su laiku :) linksmai vazinek ir bandik

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tap tikrai taip jai automatas veikia ir nezadi vaziot nekur i pelkes tai tau ju uzteks ilgam. diflocka gali jungti ir ven su galiniu tiltu, tik ant sauso ir kieto pavirsiaus ne sugalvok sukinetis nes kazka sulauzisi(pusasi ar diferinciala) jai jis veikia :). pas visus standartinius patrolus jai yra diflockas kartu sukasi 3 ratai (ijungus preki ir difloka galinio tilto) nesvarbu su 4H ar 4L. kad ijungti 4L reikia paspaust svirti i apacia ir traukti atgal iki galo nes tarp 4H ir 4L yra dar neitralke. ir sveikiau viska jungt ir isjunginet sustojus. patarimas is praktikos jai galvoi kad nepravaziosi su vienu tiltu jung iskart antra ir tada bandik :). jai isvis nesitiki ir neturi is kur laukt pagalbos geriau isvis nevaziot ten. patarle kuo geresnis dzipas tuo toliau iki traktariaus :)

P.S. savo dzipo galimibes pazinsi su laiku :) linksmai vazinek ir bandik

aha, aišku, tai išeina taip, kad diflocką galima jungti tik tada, kai planuoji važiuot tiesiai ir nėmaž nesukiot vairo, nesvarbu ar ant asfalto ar pievoje? ar važiuot sukinėjantis galima , tik svarbu tuo metu kai jungi, kad būtų tiesūs ratai (kaip tik taip skaitydamas manual'ą buvau supratęs)?

Beje, paspaudžiant greičiau pirma ar antra pavara per pievą su 4H pradeda pypsėt signalas, panašus į tą , kai sėdi neprisisegęs diržų. Čia priminimas, kad nepamirštum jog su įjungtu 4WD važiuoji, ar kažkas kito?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.