Herkus Sukurta Sausio 23, 2012 Dalintis Sukurta Sausio 23, 2012 Sveiki, gerbiamieji,prispaudus aplinkybėms įsisgijau visureigį - 1999tų Patrolą, 2.8 TD. Neslėpsiu , jog vairuotojas iš manęs nėr kietas, tad paprašysiu Jūsų papasakot šiek tiek apie šio modelio valdymo ypatumus.Konkrečiai domina 4WD perjunginėjimai - iš 2H į 4H perjungt moku, bet kaip perjungt į palėtintoją 4L tai neaišku - gal jungiant spaust svirtį žemyn ar dar kažkaip (matyt taip ir yra pagal manuale rastą paveiksliuką, ale negaliu dabar išbandyt - automašina kitam miesto gale)? bo matau jog per sniegą minkštom pievom judant su 4H lyg per mažai galios. Kitas dalykas - ar ten automatiškai susiblokuoja visi keturi varomi įjungus 4H + DifLock rankenėlę pasukus, ar reikia ant priekinių ratų persukt hubus? o kaip su galiniais tada - nesiblokuoja visai, ar automatiškai blokuojas, nes hubų ten nėr? Dif lock kada naudot kada ne, kokią funkciją jis atlieka?Kitas dalykas - variklis kuriasi šaltas geriau nei karštas. Ale kiek čia forume varčiau, panašu jog nespėliojus reikk nuvežt auto į 'Vikrus', Naugarduko g. 96 patikrai. Dar kažkokių patarimų šio Patrulio eksploatacijos tema? dėkui už išsamius ir ne itin smerkiančius neišmanymą atsakymus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kests Atrašyta Sausio 23, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2012 manau geriausia tau butu paciam isvaziuot is pajunginet ten viska ka randi ir nebekils klausimu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wialnias Atrašyta Sausio 23, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2012 visu pirma neklausyk tu kurie sako, kad blokuojasi visi 4 ratai, ir jeigu habai automatiniai nieko su raktu nesukinek cia is patirties sakau, po visokiu krutu dzipistu patarimu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
awdfan Atrašyta Sausio 23, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2012 tap tikrai taip jai automatas veikia ir nezadi vaziot nekur i pelkes tai tau ju uzteks ilgam. diflocka gali jungti ir ven su galiniu tiltu, tik ant sauso ir kieto pavirsiaus ne sugalvok sukinetis nes kazka sulauzisi(pusasi ar diferinciala) jai jis veikia . pas visus standartinius patrolus jai yra diflockas kartu sukasi 3 ratai (ijungus preki ir difloka galinio tilto) nesvarbu su 4H ar 4L. kad ijungti 4L reikia paspaust svirti i apacia ir traukti atgal iki galo nes tarp 4H ir 4L yra dar neitralke. ir sveikiau viska jungt ir isjunginet sustojus. patarimas is praktikos jai galvoi kad nepravaziosi su vienu tiltu jung iskart antra ir tada bandik . jai isvis nesitiki ir neturi is kur laukt pagalbos geriau isvis nevaziot ten. patarle kuo geresnis dzipas tuo toliau iki traktariaus P.S. savo dzipo galimibes pazinsi su laiku linksmai vazinek ir bandik Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Herkus Atrašyta Sausio 23, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2012 tap tikrai taip jai automatas veikia ir nezadi vaziot nekur i pelkes tai tau ju uzteks ilgam. diflocka gali jungti ir ven su galiniu tiltu, tik ant sauso ir kieto pavirsiaus ne sugalvok sukinetis nes kazka sulauzisi(pusasi ar diferinciala) jai jis veikia . pas visus standartinius patrolus jai yra diflockas kartu sukasi 3 ratai (ijungus preki ir difloka galinio tilto) nesvarbu su 4H ar 4L. kad ijungti 4L reikia paspaust svirti i apacia ir traukti atgal iki galo nes tarp 4H ir 4L yra dar neitralke. ir sveikiau viska jungt ir isjunginet sustojus. patarimas is praktikos jai galvoi kad nepravaziosi su vienu tiltu jung iskart antra ir tada bandik . jai isvis nesitiki ir neturi is kur laukt pagalbos geriau isvis nevaziot ten. patarle kuo geresnis dzipas tuo toliau iki traktariaus P.S. savo dzipo galimibes pazinsi su laiku linksmai vazinek ir bandikaha, aišku, tai išeina taip, kad diflocką galima jungti tik tada, kai planuoji važiuot tiesiai ir nėmaž nesukiot vairo, nesvarbu ar ant asfalto ar pievoje? ar važiuot sukinėjantis galima , tik svarbu tuo metu kai jungi, kad būtų tiesūs ratai (kaip tik taip skaitydamas manual'ą buvau supratęs)?Beje, paspaudžiant greičiau pirma ar antra pavara per pievą su 4H pradeda pypsėt signalas, panašus į tą , kai sėdi neprisisegęs diržų. Čia priminimas, kad nepamirštum jog su įjungtu 4WD važiuoji, ar kažkas kito? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wialnias Atrašyta Sausio 23, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2012 o kam ant asvalto blokuot galini tilta p.s. jeigu pypsi tai ir diflocka ijunges reiskia esi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miniuxx Atrašyta Sausio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 sveiki. prie to paties norejau paklausti,kai NP GR Y61 svirti perjungi is 2H i 4H ar blokuojasi centrinis difas,kaip pas mp2 super selekt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 sveiki. prie to paties norejau paklausti,kai NP GR Y61 svirti perjungi is 2H i 4H ar blokuojasi centrinis difas,kaip pas mp2 super selekt?Ne,pas ji part time. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miniuxx Atrašyta Sausio 25, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2012 Aisku.aciu uz info Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar