Sveiki, gerbiamieji, prispaudus aplinkybėms įsisgijau visureigį - 1999tų Patrolą, 2.8 TD. Neslėpsiu , jog vairuotojas iš manęs nėr kietas, tad paprašysiu Jūsų papasakot šiek tiek apie šio modelio valdymo ypatumus. Konkrečiai domina 4WD perjunginėjimai - iš 2H į 4H perjungt moku, bet kaip perjungt į palėtintoją 4L tai neaišku - gal jungiant spaust svirtį žemyn ar dar kažkaip (matyt taip ir yra pagal manuale rastą paveiksliuką, ale negaliu dabar išbandyt - automašina kitam miesto gale)? bo matau jog per sniegą minkštom pievom judant su 4H lyg per mažai galios. Kitas dalykas - ar ten automatiškai susiblokuoja visi keturi varomi įjungus 4H + DifLock rankenėlę pasukus, ar reikia ant priekinių ratų persukt hubus? o kaip su galiniais tada - nesiblokuoja visai, ar automatiškai blokuojas, nes hubų ten nėr? Dif lock kada naudot kada ne, kokią funkciją jis atlieka? Kitas dalykas - variklis kuriasi šaltas geriau nei karštas. Ale kiek čia forume varčiau, panašu jog nespėliojus reikk nuvežt auto į 'Vikrus', Naugarduko g. 96 patikrai. Dar kažkokių patarimų šio Patrulio eksploatacijos tema? dėkui už išsamius ir ne itin smerkiančius neišmanymą atsakymus