Pereiti prie turinio

front 2.8tdi Problemos po katalinimosi ant ledo


Rekomenduojami pranešimai

Jo apsukos mazos, uzlenkes dugna visad vedu.. nu siaip idomu kame cia reples man ir baisu keist tas zvakes nes jauciu kad visai neten problema, o melina duma meta jau uzvedus tau? imesiu ryt video kaip pas mane vedasi.. jai taipat tai dviese gal greiciau rasim kur cia pakastas gedimas, nes kuo salciau tuo sunkiau ima..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jo apsukos mazos, uzlenkes dugna visad vedu.. nu siaip idomu kame cia reples man ir baisu keist tas zvakes nes jauciu kad visai neten problema, o melina duma meta jau uzvedus tau? imesiu ryt video kaip pas mane vedasi.. jai taipat tai dviese gal greiciau rasim kur cia pakastas gedimas, nes kuo salciau tuo sunkiau ima..

 

Video butu ne pro sali.

Su dumais pas mane taip yra: kai uzkuri ismeta nedideli debesiuka pilko dumo. Po to palikus padirbti ant laisvu apsuku pradeda duminti baltais dumais. Bet dumai proto ribose. Pradejus vaziuoti po 2-3 min. viskas dingsta. Siltas uzsiveda vos tik perverti varikli. As galvoju, kad beda gali visgi buti su kuro nusedimu. Kaip ir rasiau pries tai poste, reiketu paeksperimentuot su tuo abratkes voztuvu. Bet kol kas nesiryztu kol turiu tik viena siurbli, o bolidas reikalingas kasdien vazinet.

Is viso butu gerai susitikt su kokiu 2.8 TDI fronteristu, kad leistu pasiziuret po kapotu kas ir kaip. Nes turiu dar keleta nepajungtu vakumo slanguciu. O schemos niekur kol kas nerandu.

Gal yra kas nors is Kauno su tokiu paciu traktorium, ar pats buni kada Kaune?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas ka apraset ir pas manes :( žvakės nepadėjo , sendien idejau golfini kuro filtra , pries ji pompa-kriaušę o pries pat siurbli atbulini vožtuvas , žiūrėsiu vakare kaip kursis? o del automatinio patsoso esu sumąstė koki trosiuka mechanini i vidu atsivesti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sendien prastovejo 8h tai užsivedė kaip vasara , bet apsukas vistiek reikejo su gazo pedalu sukelt , žiūrėsiu kaip ryte kursis?

 

Nu va lauksim, lauksim, ziniu... O as jau kazkaip pradejau galvoti kad variklio kompresija viso ko priezastis. SIaip aisku ne stebuklas 28 maziausia kazkuriam cilindre, daba nepamenu. Bet faktas kad visi 4JB1-TC savininkai tiek LT tiek RUS turi tas pacias bedas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Video butu ne pro sali.

Su dumais pas mane taip yra: kai uzkuri ismeta nedideli debesiuka pilko dumo. Po to palikus padirbti ant laisvu apsuku pradeda duminti baltais dumais. Bet dumai proto ribose. Pradejus vaziuoti po 2-3 min. viskas dingsta. Siltas uzsiveda vos tik perverti varikli. As galvoju, kad beda gali visgi buti su kuro nusedimu. Kaip ir rasiau pries tai poste, reiketu paeksperimentuot su tuo abratkes voztuvu. Bet kol kas nesiryztu kol turiu tik viena siurbli, o bolidas reikalingas kasdien vazinet.

Is viso butu gerai susitikt su kokiu 2.8 TDI fronteristu, kad leistu pasiziuret po kapotu kas ir kaip. Nes turiu dar keleta nepajungtu vakumo slanguciu. O schemos niekur kol kas nerandu.

Gal yra kas nors is Kauno su tokiu paciu traktorium, ar pats buni kada Kaune?

 

Jo pas mane viskas irgi identiskai, deja kaune nebunu nebent pats kada i vln uzsuki ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laukiam ziniu :)

Sendien ryte apie -15 buvo tai reikejo kokia 10-15s pasukint starteri kol uzsikure :( vienu zodziu cia ne kuro nusedimas reik slieku ieskot kazkur kitur. Gal kas turit kokiu minciu? ar cia pas visus taip ar tik pas kelis?

Kas turit 2,8 OF rasot kuriasi lengvai ar ne? kad mazdaug statistika matytusi :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sendien ryte apie -15 buvo tai reikejo kokia 10-15s pasukint starteri kol uzsikure :( vienu zodziu cia ne kuro nusedimas reik slieku ieskot kazkur kitur. Gal kas turit kokiu minciu? ar cia pas visus taip ar tik pas kelis?

Kas turit 2,8 OF rasot kuriasi lengvai ar ne? kad mazdaug statistika matytusi :lol:

Pabandyk du kartus zvakes pakaitinti,turetu geriau kurtis,siaip 2,8 variklis lengvai kuriasi ir prie didesniu salciu,kada prie progos dar kompresija galima butu pasimatuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Giliai kapstot :)

Pasikartosiu: kiek sekundziu saltam syla pakaitinimo zvakes?

 

Pas mano tai taip :yjungus degimas pakaitinimo lempute uzgesta po 3-4 s,o rele suceksi dar po 9-8s.cia salta po atstojaus. Siandien netikrinau kompresijos,bet pastatem atbuliny voztuva ryt ryte bus matyt ar cia del kuro nusedimo.Taip pat bandysiu tiesiogiai zvakes kaitint ir vest.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mano tai taip :yjungus degimas pakaitinimo lempute uzgesta po 3-4 s,o rele suceksi dar po 9-8s.cia salta po atstojaus. Siandien netikrinau kompresijos,bet pastatem atbuliny voztuva ryt ryte bus matyt ar cia del kuro nusedimo.Taip pat bandysiu tiesiogiai zvakes kaitint ir vest.

Jei po 3-4 sek.gesta,tai per greit,ne trumpiau kaip 10sek. turi degti lempute,reliuska irgi po kokiu 10sek. atsijungia.Pries kurdamas pabandyk 2-3 kartus pakaitint zvakes,turi geriau kurtis.Su pakaitinimu pas tau beda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

klausimas senbuviams, ar negali būti kaltas siurblys, netinkamas degimo kampas, elektrinis paankstintojas("patsosas" ar kaip jį tenvadina) nuėjęs ar papraščiausiai plunžerinė pora į pabaigą :?:

Jei problema su uzvedimu islindo davus salciams,kaltininkai paprastai buna zvakiu pakaitinimas ir kompresija,paskui jau eina akumuliatorius,starteris,oras sistemoje ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei po 3-4 sek.gesta,tai per greit,ne trumpiau kaip 10sek. turi degti lempute,reliuska irgi po kokiu 10sek. atsijungia.Pries kurdamas pabandyk 2-3 kartus pakaitint zvakes,turi geriau kurtis.Su pakaitinimu pas tau beda.

 

tris sykius pakaitinu, prasuku 5-8 vertimus, vėl tris sykius pakaitinu ir prasuku 5-8 vertimus, trečia sykį 3 kartus pakaitinęs bandau užkurt ir vistiek sunkiai kuriasi, nežinau dėl ko bet įtariu siurblį, nes kelis sykius buvau kurą pabaigęs ir ant tuščio pagrojęs :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.