Pereiti prie turinio

Mirties taskas arba TDC


tunks

Rekomenduojami pranešimai

Ruosiuosi pasikeist paskirstymo dirzeli. Pas mane vienas dantratis turi buti ant metkes, o kitas tame TDC taske pagal manuala. Bet kiek cia guglinu nelabai randu kaip tiksliai nustatyt ta taska. Ar cia butinai reik nusiimt galva, kaip kitur raso, kad matyt kaip voztuvai vaiksto? Ar neuztektu pries nuimant senaji tiksliai pasizymet pozicijas , ir nauja uzdet tiksliai kaip buvo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nežinai kur mietkos tai daryk taip kaip ir minėjai - prieš nuimant žymiesi taškus (t.y. dediesi savas mietkas) ir naują diržą statai jau pagal jas. Dėl šventos ramybės po keitimo ranka prasuki veleną porą kartų ir vėl pasitikrini mietkas. Mietkas patarčiau dėt ne ant škyvo ir diržo o ant škyvo ir variklio - tada prasukus matai ar viskas teisingai surinkta.

 

P.s. O tos gamyklinės pagrindinai reikalingos kai variklį iš dėžutės surinkinėji nors ir diržo keitimo metu patartina bent ant vienos pasistatyt (veleno ar velenėlio) ba tada "nepabėga" paskyrstymo velenėlis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagal manuala 1. virsutini skriemuli nusistatai ant mietkos 2. apatini skriemuli ant TDC. 3. dedi dirza.

o kaip ta TDC suzinot neaisku. as irgi taip galvoju, kad reik pasizymet pozicijas ant skyvu ir motoro, ir tada bandyt gimdyti

Nu ir nafik tas tau TDC , nu kiba variklį iš dėžučių surinkinėji - atsižymėjai vietas , nuėmei diržą, uždėjai kitą, įtempei, pasitikrinai ar stovi tuose pačiuose vietuose, prasukai porą kartų veleną iš rankos, vėl pasitikrinai ar ant tų pačių mietkų škyvai sustojo, dedi dangčius ir laimingo kelio. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir nafik tas tau TDC , nu kiba variklį iš dėžučių surinkinėji - atsižymėjai vietas , nuėmei diržą, uždėjai kitą, įtempei, pasitikrinai ar stovi tuose pačiuose vietuose, prasukai porą kartų veleną iš rankos, vėl pasitikrinai ar ant tų pačių mietkų škyvai sustojo, dedi dangčius ir laimingo kelio. :rolleyes:

jo... tik jeigu pries tave, dirza keites meistras, buvo blogai isstates mietkas? tai ir toliau vazineji su neteisingom mietkom?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo... tik jeigu pries tave, dirza keites meistras, buvo blogai isstates mietkas? tai ir toliau vazineji su neteisingom mietkom?

Na jei jau prieš tai kažkas buvo supainiojęs mietkas tai kokiu mistiniu būdu ilgai ir sėkmingai važinėjo ta mašina :?: .

Beje , kai kuriuoms mašinoms diržą nepataikius per dantį anuos jau kurtis nenori, o per du jau ir vožtuvus lanksto.

Jei netiki tai gali ir pabandyt paekspermentuot ant savos mašinos o paskui rezultatais pasidalint su kitais ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei jau prieš tai kažkas buvo supainiojęs mietkas tai kokiu mistiniu būdu ilgai ir sėkmingai važinėjo ta mašina :?: .

Beje , kai kuriuoms mašinoms diržą nepataikius per dantį anuos jau kurtis nenori, o per du jau ir vožtuvus lanksto.

Jei netiki tai gali ir pabandyt paekspermentuot ant savos mašinos o paskui rezultatais pasidalint su kitais ;)

o tai ka per tavo praktika nebuvo ne vieno nepataikyto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai ka per tavo praktika nebuvo ne vieno nepataikyto?

Buvo, bet jie jau ne savo hodu iki manęs davažiuodavo.

Pats irgi neperseniausiai ant nepilno danties buvau "mazines" paskyrstymo velenėlį pagal sukimosi kryptį arba kitaip sakant užankstinęs (ranka prasisuko niekur nekibdamas)- gerai kad vožtuvai su svirtim buvo tai užkūrus ir gerai suktelėjus variklį užteko tik svirtis pakeist. tai kad jei nepataikysi dyzeliui veleno ir velenėlio ilgai nevažiuosi. Su kuro siurbliu truputį kitaip - prieškameriniai varikliai dar toleruoja nepataikyto per dantį siurblio (užsikuria bet dirba sunkiai), tiesioginio įpurškimo tokios klaidos neatleidžia (gali nevargt ba vistiek neužkūrsi) :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Pratesiant tema. nuardziau visa kas makalavos, ir atidares paskirstymo dirzelio gaubta pasistojo klausimas.

Jei apatini skriemuli pastatau ant mietkos(pirma fotke) tai virsutinis skriemulys yra gerokai i sona nuo mietkos(antra fotke)

tai daba ir galvoju, ar nauja dirzeli del lygiai kaip senas kad buvo ar visdelto ieskot siknoj viniu?

su senuoju dirzeliu vaziuojant jokiu problemu kaip ir nebuvo, trauka nesiskundziau. Is puses abaroto niekad nesivesdavo, tik is 3-4 apvertimu, bet tai gal buti ir seno akumo kalte, nes per 3 metus kiek as ta modeli valdau tai naujo akumo jis ir nemate, vis visokiu senienu atrasdavau.

kitas klausimas kiek reikia ta dirzeli itempti? dabartinis tai ten praktiskai be jokio itempimo yra

post-5079-13256021602029_thumb.jpg

post-5079-13256022686778_thumb.jpg

post-5079-13256024265735_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.