caika Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 o miške sukiotis tai nereikia? galą virint dar suprantu, bet priekį... neatrodo geras sprendimasjo miske ir po laukus reikia,bet nesisivaizduoju ant kiek tampa nevaldoma ta masina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 (redaguota) jei priekinio tilto nejungsi ir neuzrakinsi ratu tai nieko ir nenutiks. bet jei yjungsi prieky uzrakinsi ratus suksi abu pusasiai. (cia jei uzvirinsi). Redagavo Vasario 4, 2013 karlesasx Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
caika Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 jei priekinio tilto nejungsi ir neuzrakinsi ratu tai nieko ir nenutiks. bet jei yjungsi prieky uzrakinsi ratus suksi abu pusasiai. (cia jei uzvirinsi).apie tai as ir sneku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 su uzblokuotu priek tiltu, ir nesvarbu ar bus uzvirintas ar su normalia blokiruote yra labai ribotas vairo pasukamumas, bo kitaip granatos saudo kaip bites,,, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 su uzblokuotu priek tiltu, ir nesvarbu ar bus uzvirintas ar su normalia blokiruote yra labai ribotas vairo pasukamumas, bo kitaip granatos saudo kaip bites,,, :lol:/>faktiskai rekomenduojama apskritai nesukineti vairo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 jo cia gautusi kaip pas mersu kariskus blokuojasi pilanai ir vaziuojama tik tiesiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
caika Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 nebezinau virinti ar ne Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pauliuskdb Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 nebezinau virinti ar ne :lol:/>siulau geriau nevirinti priekinio, bet geriau uz virinti galini ir susideti piktas padangas ir eitu tas pajeras kaip zveriukas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 turint kita priekini tilta,galima eksperimentuoti,bet virint tikrai nesiulau nes kelias bus tik tiesiai, o jei kazkur neresis pasukt ar is pliurzus issokt, bus problematiska Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
caika Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 neidomu kad kelias tik tiesiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 turint kita priekini tilta,galima eksperimentuoti,bet virint tikrai nesiulau nes kelias bus tik tiesiai, o jei kazkur neresis pasukt ar is pliurzus issokt, bus problematiskaissokt bus galima!!! atjungei viena haba ir priekyje tik vienas varomas ratas!!! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Vasario 4, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2013 is tikro as pats kazkada svarsciau tokia teorija, bet nedariau to vien del to kad tenka pakankamai daznai vaziuoti 4x4 asfaltu t.y. apledejusiu keliu ir mieste maltis nuo nenuvalytu gatviu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
runer Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 Ka jus cia rasot galini uzvirinus varksi ant asvalto,masina tik griovem.O prieki uzvirinus atsijungi habus ir gaunasi normali masina,o grioviuose gaunasi kaip su rimta priekine blokiruote,atitinkamai ir vairavimas toks pats kaip uzblokuotu priekiniu tiltu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 Daugelis taip ir sake Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 Tai kad nebuvo rasoma jog yra mechaniniai habai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 Tai kad nebuvo rasoma jog yra mechaniniai habaibet uztat rasoma kad visai imanomas variantas su mechniniais habais... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
caika Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 bet uztat rasoma kad visai imanomas variantas su mechniniais habais...su automatiniais irgi imanoma Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Vasario 5, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2013 su automatiniais irgi imanoma :D/>bus negerai, sulauzysi... ilindus i provezas nebeisvaziuosi is ju.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Liepos 24, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2013 Klausimas ar yra kas realiai ardes Mitsubishi Pajero I ar II priekini tilta, kad galetu is praktikos (ne teoriskai) pasakyti ar priekinis reduktorius savo dydziu skiriasi nuo galinio tilto reduktoriaus. Klausiu todel, kad jeigu jie yra vienodo dydzio gal butu galimybe pastatyti vietoj paprasto blokuota reduktoriu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Liepos 25, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2013 As paskerdes dabar turiu priekini tilta neatitinka ten reduktorius plius koks tikslas turet blokuota prieki,masina vazius tiesiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Liepos 25, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2013 Netinka tai netinka. O tikslo tai niekas nesigaili kai auto turi blokiruotes prieki ir gali (pvz. MB Gelandewagen, ar kai susideda MB Unomog tiltus). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Liepos 25, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2013 na cia greiciau granatas reiks ties kiekviena pakatuske keist,bet kazka galima priburt gal ne 100% bet..... yra planu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Liepos 25, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2013 (redaguota) del granatu tai nebuciau toks pesimistas, taip kaip gale blokiruote jungiu ne priek kiekviena purvyna (bala) taip ir priekyje ne pries kiekviena jungciau. tik va kaip ideti ten ta blokuota reduktoriu.O atsakant į temos klausim tai MPI galinio tilto reduktorius zenkliai didesnis uz priekinį, todel jis fiziškai netilptų į priekinio tilto korpusą. Redagavo Birželio 8, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Liepos 26, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2013 chebra tada klausimas prie to pacio - uzblokavus 4x4 - 100 proc. sankaba ar razdatke nepalinkes ilgai gyventi ? nes pvz. simeksu sukibimas su tam tikrai gruntais yra didesnsi turbut nei sliku ant asfalto - i cia net 4 bus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Liepos 26, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2013 (redaguota) na gal "sveikatos" neprides tavo paminetiems aagregatams, bet nepabandes nezinosi o pravazumo prasme blokiruote (bent jau man) dalykas labai geras. Klausimas del priekinio tilto blokiruotės išspręstas pasistačius į priekinį tiltą Lokka automatinė blokiruotę. Plačiau žiūreti čia http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/30728-automatin%C4%97s-blokiruot%C4%97s-lokka/?hl=lokka Redagavo Birželio 8, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar