Pereiti prie turinio

Blokiruote i priekini tilta/reduktoriaus virinimas MP/Sport/L200


patrol0808

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 80
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

  • po 5 mėnesių...

chebra tada klausimas prie to pacio - uzblokavus 4x4 - 100 proc. sankaba ar razdatke nepalinkes ilgai gyventi ? :rolleyes:/>

 

nes pvz. simeksu sukibimas su tam tikrai gruntais yra didesnsi turbut nei sliku ant asfalto - i cia net 4 bus :rolleyes:/>

Sankaba su palėtintoju visai nenukentės, palėtintojas, jeigu viskas su grandine gerai, taip pat nenukentės. Gal granatos gali su laiku prasimušinėt, bet jos ašaras kainuoja, tai problemų nebus arba neturėtų būti. Bet nemanau, kad priekį reikia rakinti, geriau galą rakint ir mechaninius hubus sudėt, nes su rakinsi priekį ir netyčia pasuksi vairą kairėn... dešinėn ir ne vieną kartą ir žiūri, kad nebeturi priekinės blokiruotės. Jau ne vieną taip pas patruslius sulaužyta ir pas mitsiuką sulaužėm. Variklio galios daugiau, pakelt viską, kad ratukus susimest ir galą rakint, eina tada , kaip Pakistano bėris per dykumas su kiaušais pamėlynavusiais nuo vėjo :D.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tada viena sąlyga, kad ratai siauri ir aukšti būtų, mažesnio svorio ir apkrovos, eit turi, kaip britvos. Tad pasiteisins visa sistema, o taip sakau ir sakau, kad užtenka pas mitsiuką galo blokuoto, habų mechaninių ir daug kokso. Eina jis , tik laikyk, pas mitsą , kai einat TA, apsukas iki 5200 pakelia, čia jam yra norma,vadinas, kad laikyt su palėtintu apsukas apie 2500 - 2700 2 bėgiu jis lips visur , kai surakinsi galą bus 2 , o priekį paims 1, gausis 3x4 . Nereikia tos priekio blokiruotės, nu nebent norisi paišdykaut ir įsitikint, kad be reikalo viskas tas buvo :) Su priekio blokiruote turėsi važiuoti tokiu pat greičiu, kaip su gerve gervindamas, nepaimsi su padryvu , o su galu eini tiesi ir darai padryvą, šauni kokso užmetės, per jėgą įveiki kliūtį. O priekis bus įjungtas ir darysi bulm bulm bulm.... Kitaip su padryvu sulaužysi viską....

Padryvas, tai šuolis iš greičio... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...

Esu girdėjęs, kad yra gaminami komponentai.. gal kas nors turi įsidėjęs į MP2 blokiruotę priekiniam reduktoriui?

Neapsimoka blokuoti priekio, labai greitai sulūžta, nes užtenka 45 laipsnių kampu vairą sublokavus pasukt ir viskas :(. O vairas sukasi labai greitai . Sukiši pinigų ir per jeigu ne pirmą išvažiavimą, tai antrame, pagautas azarto sujungsi užsėdęs priekį ir žiūrėk, kad sulūžo .

Yra originalių ARB blokuočių MP apie 1105 eurų .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tada reikia ieškoti pigiausią variantą, nes pirmą blokiruotę labai greitai galima sulaužyt. Vyrai po 12 metų važinėjasi su džipais , kol šauna mintis įsidėti priekinę blokiruotę. Ir pačiam įkarštį ant elementaraus kelmo užšoka priekis ir muša vairą , nes greitis buvo didesnis negu galima jungti ir gavosi lūžiai.

Priekį jungti galima tik tuo atveju kai ratai garantuotai tiesiai eis. Nebent sugalvojo kažkokią plaukiojančią jungtį, kuriai apkrovos yra  nulis. Čia elementarios granatos trata, kai vairą susuki, kad ir koks visureigis būtų , o su priekiu aš nerizikuočiau žaist. Papulsi ant pinigų ir rezultatas toks, kad gervę trauksi .

Redagavo dariukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau,

su visa pagarba, bet tavo postai vis tie patys kartojasi kalbant apie priekine blokiruote. Važinėjau su Lokka automatine blokiruote pakankamai ilgai, nesulaužiau nei vienos granatos, nesudeginau nei vienos sankabos (ratai Simex rasto 265/75xR16 + plius skardiniai ratlankiai, tai svorio daugiau nei dabar su 35" Silverstounais ir lengvo lydinio ratlankiais), tad visos kalbos apie lūžtančius agregatus - mitas. Taip pat mitas, kad galima tik tiesiai važiuoti, kaip reikia taip važiuoji. Specifika ta, kad su automatine blokiruote difas yra surakintas pastoviai, tik ant posūkio dek esančio "piršto" atsijungia blokiruote. Aišku specifika yra ta, kad sumažėja pasukamumas tad reikia daugiau vietos apsisukimui, plius ant greičio į posūkį neįvažiuosi, nes mašina "nueis" tiesiai, įvaziuojant į posūkį būtina numesti apsukas, aišku kartai tai yra šioks toks minusas, bet pliusų aš mačiau dagiau, nes blokuotas priekis turi įtakos pravažumui. Kas dėl įdėjimo, tai į MP su 2.5TD varikliu automatines blokiruotes nėra dėl per mažo difo dydžio.  Pas mane yra 3.0 benzinas ir difo dydis yra 8", kai pas 2.5TD yra tik 7,25" dydžio. Šiuo metu blokiruotė yra išimta, nes susidėjau pas save lėtesnius tiltus (5.29 perdavimas, vietoj 4.625) nuo MPII 2.5TD, kadangi benzino su 5.29 perdavimu nėra, todėl dėl mažesnio difo jos nebegalėjau įsidėti.

Ar yra valdomu (oro, vakuumu) blokiruociu priekiniam tiltui negaliu pasakyti.

Suma summarum priekinio tilto blokiruotė geras daiktas, bet ją reikia dėti tik po to kai jau yra geros padangos ir gera gervė.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau,

su visa pagarba, bet tavo postai vis tie patys kartojasi kalbant apie priekine blokiruote. Važinėjau su Lokka automatine blokiruote pakankamai ilgai, nesulaužiau nei vienos granatos, nesudeginau nei vienos sankabos (ratai Simex rasto 265/75xR16 + plius skardiniai ratlankiai, tai svorio daugiau nei dabar su 35"Silverstonais ir lengvo lydinio ratlankiais), tad visos kalbos apie lūžtančius agregatus - mitas. Taip pat mitas, kad galima tik tiesiai važiuoti, kaip reikia taip važiuoti. Specifika ta, kad su automatine blokiruote difas yra surakintas pastoviai, tik ant posūkio dek esančio "piršto" atsijungia blokiruote. Aišku specifika yra ta, kad sumažėja pasukamumas tad reikia daugiau vietos apsisukimui, plius ant greičio į posūkį neįvažiuosi, nes mašina "nueis" tiesiai, įvaziuojant į posūkį būtina numesti apsukas, aišku kartai tai yra šioks toks minusas, bet pliusų aš mačiau dagiau, nes blokuotas priekis turi įtakos pravažumui. Kas dėl įdėjimo, tai į MP su 2.5TD varikliu automatines blokiruotes nėra dėl per mažo difo dydžio.  Pas mane yra 3.0 benzinas ir difo dydis yra 8", kai pas 2.5TD yra tik 7,25" dydžio. Šiuo metu blokiruotė yra išimta, nes susidėjau pas save lėtesnius tiltus (5.29 perdavimas, vietoj 4.625) nuo MPII 2.5TD, kadangi benzino su 5.29 perdavimu nėra, todėl dėl mažesnio difo jos nebegalėjau įsidėti.

Ar yra valdomu (oro, vakuumu) blokiruociu priekiniam tiltui negaliu pasakyti.

Suma summarum priekinio tilto blokiruotė geras daiktas, bet ją reikia dėti tik po to kai jau yra geros padangos ir gera gervė.

Alytui turim ir vieną MPII su automatine blokiruote priekį, puikiai viskas laiko (Karpatai, vietinės pakatuškės) su 33 ratais, man deda valdomą nuo oro kompresoriaus į priekį, bus matyt vėliau kaip ir kas ten su ja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau,

su visa pagarba, bet tavo postai vis tie patys kartojasi kalbant apie priekine blokiruote. Važinėjau su Lokka automatine blokiruote pakankamai ilgai, nesulaužiau nei vienos granatos, nesudeginau nei vienos sankabos (ratai Simex rasto 265/75xR16 + plius skardiniai ratlankiai, tai svorio daugiau nei dabar su 35" Silverstounais ir lengvo lydinio ratlankiais), tad visos kalbos apie lūžtančius agregatus - mitas.

Kai tarpinė teisinga sėdi ant sėdynės, tai ir nelūžta niekas. Reikia daug purvo suvalgyti, kad nesulaužyti :) Aš  prieš 15 metų NP 61 ARB priekinę blokiruotę sulaužiau Dzukijos pavasary 2004 metais. kada įvažiavom į prūdą, kurį ratu reikėjo apvažiuoti. Pakui kolega su  TLC 70 geltoną  , gal pamenat PVM 777 numeriai buvo , su Grigaičio hebra važinėjosi  pažėrė prie akių , ir paskutinis atvejas, kai žuvininystės ūkio MP II pabiro dėl tos pačios tarpinės .

Jeigu galvoji , ką darai, tai ir nelūžta :)

O postino tą patį todėl, kad reikia suvokti, jog tas dalykas tik sportui reikalingas. O sportas reikalauja labai dau investicijų, kurios negrįžta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

priekiniame tilte lokka arba valdoma blokiruotė, užvirintas variantas išvis kažkoks kosmosas, kai pilnai užblokuotas tiltas priekinis, visiškai nesivaruoja automobilis ir lūžta arba granata, arba pusašis arba habas arba pora tilto.. žodžiu kas silpniausiai. Užblokavus 100 prc. tilta priekinį, galima sulaužyti be jokios išmonės. O dėl jo reikalingumo ir tipo blokavimo, reikia patiems spręsti, šiaip visai fan dalykas, ypatingai kai už jos sumontavimą nereikia susimokėti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

priekiniame tilte lokka arba valdoma blokiruotė, užvirintas variantas išvis kažkoks kosmosas, kai pilnai užblokuotas tiltas priekinis, visiškai nesivaruoja automobilis ir lūžta arba granata, arba pusašis arba habas arba pora tilto.. žodžiu kas silpniausiai. Užblokavus 100 prc. tilta priekinį, galima sulaužyti be jokios išmonės. O dėl jo reikalingumo ir tipo blokavimo, reikia patiems spręsti, šiaip visai fan dalykas, ypatingai kai už jos sumontavimą nereikia susimokėti...

Tai aš ir už valdomą, dėlto ir susigundžiau kai pasiūlė už pusė kainos ką ARB kainuoja, o dėl "sumontavimą nereikia mokėti.." tai jau į toyotos kainą įtraukta ta suma ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.