darriuss01 Atrašyta Liepos 26, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2013 na gal "sveikatos" neprides tavo paminetiems aagregatams, bet nepabandes nezinosi :)/> o pravazumo prasme blokiruote (bent jau man) dalykas labai geras. sutinku kolega 100u proc. ir man dalykas superinis... o jei dar butu pas mane valdomos.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Liepos 26, 2013 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2013 Purve agregatai nelabai kentes bet koks smelis ar klampus molynas kur net varikli gesina tai tikrai taip sankabos garantuotai turi nelaikyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Gruodžio 30, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 30, 2013 chebra tada klausimas prie to pacio - uzblokavus 4x4 - 100 proc. sankaba ar razdatke nepalinkes ilgai gyventi ? :rolleyes:/> nes pvz. simeksu sukibimas su tam tikrai gruntais yra didesnsi turbut nei sliku ant asfalto - i cia net 4 bus :rolleyes:/>Sankaba su palėtintoju visai nenukentės, palėtintojas, jeigu viskas su grandine gerai, taip pat nenukentės. Gal granatos gali su laiku prasimušinėt, bet jos ašaras kainuoja, tai problemų nebus arba neturėtų būti. Bet nemanau, kad priekį reikia rakinti, geriau galą rakint ir mechaninius hubus sudėt, nes su rakinsi priekį ir netyčia pasuksi vairą kairėn... dešinėn ir ne vieną kartą ir žiūri, kad nebeturi priekinės blokiruotės. Jau ne vieną taip pas patruslius sulaužyta ir pas mitsiuką sulaužėm. Variklio galios daugiau, pakelt viską, kad ratukus susimest ir galą rakint, eina tada , kaip Pakistano bėris per dykumas su kiaušais pamėlynavusiais nuo vėjo . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Gruodžio 30, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 30, 2013 priekis nelus ir nebijo blokiruote posukiu visiskai nes dvi granatos iki blokiruotes eina,ko neturi nedalomi tiltai,bet kiek tos granatos laikys tai isties geras klausimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Sausio 1, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 1, 2014 Nu tada viena sąlyga, kad ratai siauri ir aukšti būtų, mažesnio svorio ir apkrovos, eit turi, kaip britvos. Tad pasiteisins visa sistema, o taip sakau ir sakau, kad užtenka pas mitsiuką galo blokuoto, habų mechaninių ir daug kokso. Eina jis , tik laikyk, pas mitsą , kai einat TA, apsukas iki 5200 pakelia, čia jam yra norma,vadinas, kad laikyt su palėtintu apsukas apie 2500 - 2700 2 bėgiu jis lips visur , kai surakinsi galą bus 2 , o priekį paims 1, gausis 3x4 . Nereikia tos priekio blokiruotės, nu nebent norisi paišdykaut ir įsitikint, kad be reikalo viskas tas buvo Su priekio blokiruote turėsi važiuoti tokiu pat greičiu, kaip su gerve gervindamas, nepaimsi su padryvu , o su galu eini tiesi ir darai padryvą, šauni kokso užmetės, per jėgą įveiki kliūtį. O priekis bus įjungtas ir darysi bulm bulm bulm.... Kitaip su padryvu sulaužysi viską.... Padryvas, tai šuolis iš greičio... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
erniokas Atrašyta Rugsėjo 25, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 25, 2017 Esu girdėjęs, kad yra gaminami komponentai.. gal kas nors turi įsidėjęs į MP2 blokiruotę priekiniam reduktoriui? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Rugsėjo 25, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 25, 2017 Esu girdėjęs, kad yra gaminami komponentai.. gal kas nors turi įsidėjęs į MP2 blokiruotę priekiniam reduktoriui?Kokia domina, automatinė ar priverstinė ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 26, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 26, 2017 Esu girdėjęs, kad yra gaminami komponentai.. gal kas nors turi įsidėjęs į MP2 blokiruotę priekiniam reduktoriui?Neapsimoka blokuoti priekio, labai greitai sulūžta, nes užtenka 45 laipsnių kampu vairą sublokavus pasukt ir viskas . O vairas sukasi labai greitai . Sukiši pinigų ir per jeigu ne pirmą išvažiavimą, tai antrame, pagautas azarto sujungsi užsėdęs priekį ir žiūrėk, kad sulūžo .Yra originalių ARB blokuočių MP apie 1105 eurų . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pauliuskdb Atrašyta Rugsėjo 26, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 26, 2017 Dar į priekį yra tokios kaip blokiruotės "Lokka" ar kažkaip panašiai vadinasi. Atrodo Skrajojantis olandas (Mindaugas) ją turi įsidėjęs į savo Pajero, tai gal jis papasakotų kažką daugiau apie ją, kai naudojęs Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 (redaguota) Bet tada reikia ieškoti pigiausią variantą, nes pirmą blokiruotę labai greitai galima sulaužyt. Vyrai po 12 metų važinėjasi su džipais , kol šauna mintis įsidėti priekinę blokiruotę. Ir pačiam įkarštį ant elementaraus kelmo užšoka priekis ir muša vairą , nes greitis buvo didesnis negu galima jungti ir gavosi lūžiai.Priekį jungti galima tik tuo atveju kai ratai garantuotai tiesiai eis. Nebent sugalvojo kažkokią plaukiojančią jungtį, kuriai apkrovos yra nulis. Čia elementarios granatos trata, kai vairą susuki, kad ir koks visureigis būtų , o su priekiu aš nerizikuočiau žaist. Papulsi ant pinigų ir rezultatas toks, kad gervę trauksi . Redagavo Rugsėjo 27, 2017 dariukas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 (redaguota) Dariau,su visa pagarba, bet tavo postai vis tie patys kartojasi kalbant apie priekine blokiruote. Važinėjau su Lokka automatine blokiruote pakankamai ilgai, nesulaužiau nei vienos granatos, nesudeginau nei vienos sankabos (ratai Simex rasto 265/75xR16 + plius skardiniai ratlankiai, tai svorio daugiau nei dabar su 35" Silverstounais ir lengvo lydinio ratlankiais), tad visos kalbos apie lūžtančius agregatus - mitas. Taip pat mitas, kad galima tik tiesiai važiuoti, kaip reikia taip važiuoji. Specifika ta, kad su automatine blokiruote difas yra surakintas pastoviai, tik ant posūkio dek esančio "piršto" atsijungia blokiruote. Aišku specifika yra ta, kad sumažėja pasukamumas tad reikia daugiau vietos apsisukimui, plius ant greičio į posūkį neįvažiuosi, nes mašina "nueis" tiesiai, įvaziuojant į posūkį būtina numesti apsukas, aišku kartai tai yra šioks toks minusas, bet pliusų aš mačiau dagiau, nes blokuotas priekis turi įtakos pravažumui. Kas dėl įdėjimo, tai į MP su 2.5TD varikliu automatines blokiruotes nėra dėl per mažo difo dydžio. Pas mane yra 3.0 benzinas ir difo dydis yra 8", kai pas 2.5TD yra tik 7,25" dydžio. Šiuo metu blokiruotė yra išimta, nes susidėjau pas save lėtesnius tiltus (5.29 perdavimas, vietoj 4.625) nuo MPII 2.5TD, kadangi benzino su 5.29 perdavimu nėra, todėl dėl mažesnio difo jos nebegalėjau įsidėti.Ar yra valdomu (oro, vakuumu) blokiruociu priekiniam tiltui negaliu pasakyti.Suma summarum priekinio tilto blokiruotė geras daiktas, bet ją reikia dėti tik po to kai jau yra geros padangos ir gera gervė. Redagavo Rugsėjo 27, 2017 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 Dariau,su visa pagarba, bet tavo postai vis tie patys kartojasi kalbant apie priekine blokiruote. Važinėjau su Lokka automatine blokiruote pakankamai ilgai, nesulaužiau nei vienos granatos, nesudeginau nei vienos sankabos (ratai Simex rasto 265/75xR16 + plius skardiniai ratlankiai, tai svorio daugiau nei dabar su 35"Silverstonais ir lengvo lydinio ratlankiais), tad visos kalbos apie lūžtančius agregatus - mitas. Taip pat mitas, kad galima tik tiesiai važiuoti, kaip reikia taip važiuoti. Specifika ta, kad su automatine blokiruote difas yra surakintas pastoviai, tik ant posūkio dek esančio "piršto" atsijungia blokiruote. Aišku specifika yra ta, kad sumažėja pasukamumas tad reikia daugiau vietos apsisukimui, plius ant greičio į posūkį neįvažiuosi, nes mašina "nueis" tiesiai, įvaziuojant į posūkį būtina numesti apsukas, aišku kartai tai yra šioks toks minusas, bet pliusų aš mačiau dagiau, nes blokuotas priekis turi įtakos pravažumui. Kas dėl įdėjimo, tai į MP su 2.5TD varikliu automatines blokiruotes nėra dėl per mažo difo dydžio. Pas mane yra 3.0 benzinas ir difo dydis yra 8", kai pas 2.5TD yra tik 7,25" dydžio. Šiuo metu blokiruotė yra išimta, nes susidėjau pas save lėtesnius tiltus (5.29 perdavimas, vietoj 4.625) nuo MPII 2.5TD, kadangi benzino su 5.29 perdavimu nėra, todėl dėl mažesnio difo jos nebegalėjau įsidėti.Ar yra valdomu (oro, vakuumu) blokiruociu priekiniam tiltui negaliu pasakyti.Suma summarum priekinio tilto blokiruotė geras daiktas, bet ją reikia dėti tik po to kai jau yra geros padangos ir gera gervė.Alytui turim ir vieną MPII su automatine blokiruote priekį, puikiai viskas laiko (Karpatai, vietinės pakatuškės) su 33 ratais, man deda valdomą nuo oro kompresoriaus į priekį, bus matyt vėliau kaip ir kas ten su ja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2017 Alytui turim ir vieną MPII su automatine blokiruote priekį, puikiai viskas laiko (Karpatai, vietinės pakatuškės) su 33 ratais, man deda valdomą nuo oro kompresoriaus į priekį, bus matyt vėliau kaip ir kas ten su ja Pas tave Rolandai i 3.5 deda? Kokia deda? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 28, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2017 Dariau,su visa pagarba, bet tavo postai vis tie patys kartojasi kalbant apie priekine blokiruote. Važinėjau su Lokka automatine blokiruote pakankamai ilgai, nesulaužiau nei vienos granatos, nesudeginau nei vienos sankabos (ratai Simex rasto 265/75xR16 + plius skardiniai ratlankiai, tai svorio daugiau nei dabar su 35" Silverstounais ir lengvo lydinio ratlankiais), tad visos kalbos apie lūžtančius agregatus - mitas.Kai tarpinė teisinga sėdi ant sėdynės, tai ir nelūžta niekas. Reikia daug purvo suvalgyti, kad nesulaužyti Aš prieš 15 metų NP 61 ARB priekinę blokiruotę sulaužiau Dzukijos pavasary 2004 metais. kada įvažiavom į prūdą, kurį ratu reikėjo apvažiuoti. Pakui kolega su TLC 70 geltoną , gal pamenat PVM 777 numeriai buvo , su Grigaičio hebra važinėjosi pažėrė prie akių , ir paskutinis atvejas, kai žuvininystės ūkio MP II pabiro dėl tos pačios tarpinės .Jeigu galvoji , ką darai, tai ir nelūžta O postino tą patį todėl, kad reikia suvokti, jog tas dalykas tik sportui reikalingas. O sportas reikalauja labai dau investicijų, kurios negrįžta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Rugsėjo 28, 2017 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2017 Pas tave Rolandai i 3.5 deda? Kokia deda?Jo į mano 3,5, pats net nežinau ką deda, lyg perdaro kažką, tekina ir t.t. Laukiu ir aš kada padarys Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TUsofkA Atrašyta Spalio 12, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2017 Jo į mano 3,5, pats net nežinau ką deda, lyg perdaro kažką, tekina ir t.t. Laukiu ir aš kada padarys Labai malonu butu suzinot daugiau ka tau ten ides ir kokia kaina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 13, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 13, 2017 Labai malonu butu suzinot daugiau ka tau ten ides ir kokia kaina Na vis dar laukiu ir aš, kaip tai viskas labai užsitempė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TUsofkA Atrašyta Spalio 13, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 13, 2017 o tai bent kas kaip daroma gal zinai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TUsofkA Atrašyta Lapkričio 1, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 1, 2017 gal atsirado naujienu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Lapkričio 2, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2017 gal atsirado naujienu?Deja dar nieko naujo, skambinau tai sakė kad daro naujus brėžinius tekinimui, jau truputį pradeda mane erzinti šitas reikalas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TUsofkA Atrašyta Lapkričio 6, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2017 Ilgokai ten braizo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mode Atrašyta Lapkričio 6, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2017 priekiniame tilte lokka arba valdoma blokiruotė, užvirintas variantas išvis kažkoks kosmosas, kai pilnai užblokuotas tiltas priekinis, visiškai nesivaruoja automobilis ir lūžta arba granata, arba pusašis arba habas arba pora tilto.. žodžiu kas silpniausiai. Užblokavus 100 prc. tilta priekinį, galima sulaužyti be jokios išmonės. O dėl jo reikalingumo ir tipo blokavimo, reikia patiems spręsti, šiaip visai fan dalykas, ypatingai kai už jos sumontavimą nereikia susimokėti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Lapkričio 6, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2017 priekiniame tilte lokka arba valdoma blokiruotė, užvirintas variantas išvis kažkoks kosmosas, kai pilnai užblokuotas tiltas priekinis, visiškai nesivaruoja automobilis ir lūžta arba granata, arba pusašis arba habas arba pora tilto.. žodžiu kas silpniausiai. Užblokavus 100 prc. tilta priekinį, galima sulaužyti be jokios išmonės. O dėl jo reikalingumo ir tipo blokavimo, reikia patiems spręsti, šiaip visai fan dalykas, ypatingai kai už jos sumontavimą nereikia susimokėti...Tai aš ir už valdomą, dėlto ir susigundžiau kai pasiūlė už pusė kainos ką ARB kainuoja, o dėl "sumontavimą nereikia mokėti.." tai jau į toyotos kainą įtraukta ta suma Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mode Atrašyta Lapkričio 6, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2017 dar vienas dalykas beskaitantiems apie priekinę blokiruotę, jei variklis dusulas, užmovus padangas rimtesnes, sublokavus priekį su galu, nepavilks motoras, taigi norint pilnai išnaudoti, reikalingas ir motoras... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TUsofkA Atrašyta Lapkričio 7, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 7, 2017 Rolandai gal uz tai ir ilgai deda jeigu uz idejima moket nereikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar