RimasK Atrašyta Sausio 8, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2008 Koks skirtumas iš kurio variklio galo imti? Jeigu tai ne daugiau kaip 10kW (arba apie 13 AG). Jeigu daugiau, tai jau reikia rimai konstruoti. Geros el. gervės variklis 5 AG.Mechaninė gervė gal ir 30% variklio galios gali perduoti ir ilgai dirbti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 8, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2008 matyt per dirza paprasciau pajungti ir to kalimo lengviau isvengti, as nelabai ismanau tu smulkmenu. Ir tikrai lengviau surasti auka kuri tuo uzsiimtu Zmoniu kurie noretu konstruoti siais laikais labai nedaug, visi nori paimti gatavas detales ir sujungti. As pats tai neturiu nei igudziu nei irangos tokiem reikalam. Jeigu neuzteks galios tai as prarasiu dirza ir galesiu bandyt jungti tiesiai prie veleno, ar as kazka ne taip suprantu? Kiek galios reikia standartiniam kondicionieriui? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Sausio 8, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2008 trapecinis dirzas A profilio vienas perduos manau ne daugiau nei 5 KW, literatura duoda dar maziau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
boria Atrašyta Sausio 8, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2008 dar vienas klausimas ar tas tavo bugnas tures suktis automobiliui vaziujant? pramastyk kad jungiant nuo razdatkes sankabos naudojimas atjungia sukima Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 8, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2008 ne, jeigu naudoji vaziuojant tai hidrovariklis nereikalingas, tada bugnas sukasi i priesinga puse ir uztenka palaikyt slegi sistemoj kad viskas veiktu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 8, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2008 man atrodo ten ne trapecinis, o kazkoks plokscias su grioveliais isilgai dirzo. Jeigu tikrai tik 5kw tai tada nieko nebus... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Sausio 10, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2008 man atrodo ten ne trapecinis, o kazkoks plokscias su grioveliais isilgai dirzo. Jeigu tikrai tik 5kw tai tada nieko nebus... apie ta dirza parasiau kaip pvz. reikia tai ivertinti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sharkius Atrašyta Sausio 11, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2008 Mano nuomone tai mesk is galvos sita minti, nes elementariai nebus vietos wrangleryje kur tvirtint to siurblio. Jei esi kaune, galiu parodyt kaip gyvai atrodo 30 kW hidrovariklis/hidrosiurblys ir jam skirta razdatke (PTO) tvirtinama prie sunkvezimio greiciu dezes.... isivaizdavimui pasakysiu kad siurblys prie kronsteino tvirtinamas keturiais berods sesiolikos milimetru storio varztais... Man atrodo kad geriausia iseitis kaip jau kazkas sake - kelt viska ant priekabos ir nesukt sau kiausiu su visokiais perdarymais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2008 atrodo radau kazkoki konstruktoriu kuris sutiko paziuret realiai ta reikala ir pasakys kas imanoma o kas ne. Permetes viska i priekaba prarandi daug funkcionalumo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 15, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2008 Per paskutines 2 savaites prisiklausiau tiek patarimu kaip galima pajungti siurbli, kad jeigu vardinciau visus tai uztrukciau iki rytojaus ryto Sita 30 arkliu pompa prijungta ir veikia jau daug metu. Profilaktiskai dirza keicia kas 150 valandu, nors nei vienas dar nebuvo nutrukes. Veikia su identisku isvilktuvu koki as zadu pirkti. Savyje turi elektrine sankaba aciu visiem! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Sausio 16, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2008 galis sono yra foto kur siurblys matosi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 16, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2008 turiu tik sita. Siurblys tai tas raudonas Jeigu domina siurblys tai prisegiau PDFa is gamintojo su visais parametrais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Sausio 16, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2008 turiu tik sita. Siurblys tai tas raudonas Jeigu domina siurblys tai prisegiau PDFa is gamintojo su visais parametrais. kas tokiais Lietuvoje prekiauja, Ypac domina movos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 17, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2008 lietuvoj - neisivaizduoju, gal ir galima kur.Sitas yra is cia: http://www.munciepower.com/ jie gamina jau paruostus pompos tvirtinimus daugeliui amerikonisku masinu, todel gali nusipirkti pompa su visais tvirtinimais ir lieka tik surinkti ant savo automobilio. Wrangleriui deja nera... Sako kad tos ju sankabos nera labai stiprios ir statistiskai sankabos islekia dazniau negu dirzai. Matyt viskas priklauso nuo to kaip naudosi. Nepatartina ijungineti / isjungineti sankabos kai yra didelis slegis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
run Atrašyta Sausio 17, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2008 galima ivest "clutch pump" i google ten nemazai visokiu gamintoju ismeta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tomas Atrašyta Sausio 17, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2008 Turiu Chevrolet 3500 evakuatoriu, visa evauacine sistema yra hidrauline, kranine dalis istraukus strele iki galo kelia 1800 kg, trumpa patruli pakises sakes po dugnu is sono lengvai pakeliu ir galiu vezti kaip su sakiniu autokrautuvu. Sistemoje dar stovi labai leta, bet galinga gerve, kurios pagalba sia vasara uzsiinkaravus uz pastato sienos, per viena skriemuli (trosas beje 12 mm) savam objekte pavyko isvilkti 19 metru pazliugusios pievos i nedidele ikalne beveik iki tiltu uzsedusi 14tonu sverianti autokrana. Tai va, visa sia sistema suka vienas siurblys (sumontuotas dar amerikeje jo galingumo nezinau, nes nera jokiu uzrasu, bet atrodo labai panasiai kaip tas raudonas nuotraukoje), o pajundimo principas labai paprastas: prie alkuninio veleno skyvo prisuktas papildomas skyvelis dviems kuginiams dirzams. Betkokios vigracijos alkuniniam velenui neaktualios, nes amerikieciai pagrindini skyva gamina su gumos intarpu (daugelis pamate pamate skyva uzvestu varikliui issigasta kad lenktas alkuninis, nes skyvas visas vibruoja gan stipriai del gumos kompensacijos), tokie skyvai stovi ir jeep, ir kaikuriuose chrisler markes varikliuose. O siurblys ijungiamas kondicionieriaus sankabos jungimo principu. Taigi si sistema puikiausiai veikia net ir su nepilnai itemtais dirzais, karta buvo atsilaisvines itempejo varztas, tai pastebejau tik tada kai keliant dideli svori pradejo cypti dirzelis. Reziumuojant - statyk ta siurbli vietoje kondicionieriaus, junk per du dirzelius ir sistema veiks kuo puikiausiai, zinoma jei teisingai paskaiziuosi apsukas ir siurblio nasumus. Savo paslaugu kolkas pasiulyti negaliu, nes kolkas uzsiimu gamybiniu patalpu tokiems ir panasiems konstruktoriniams darbams statyba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar