Pereiti prie turinio

Tomas

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.visureigiai.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

Tomas's Achievements

0

Reputacija

  1. Turiu Chevrolet 3500 evakuatoriu, visa evauacine sistema yra hidrauline, kranine dalis istraukus strele iki galo kelia 1800 kg, trumpa patruli pakises sakes po dugnu is sono lengvai pakeliu ir galiu vezti kaip su sakiniu autokrautuvu. Sistemoje dar stovi labai leta, bet galinga gerve, kurios pagalba sia vasara uzsiinkaravus uz pastato sienos, per viena skriemuli (trosas beje 12 mm) savam objekte pavyko isvilkti 19 metru pazliugusios pievos i nedidele ikalne beveik iki tiltu uzsedusi 14tonu sverianti autokrana. Tai va, visa sia sistema suka vienas siurblys (sumontuotas dar amerikeje jo galingumo nezinau, nes nera jokiu uzrasu, bet atrodo labai panasiai kaip tas raudonas nuotraukoje), o pajundimo principas labai paprastas: prie alkuninio veleno skyvo prisuktas papildomas skyvelis dviems kuginiams dirzams. Betkokios vigracijos alkuniniam velenui neaktualios, nes amerikieciai pagrindini skyva gamina su gumos intarpu (daugelis pamate pamate skyva uzvestu varikliui issigasta kad lenktas alkuninis, nes skyvas visas vibruoja gan stipriai del gumos kompensacijos), tokie skyvai stovi ir jeep, ir kaikuriuose chrisler markes varikliuose. O siurblys ijungiamas kondicionieriaus sankabos jungimo principu. Taigi si sistema puikiausiai veikia net ir su nepilnai itemtais dirzais, karta buvo atsilaisvines itempejo varztas, tai pastebejau tik tada kai keliant dideli svori pradejo cypti dirzelis. Reziumuojant - statyk ta siurbli vietoje kondicionieriaus, junk per du dirzelius ir sistema veiks kuo puikiausiai, zinoma jei teisingai paskaiziuosi apsukas ir siurblio nasumus. Savo paslaugu kolkas pasiulyti negaliu, nes kolkas uzsiimu gamybiniu patalpu tokiems ir panasiems konstruktoriniams darbams statyba.
  2. 33" ratus mano grandas su tuo paciu 4 l matoriuku ir gerokai didesniu svoriu nei wranglioro kuo puikiausiai veze tris metus ir nesuvalge nei vieno agregato, tris kartus pakeisto priekinio tilto galima neskaiciuoti, nes jis sulinkdavo (reduktoriu palikdavau ta pati) tik tada kai gerai pasokinedavau pastates piestu. Poros, razdatke, deze(automatas) funkcionavo be priekaistu, variklis 4l apskritai neuzmusamas (jeep gamoje jis yra pats patikimiausias). Vat 35" ratams jau siulyciau pasikeisti poras, ta patvirtins ir skarbonke, satelitus ne karta sulauze
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.