Pereiti prie turinio

"dainuoja" frontes reduktorius


Rekomenduojami pranešimai

po vieno smagaus pasivazinejimo pradejo staugti kaip vilkas galinis frontes reduktorius, dukryte net sako, kad sita masina dabar vaziuoja kaip troleibusas :lol: . Tai va gal kas susiduret su reduktoriu remontu ar apsimoka ji ten ardyti ar geriau is karto kita imti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tik dabar pradejo dainuoti, tai yra tikimybe, kad pagrindine pora sveika. Frontes reduktoriu beda - "chvastavyko" guolis. Tai va, darbas (rekomenduoju Domeikavos meistrus) apie 500 Lt + detales. As pries pora metu tvarkiau, gavosi 1200, pagrindines poros nekeiciau. Patarimas butu toks - nusuk dangteli ir paziurek apkramsnoti krupliaraciai ar ne. Jei taip, geriau bandyt laime shrote, jei sveiki, apsimoka remontuot.

P.S. jei reikes tilto, rasyk, zinau pora vietu, kur bus tikrai pigiau nei Kaisiadoryse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu reiks bandyt isardyti, siaip pats megejas remontuotis masinas, bet su reduktoriais dar reikalu neturejau. Man tai tik keista kas ten galejo taip greit pasidaryti, nes anksciau nebuvo jokio garselio, o po purvo voniu is karto pasidare kaip troleibusas.

PS. o kiokios mazdaug reduktoriu kainos srotuose frontei nuo 99 m, maciau kad is anglijos nemazai privezta ardymui, tai gal kainos nera labai ziaurios

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

tai va pagaliau sutveriau frontes reduktoriu. Buvo siek tiek padile chvastaviko guoliai, o tuo paciu pakeiciau ir kitus du guolius. Dabar vaziuoja ganetinai gerai, garsu kaip ir nebeliko, na gal kai zinai tai labai klausai tai vos vos toks garselis girdisi, bet siaip viskas ok. Guoliai ganetinai nepigus :evil: , nes matmenys guoliu kazkokie coliniai, tai teko pirkti originalius amerikietiskus TIMKEN (tokie ir buvo sudeti), chvastaviko salnikas irgi matmenys idomus 47.6x80.4x9.6. tai pirkau pagal artimiausius lyginius matmenis, tikesimes tepalas nebegs. Dar niekaip negalejau atsukti chvastaviko verzles kur guoliu itempimas reguliuojasi (neisivaizduoju kas ja ten galejo taip smarkiai uzsukti ir isvis kaip tie guoliai po to uzvezimo dar sukosi), tai teko ta verzle pragrzti is vieno sono, kad atsukti. Verzles rasti naujo taip ir nepavyko, sriegis apie 21.5 mm, irgi turbut kazkoks colinis matmuo. Vien zo teko atsiprasyti senos verzles, daviau draugeliui tai ta krasta kur buvau pragrezes suvirino, tikuosi laikys. Tai vatokia istorijos pabaiga.

O moralas :lol: istorijos toks, kad reikia reduktoriu iskarto taisyti kai tik pradeda uzti, nes mano atveju chvastavikas turejo laisvuma ir del to buvo lauziamas, tuo paciu buvo garsas ir vyko intensyvus dilimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tai guoliai kainavo 4 vnt apytiksliai po 100 Lt, salnikas 5Lt :lol: , ir darbas kuri pats atlikau, itogo pie 400 Lt, o srote i kelias vietas pasiskambinau taip prase uz reduktoriu apie 2000 Lt, taigis remontuot pigiau atsiejo, tik buvo siokia tokia rizika jei po guoliu keitimo vistiek butu uzes. Bet reduktoriaus dnatys atrode gana graziai tai surizikavau remontuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Timken - ga....no :twisted:

Chvastavykas buvo uzverztas taip todel, kad poros tarpas reguliuojasi verziant ir tuo paciu gniuzdant ivore (matei ten tikriausiai tokia), kuri surinkinejant turi buti nauja.

Po salniku reikejo saiba padet, kad kitoj vietoj dirbtu, kur dar griovelis neprasipjoves.

Taigi, surinkai, surinkta... Gal nepasiskleis :) Sekmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.