Znd007 Sukurta Rugsėjo 22, 2011 Dalintis Sukurta Rugsėjo 22, 2011 Sveiki, esu naujokas visureigiu pasaulyje nesenai pradejau sakityti foruma t.y. siandien Taigi nusipirkome MP II 1999 metu 2.8 dyzelis mexanine deze. Stai toki va. Dar nesepejau nieko dorai apsiziureti bet jau matomos kelios bedos: Visu pirma ant kondiskes siurblio nera dirzelio ir jau gan senokai nes skyvai aprudyje. Speju teks keisti visa siurbly ir bandyti gaivinti sistema, kiek tai gali kainuoti mazdaug? Visu antra remas toks jau parudyjes, taciau nesupuves, noretusi ji sutvarkyti ta prasme manau nusmeliuoti ir padengti geru antikoroziniu, kur tai galima padaryti kokybiskai Vilniuje ir kiek tai velgi gali kainuoti apytiksliai? Toliau as nezinau ar taip turi buti bet perjunginejant tuos visus transmisjos rezimus 2 varomi 4 varomi ir tt... gan ilgai mirksi tos lemputes skydelyje kol pradeda degti. taip suprantu kai jau dega tada isijungia ir uzsiblokuoja ten kas reik, tai va nezinau kiek laiko turi ten viskas susijunginet kad jau butu isijunge. Ir ijungus atgal i 2 varomus irgi gan ilgai ten mirksi kol uzsidega tik galiniu ratu lemputes. Dar is kazkur lasa ausinimo skystis kol motoras saltas, nelabai matosi is kur nes trukdo dugno apsauga, bet gal zinote kokiu silpnu vietu sio motoro is kur galetu leist? Kitas pastebejimas kad gan neblogai atidarius tepalo kamsteli taskosi tepalas , pardavejas sake jog tai del to jog velenlis neturi apsaugos ta prasme yra atviras, bet turiu honda joje velenlis irgi atviras bet niekas nesitasko, ar didele cia beda tas tepalo taskymas, speju gali buti padile ziedai ir tiesiog tepimo sistemoje gali susidaryti slegis kuris ta tepala siek tiek tasko ar klystu? tai vat pradzioje tiek tikiuosi ne per daug klausimu turiu ir tikiuosi sulaukti pagalbos is jusu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danvida Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Dar nesepejau nieko dorai apsiziureti bet jau matomos kelios bedos: Visu pirma ant kondiskes siurblio nera dirzelio ir jau gan senokai nes skyvai aprudyje. Speju teks keisti visa siurbly ir bandyti gaivinti sistema, kiek tai gali kainuoti mazdaug? Pasiziurek pradzei ar kondiko slangos tvarkingai sujungtos! nes kai as pirkau irgi dirzas buvo nuimtas todel kad anglas ir nebuvo uzdeja perechodo tai teko davirinti slanga. uzdesi dirzeli ir isgirsi ar veikia ar ne. Toliau as nezinau ar taip turi buti bet perjunginejant tuos visus transmisjos rezimus 2 varomi 4 varomi ir tt... gan ilgai mirksi tos lemputes skydelyje kol pradeda degti. taip suprantu kai jau dega tada isijungia ir uzsiblokuoja ten kas reik, tai va nezinau kiek laiko turi ten viskas susijunginet kad jau butu isijunge. Ir ijungus atgal i 2 varomus irgi gan ilgai ten mirksi kol uzsidega tik galiniu ratu lemputes. sita beda nieko bausaus, MP skyrelyje paskaityk kas antra tema apie tai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 1. kaip ir teisingai patare "pereik" visa kondicionavimo sistema po to bandyk uzmesti dirzeli ir matysi kodel jo nera.2. visas H4 ir t.t. jungi su isminta sankaba, pamirkseti turi (bent jau pas mane mirksi)3. ar ausinimo slangos "kietokos" ? 2,5 ir 2,8 varikliuose kiek perziurejau nei pas viena nebuvo slegio ausinimo sistemoje, kai tik slegi "atradau" atradau ir ausinimo skyscio nutekejima.gali buti per sujungimus o gal buti ir "galva", cia ju silpnos vietos.4. jeigu padile ziedai slegis gerai matosi nuemus karterio alsuoklio vamzdeli.... (p.s. pas mane irgi taskosi, reiskia tepimas gal yra )5. smeliuoti rema, reiskia reikai ji nuimti ir t.t. ko pasekoje...... uzteks manau nuplauti, preiti rudziu suriseju ir kokiu bitumu kuris nesukieteja praeiti..6. jei nepaslaptis kiek mokejai ir is kur "parvaziaves" ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Lemputes mirksi ir mirkses. Ijungi ir vaziuoji, ir jeigu mechaniskai ijungi tai isijungia iskart, o lemputem tik veliau daeina, todel ir mirksi. Na aisku jeigu neisijungia mechaniskai, tai jau kitas klausimas. O del tu lempuciu nekreipk demesio, svarbu agregatai veikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Kaip teisingai kolega paminejo, kad kuri laika tos lemputes turi pamirkset. Bent pas mane mirksi kol pradedi vaziuot, tada isijungia 4H ar 2H ir nustoja mirkset. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Znd007 Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2011 dar pastebejau toki dalyka sian truputuka jau pavazinejau po pievas tai buvau susijunges 4 varomus su paletintoju ir uzblokaves galini diferenciala dar. tai viskas veikia, bet tai ijungus atgal i 2varomus neatsijungia centrine blokiruote tol kol kelta metru atgal nepavaziuoji. cia taip turi but ar jau kazkas blogai? Ir greiciausiai neveikia pakabos minsktumo ta funkcija Jungineju ta mygtuka bet pasikeisti nepasikeicia tas kietumas arba as nejauciu... dar neveikia posukiai tiesiog ijungus dega o ne mirski turbut bus sugedus rele? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ALIUKAS1981 Atrašyta Spalio 5, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2011 Del razdatkes junginejimo, tai ijungus bet kure padety reikia pavaziuot pirmyn ir atgal (svelniai) tada greiciau persijungia, situose modeliuose razdatkes valdo vakumas, taigi neskubek vaziuot kol mirksi, nes mirksinti lempute reiskia pilnai neatlikta ijungima arba isjungima, kiekvienam tilte ir razdatkei stovi elektriniai davikliai kurie ir parodo kada ijungta arba isjungta, svarbiausei nelekt kol pilnai neisijunge. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 5, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2011 Del razdatkes junginejimo, tai ijungus bet kure padety reikia pavaziuot pirmyn ir atgal (svelniai) tada greiciau persijungia, situose modeliuose razdatkes valdo vakumas, taigi neskubek vaziuot kol mirksi, nes mirksinti lempute reiskia pilnai neatlikta ijungima arba isjungima, kiekvienam tilte ir razdatkei stovi elektriniai davikliai kurie ir parodo kada ijungta arba isjungta, svarbiausei nelekt kol pilnai neisijunge. Manau įsijungus 4H tikrai neverta važinėtis pirmyn-atgal Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ALIUKAS1981 Atrašyta Spalio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 8, 2011 Manau įsijungus 4H tikrai neverta važinėtis pirmyn-atgal Pr reduktoriuje taip pat yra daviklis kuris parodo ar pilnai isijungus ašelė, speju vaziuojant ir junginejant tarnavimo laikas nepailgeja, super selekta aplamai galima junginet is karto nuo pradzios iki galo, netgi paletintojo rankenele vaziuojant ijungus: razdatke isijungs tik pilnai sustojus,Rolandas mes lakstydami sustojam persijungt o tu zmogui siulai nestabdant Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Spalio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 9, 2011 As manau jog atvaziuok i kokia pakatuske pasiemes alaus ir chebra tau viska papasakos Apziures masina, pasakys kas gerai ir kas blogai...jeigu pirmas dzipas, tai tikrai sunku viska buna pradzioje perprasti Visi cia draugiski, tikrai pagelbes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 9, 2011 Pr reduktoriuje taip pat yra daviklis kuris parodo ar pilnai isijungus ašelė, speju vaziuojant ir junginejant tarnavimo laikas nepailgeja, super selekta aplamai galima junginet is karto nuo pradzios iki galo, netgi paletintojo rankenele vaziuojant ijungus: razdatke isijungs tik pilnai sustojus,Rolandas mes lakstydami sustojam persijungt o tu zmogui siulai nestabdant Andriau pastudijuok atidžiau Mitsubishi skiltį (apie super selectą),yra tam tikros padėtys kurias galima jungti nesustojus ir kitos kur PRIVALOMA sustotiP.S. auto pastačius ant kulbių tikrai prailgėtų jo tarnavimo laikas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Spalio 13, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 13, 2011 Rolis teisus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Znd007 Atrašyta Spalio 18, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 Na va viskas kaip ir sutvakryta, apart to, kad laukiam kuro pompos korpuso, kuris yra susidevejes ir per ji leidzia tepalus. Uzsakytas lenkijoj naujas jau dvi savaites vaziuoja , taip pat pasikeisiu radiatoriu jis irgi vaziuoja nes pirmai ne toki dave.... Tikiuos po situ remontu jau galima bus vazinetis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Spalio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 Na va viskas kaip ir sutvakryta, apart to, kad laukiam kuro pompos korpuso, kuris yra susidevejes ir per ji leidzia tepalus. Uzsakytas lenkijoj naujas jau dvi savaites vaziuoja , taip pat pasikeisiu radiatoriu jis irgi vaziuoja nes pirmai ne toki dave.... Tikiuos po situ remontu jau galima bus vazinetis tai aprasyk ka tvarkei ir kaip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zydrunas Atrašyta Lapkričio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2011 sveiki.ieskau savo pajerui galinio blokuoto reduktoriaus,o ji galima pritaikyt nuo naujesnio 92m.kur eina? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
G3d4z Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2011 Tepalas pro dangtelį turi taškytis, viskas ten OK. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar