Pereiti prie turinio

Wrangler reikia patarimo


Usaulius

Rekomenduojami pranešimai

http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=1635151

Gal kas galietu papasakoti apie toki dzipa, kaip su jo vaziuojas, kuro sanaudos, servisas ar daliu yra. Kokiu varikliu gerau, rasykit viska ka zinot, galvoju toki pirkti kasdienai ne bekeliai, aciu :wink: :wink:

visų pirma, mažai tikėtina, kad jis 1997, nes šitas yra YJ (linginis) ir ėjo iki 1996, vėliau ėjo TJ su visai kita (spyruokline) važiuokle. 4.0 benzas su mechanika srėbs nuo 15 l (važiuojant tik galu) iki 25 litrų (bekelėje). Linginė važiuoklė visiškai nekomfortiška, tačiau patikima, daug kietesnė nei ožio, dalių beveik nereik, o ko reik visko yra ir nebrangu. Jei dėsi dujas, reiks aukoti ir taip mažą bagažinę arba išmesk kuro baką ir statyti balioną vietoje jo. Bendrai paėmus, šis YJ kasdienai netinka, bet dėl įvaizdžio žmonės pasiaukoja, bekelėje - ko nepravažiuoja, tą peršoka :D

p.s. pats turėjau tris YJ ir vieną TJ 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus cia yra zmogelis serga sitais dzipais.... padariau uzklausima - gausiu atsakyma ismesiu i foruma

jo masinikes

 

 

pratesiu minti:

 

Михалыч (Игорь Климко):

"...Значит поясняю, это машина Wrangler YJ. Производилась машина с 1986 по 1996 год, так что то, что она не выпущена в 10 мес.1997 года - абсолютно точно. То, что это модель YJ по внешнему виду видно по квадратным фарам и по рессорам. Новые модели Wrangler (TJ 1996-2006) уже имеют круглые фары и на пружинной подвеске. По фотке видно, что на машине сделан Боди-лифт, чтобы воткнуть большие колеса. Соответственно, нужно 1. обязательно проверить места крепления кузова к раме, потому что они имеют обыкновение из за некачественного лифта проржаветь (если лифт сделан идиотом на металлических проставках). 2. обязательно проверить ступичные подшипники, так как большие колоеса их разбивают. Потом, стоит проверить переджаточное число на мостах. Если оно мнеьше, чем 3.55 - то тогда большие колеса ворочаться будут с трудом. Вариант 3.07 для 33 колес вообще катастрофичен. Передаточное число на мосту пишется на самом мосту (на шильдиках). Боди лифт не подразумевает установку Eliminator Drive Shaft, так как угол наклона карданного вала не меняется. Поэтому то, что пишет Quadra в данном варианте не нужно. Если владелец захочет сделать более серьезный технически варинат лифта - пусть мне пишет, я расскажу как. Двигатель 4.0 лифта самый идеальны

Он лучше всего сбалансирован и обладает очень хорошей тягой на низах + хорошая мощность на верхах (почти 190 лошадей). Двигатель почти неубиваемый (если конечно не было масляного голодания). Блокировки есть 100% межосевая (жесткое подключение переднего моста). Нужно проверить как он включается, так как есть фича электрический моторчик подключения правой полуоси. Иногда не работает. Межколесные блокировки в стандарте - это типа LSD в заднем мосту. Проверить работает ли - можно на любом подъемнике. Забыл, проверить обяазательно втулки на стабилизаторах поперечной устойчивости и на рулевом демпфере - они имеют особенность громыхать. Собственно вроде основное - это все. Вопросы будут - пишите...."

http://narod.yandex.ru/userforum/?owner=koenig-trophy

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Нужно проверить как он включается, так как есть фича электрический моторчик подключения правой полуоси. Иногда не работает.

kiek žinau, priekinis pusašis pasijungia vakuumo pagalba (be elektros) :) arba galima pasidaryti mechaninį įjungimą su troseliu :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Нужно проверить как он включается, так как есть фича электрический моторчик подключения правой полуоси. Иногда не работает.

kiek žinau, priekinis pusašis pasijungia vakuumo pagalba (be elektros) :) arba galima pasidaryti mechaninį įjungimą su troseliu :lol:

 

 

ten klaida apie kita tilta

o cia (sitam kur Usaulius klausia) stovi DANA30 tiltas kuriame

va toks, vakuminis jungimas :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie DANA 30 nelabai geri prisiminimai-dar iš tų laikų, kai turėjau CHEROKEE 2.1 TD.Pirkau-vakuumas neveikė, susitvarkiau, pavažinėjau,vėl nustojo veikt... :evil: supykau, nusiėmiau tą šakutės dangtelį, užfiksavau, kad pusašis būtų pastoviai sujungtas, taip ir pardaviau...Amerikėj tai liaudis deda ištisinius pusašius vietoj to iš 2 dalių suburto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Михалыч (Игорь Климко):

Абсолютно согласен со всеми, кто меня поправил. Механизм разъединения полуосей там основан на вакуумном моторчике. Называется Vacuum Motor Axle disconnect. Сорри, если ввел кого то в заблуждение :)))))))))))))) Кстати, при подготовке на на серьезный офф-роад данный механизм убирается и вместо размыкаемых полуосей туда ставится одна цельная. У меня стоит тюнинговая фирмы Alloy, однако, говорят, подойдет полуось от квадратного Чирка. Сам не проверял - с достоверностью сказать не могу.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.