Pereiti prie turinio

2000 jeep g cherokee 4litru automatas bendri klausimai


Edg

Rekomenduojami pranešimai

sveiki.. isigijau 200metu jeep cherokee 4litru benzina. noriu paklausti ar istikruju masina tokia ziauriai buka?ar kazkas cia ne taip.. sunkiai letejasi..

kitas klausimas kai kada paskutinis begis jungiasi negraziai su tokiu trenksmu.. kaip aplamai sitas variantas su 4litru automatu? kaip varikliai kaip dezes?

pas mane yra dujos geros idetos su dujom kaip ir siut siut geriau vaziuoja ,bet vistiek masina ziauriai buka.. kas gali buti gal koks gedimas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikejo 4.7 pirkt ryja panasiai o trauka kitas reikalas,530d bmw imdavau,dezej pabandyk tepalus patikrint,filtrus pakeist dezes tai nera brangu,o jei nepades tada nera gerai

 

istikro man cia taip pasiule.. kazkaip galvojau apie jeep bet netiketai uzklupo su pasiulymu tai paemiau..kada pries pirkima tikrinau tai labai nespaudziau ..o db pabandziau pagrezti tai ziuriu bukas.. o kaip siaip dezes pavyke ar daznai genda? o kaip varikliai sitie? pas mane 100.000 pravazeves

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokiu automobiliu anksčiau važinejai ar kasdien važinėji ? Gal cia tik persėdus atrodo, kad nevaziuoja :rolleyes:

Kažkaip niekas labai nesiskundžia, kad 4 litrai netraukia ?

 

anksciau su 2002 metu mercedes c klases 220cdi pries sita dzipa..o siaip daug turejau visokiu .vazineju kasdien ir daug..bet siandien pirma karta po nupirkimo su jeep vaziavau.. vis tik 4 litrai kad ir masina sunki bet vistiek manau turi eiti ..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik šitas džipas nėra sunkus, neturi atskiro rėmo.

Gal atsilieps tie, kurie tokiais džipais važinėja ir kokį dragą bus galima suorganizuoti.

O gal auto ne 100 000 prabėges ar automatas per anksti bėgius permetinėja.

Aš pats tokį galvoju pirkti, kainos labai geros.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik šitas džipas nėra sunkus, neturi atskiro rėmo.

Gal atsilieps tie, kurie tokiais džipais važinėja ir kokį dragą bus galima suorganizuoti.

O gal auto ne 100 000 prabėges ar automatas per anksti bėgius permetinėja.

Aš pats tokį galvoju pirkti, kainos labai geros.

 

auto tikrai prabeges 100.000 bet del begiu permetimo net nezinau nes perjungus ant benzino taip nesidaro.. gal sutrukcioja del duju kai perssimeta didziausia pavara..nes kiti begiai metasi gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O prie kokiu apsukų perjungia bėgius, dažnai tai galima reguliuoti.

Dar dažnai būna toks priedas KIK DOWN - paspaudus gazo pedalą iki galo bėgiai perjungismi gerokai vėliau, prie didesnių apsukų.

Arba perjungiama žemesnė pavara. O gal ir motorą reikia pareguliuoti jei jis dar gyvas :rolleyes:

Netraukia - čia toks subjektyvus dalykas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei duju tiesioginis ipurskimas, su 4.0 varikliu nera visiskai jokio skirtumo, vaziuoji bendzu ar dujom. O traukimas aisku salyginis dalykas... sunku palyginti... Del automato, jeigu smugiuoja - pirmiausia imt karteri, keist filtra ir tepalus, ziuret ka magnetas viduje prisirinkes, ar nerasi metalo gabalu. Jei karteris svarus, tikekis jog pades tepalo keitimas, jei rasi drozliu - ruoskis automato keitimui. Jei keisi - rekomenduoju deti Aisin AW4 japoniska deze, kuri eina su Jeep Cherokee 4.0 varikliu. Perdarymas nera labai sudetingas, bet laiko uzima, o svarbiausia - rezultatas daugiau nei dziuginantis. As saviskiam keiciau, po keitimo dinamika geresne masinos zymiai, nors senasis automatas dar nebuvo uzmustas... O pasirinkimas del sio variklio labai geras, mano nuomone, tai pats geriausias Jeep variklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na naujasniam gal ir nera, pas mane 96 metu buvo

dekoju visiems uz mintis ,filtra snd jau pakeiciau nes buvo kaip zeme juodas. del dezes db jau nesu tikras ar jos kalte nes ant benzino vaziuojant taip nesidaro,tik ant duju..manau sutrukcioja dujos kai persimeta begis. iranga duju gera ,eina tiesiai slangutes i kolektoriaus kiekviena cilindra..istikro nezinau kaip tokios dujos vadinasi,,bet ne tos kaip seniau turejau su viena slanga..

kiek zinau dujom reikia nuleisti kondensata..nzn ar tokiom dujom irgi tas pats yra ar ne. dar kur perjungti dujos benza tai yra lemputes ,ir man dega raudona lempute,bet maciau kad ir 3 dege zalios..

siaip variklis labai graziai ant laisvu dirba..ir jokiu tampymusi..tik ner man traukos ir tas sutrukciojimas ties paskutiniu begiu.. o siaip man patiko..man patinka dideles masinos. ai tiesa dar.. kita rankena yra 4all time paskui N ir 4 lo ..kaip mano galva nesa tai vaziuoji ant 4all time.. n tai atjungia visiskai viska traukimui ..nes kaip sakoma automato negalima traukti nes deze sukasi,tai cia padaryta kad butu galima traukti atjungia nuo paskirstymo dezes.. 4 lo tai bekelej kai vaziuoji,,ir negalima su ta padetim vaziuoti daugiau nei 40km /h ..ar as teisus ar turite ka dadeti del sito..dekoju visiems uz atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu rekomenduoti viena dede Kaune. Nuvaziuosi pasisnekesi, parodysi kas negerai, o jis tau viska isdestys be proto p***mo. Papasakos kas ir kaip, visus niuansus. Jo kontaktus jau buvau rases cia: http://www.4x4forum....post__p__147299

Slaptazodis: Marcius is Klaipedos :D

 

teko buti ,kazko su mano auto nelabai sekes ,prasitasiau gal menesi .Siaip daugiau ten nera noro varyti ,nors issiskyrem kaip ir be pykciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va kad as ne lietuvoj gyvenu o anglijoj. o cia nepasitikiu nei vienu meistru

jo,ten meistrai tai superiniai susirinke.. draugelis x5 nuvare i bmw servisa kad pakeistu granatos guma,tai palindo paciupinejo ir nuejo atnest samatos kiek kainuos..kai pasake kiek, tai vos neatsisedom ,sakom uz ka cia??? tai gi va,va sita visa detale reiks keisti ir rodo brezinius ..ziurim kad visai is kitos operos,kad rodo mums vairo kolonele..mes ji uz gubrio ir vel po masina.. bet vistiek ciupineja pusasi,ir ziuri teliuko akim,kas tipo mums nepatinka :D:D kai suprato klaida,o fucking shit..sorry.. bet primetem kad tikrai shit :D ir nuvaziavom pas litovcus i serviziuka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo,ten meistrai tai superiniai susirinke.. draugelis x5 nuvare i bmw servisa kad pakeistu granatos guma,tai palindo paciupinejo ir nuejo atnest samatos kiek kainuos..kai pasake kiek, tai vos neatsisedom ,sakom uz ka cia??? tai gi va,va sita visa detale reiks keisti ir rodo brezinius ..ziurim kad visai is kitos operos,kad rodo mums vairo kolonele..mes ji uz gubrio ir vel po masina.. bet vistiek ciupineja pusasi,ir ziuri teliuko akim,kas tipo mums nepatinka :D:D kai suprato klaida,o fucking shit..sorry.. bet primetem kad tikrai shit :D ir nuvaziavom pas litovcus i serviziuka

 

man ne viena karta buvo.. nemoka asiliukai nei stabdziu nuorinti.. debilu tauta ka ir noreti. jie tik moketu didele detale tarp buferiu pakeisti..nors abejoju ar sugebes buferi nuimti . zodziu tenka masina paciam tvarkytis jei nori kad nepridirbtu dar daugiau..as geriau internete paskaitinesiu ir pats susitvarkysiu,tada zinosiu koki varzta prisukau,koki pamirsau,koki nulauziau ir reikia pakeisti ir t.t .

o sorry pas juos stebuklingas zodelis .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienoj saly yra geru ir blogu meistru :) nes kaip lietuvaiciu paklausius tai visi anglai , norvegai yra debiliukai, va lietuviai tiesiog visi auksarankiai, visaprociai ir siaip genijai! TAI KODEL MES TAIP HRENOVAI GYVENAM?

o dabar i tema :) tepalo lygi tikrinai? taip kaip raso knygoj! ir isvis ar yra tepalo matuokle? nes daugumos naujasniu nasinu matuoklio neturi (keisk tepalus servise). as asmeniskai po 2000 metu JEEP nebuvau susidures. siaip as nuo 94 iki 99 remontavau automatines dezes. vazinet asfaltu patartina bet nebutina tik su varomu galu. tarp 2 ir 4 ratu pavaros yra labai didelis "traukimo" skirtumas.4 (4 all time) nenaudai.traukimas yra salyginis vienetas. bet smugiu ir pravalu perjugent begiu neturi but. ir suprast kas trukcioja deze ar variklis daug mokslo nereikia. N raide tai yra paprasciausia neutrali pozicija tarp pagreitinto ir paletinto rezimo. tai tiesiog butina techniskai. ant 4 low vaziuok tu kiek tavo motoras veza. nei deziai ,nei razdatkiai jokio neigemo poveikio. traukti masina ant buksyro tai 50 metu senumo liaudies ismislas :) o siaip tai:

1 jei variklis dirba tai tampyk tu ja kur tau patinka ir kiek patinka. ir ner jokio skirtumo tarp automato ir mechanines dezes.

2 o jei variklis nedirba tai velgi ner jokio skirtumo tarp deziu tipo. buksiruoti auto negalima. nes neveikia vairo stiprintuvas ir stabdziu stiprintuvas.

3 bet jei ner kitos iseities tai gali trauk ir automata, tik nedideliu atstumu (pvz 20km) ir greiciu (pvz 40km/h). niekuo tu jam nepakenksi. dzipam protingiau butu dar ir atjungt razdatke i N. daugiau nukentes tavo vairo stiprintuvas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienoj saly yra geru ir blogu meistru :) nes kaip lietuvaiciu paklausius tai visi anglai , norvegai yra debiliukai, va lietuviai tiesiog visi auksarankiai, visaprociai ir siaip genijai! TAI KODEL MES TAIP HRENOVAI GYVENAM?

o dabar i tema :) tepalo lygi tikrinai? taip kaip raso knygoj! ir isvis ar yra tepalo matuokle? nes daugumos naujasniu nasinu matuoklio neturi (keisk tepalus servise). as asmeniskai po 2000 metu JEEP nebuvau susidures. siaip as nuo 94 iki 99 remontavau automatines dezes. vazinet asfaltu patartina bet nebutina tik su varomu galu. tarp 2 ir 4 ratu pavaros yra labai didelis "traukimo" skirtumas.4 (4 all time) nenaudai.traukimas yra salyginis vienetas. bet smugiu ir pravalu perjugent begiu neturi but. ir suprast kas trukcioja deze ar variklis daug mokslo nereikia. N raide tai yra paprasciausia neutrali pozicija tarp pagreitinto ir paletinto rezimo. tai tiesiog butina techniskai. ant 4 low vaziuok tu kiek tavo motoras veza. nei deziai ,nei razdatkiai jokio neigemo poveikio. traukti masina ant buksyro tai 50 metu senumo liaudies ismislas :) o siaip tai:

1 jei variklis dirba tai tampyk tu ja kur tau patinka ir kiek patinka. ir ner jokio skirtumo tarp automato ir mechanines dezes.

2 o jei variklis nedirba tai velgi ner jokio skirtumo tarp deziu tipo. buksiruoti auto negalima. nes neveikia vairo stiprintuvas ir stabdziu stiprintuvas.

3 bet jei ner kitos iseities tai gali trauk ir automata, tik nedideliu atstumu (pvz 20km) ir greiciu (pvz 40km/h). niekuo tu jam nepakenksi. dzipam protingiau butu dar ir atjungt razdatke i N. daugiau nukentes tavo vairo stiprintuvas.

 

as nezinau ar jus buvote ar nebuvote anglijoj bet jei pabuvosite kada tai pamatysite kokie asiliukai dirba..ir tikrai asiliukai..o kad meistru geru ar blogu yra tai taip...kaip ir zmoniu..bet anglijoj meistru geru tikrai mazai..jie nieko nemoka padaryti gerai..ne tik mechanikai ..aplamai..o kad blogai gyvenam ,nes per daug protingi sedi seime.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as nezinau ar jus buvote ar nebuvote anglijoj bet jei pabuvosite kada tai pamatysite kokie asiliukai dirba..ir tikrai asiliukai..o kad meistru geru ar blogu yra tai taip...kaip ir zmoniu..bet anglijoj meistru geru tikrai mazai..jie nieko nemoka padaryti gerai..ne tik mechanikai ..aplamai..o kad blogai gyvenam ,nes per daug protingi sedi seime.

 

nebuvau tik Ispanijoj ir Portugalijoj ai dar Airijoj :) ir sutinku kad labai daznai jie galvoje ar daro per kita gala :) ir rankos daznai auga is neteisingos vietos :) o apie variklio diagnostika tai nusipirk diagnostikos kabeli ir paciam per kompa turetu pavykt pasitikrint. ten pas tave UK kainuoja apie 60 svaru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebuvau tik Ispanijoj ir Portugalijoj ai dar Airijoj :) ir sutinku kad labai daznai jie galvoje ar daro per kita gala :) ir rankos daznai auga is neteisingos vietos :) o apie variklio diagnostika tai nusipirk diagnostikos kabeli ir paciam per kompa turetu pavykt pasitikrint. ten pas tave UK kainuoja apie 60 svaru.

zinok gerai butu,,bet apie tai nenusimanau nieko.. kabelio neuztenka manau..reikia programos,reikia programa moketi elgtis. kas liecia mechaniskai man geriau.o va su elektronika man nekas.

gerai kad cia toks paprastesnis variklis ,uztai einu aplink ir ziuriu kur ka galima pazeti ,nes man kazkaip mazai traukos ir viskas. is vietos kaip ir nieko.bet paskui jauciasi kazkoks bukumas spaudi pedala ir nesigreiteja,,o jei iki dugno paspaudi tada persimeta zemesnis begis ir gaunasi grezimas..manau 4litru ir be grezimo turi neblogai vaziuoti... nesakau kad lekti kaip sportine masina,bet nu mano galva turi vistiek geriau traukti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinok gerai butu,,bet apie tai nenusimanau nieko.. kabelio neuztenka manau..reikia programos,reikia programa moketi elgtis. kas liecia mechaniskai man geriau.o va su elektronika man nekas.

gerai kad cia toks paprastesnis variklis ,uztai einu aplink ir ziuriu kur ka galima pazeti ,nes man kazkaip mazai traukos ir viskas. is vietos kaip ir nieko.bet paskui jauciasi kazkoks bukumas spaudi pedala ir nesigreiteja,,o jei iki dugno paspaudi tada persimeta zemesnis begis ir gaunasi grezimas..manau 4litru ir be grezimo turi neblogai vaziuoti... nesakau kad lekti kaip sportine masina,bet nu mano galva turi vistiek geriau traukti. :)

 

zinai kad gali but kad ten pas tave viskas OK :) amerikonai traukimu nepasizymi:( as amerikonu gerbejas, bet traukos tai pas juos ner. as dabar turiu du potiakus su 3,1 varikliais (variklis be priekaistu) tai su geru golfuku 1,6 dyzeliu duotum per sonus kaip reikent:) is vietos soka o paskui kaip su priekaba vaziuotum(aisku automatai), bet esu traukes priekaba su mini eskavatorium (bendra mase 4100kg) tai sunkokai bet vaziuoja ir i gan statu ir ilga kalna ivaziavo be problemu. turejau ir vojedzeri su 3,3 ir buick Skylark 3.8 ir GMC Jimmy 6,2 dyz tai tas pats. Amerikonai...:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinai kad gali but kad ten pas tave viskas OK amerikonai traukimu nepasizymi as amerikonu gerbejas, bet traukos tai pas juos ner. as dabar turiu du potiakus su 3,1 varikliais (variklis be priekaistu) tai su geru golfuku 1,6 dyzeliu duotum per sonus kaip reikent:) is vietos soka o paskui kaip su priekaba vaziuotum(aisku automatai), bet esu traukes priekaba su mini eskavatorium (bendra mase 4100kg) tai sunkokai bet vaziuoja ir i gan statu ir ilga kalna ivaziavo be problemu. turejau ir vojedzeri su 3,3 ir buick Skylark 3.8 ir GMC Jimmy 6,2 dyz tai tas pats. Amerikonai.

 

jusu zinute mane ramina.. va tas yra kad as nei vieno amerikono neturejau. sitas pirmas. tas ir yra kad galbut as ieskau kaip sakant uzpakalyje smegenu,nes galvoju kad netraukia,o galbut taip ir turi buti kaip yra.. vat kad butu galimybe su tokiu paciu pravaziuoti kad sulyginti ir tada nusiraminciau. o db vis galvoj knibzda kad kazkas galbut negerai ir negali ramiai miegoti. jei kas pasakytu pravazeves kad taip turi buti ir pas mane viskas tikrai tvarkoj ,tada vazineciau sau patenkintas ir viskas . turejau dzipa rover freelander su 1.8 benzinu..tai irgi nepasakyciau kad traukia,nu bet vistiek kazkaip kitaip buvo.. o cia toks atrodo 5 tonu vos greitejasi su priekaba kaip jus sakot.. aplamai tai pirmu begiu is vietos gerai,antras taip pat neblogai, o va trecias blogiausiai ,paskui kazkaip vel geriau ,aisku lyginant kad aukstesne pavara. bet to jausmo priekabos traukimo nelieka :) ir benzinu ir dujom traukimas toks pat.

dabar kuro sanaudos. as daugiau vazineju uzmiesti. nu papuolu i mazus miestelius ,bet trintis mieste nesitrinu istisa laika. tai man suryja 20litru per 90km .duju. kiek cia skaiciau tai gal ir normaliai. tiesa pas mane ratai dar platus 20tiniai 40/245 .tie irgi paima savo turbut. dar pazejau snd tai oro jose buvo tik po 1.5 tas dar irgi koki litriuka paima :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.